Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Med det utgangspunktet kan du jo egentlig gjøre hva som helst. Jeg synes pyromancy er gøy med høy dexterity, side sword, lav vekt og Dark Woodgrain Ring, men det er nå meg.

 

Kjører i grunn akkurat det samme selv og det funker som snus det. Liker også å ha med meg en god bue. Har reddet meg en del ganger, hvertfall fra frustrasjon.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En veldig fin måte å få damage boost i early game når man ikke har så mye stats i str/dex. Lightning og Fire enchants fjerner stats bonuser, men man får sykt mye raw og lightning/fire damage på våpnene.

Vil det si at det er ikke mulig å skaffe det etter jeg har tatt Lordvessel?

Edit: det hadde visst noe med med å bli med i covenant, ikke viktig for meg :)

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

Har ikke noe mer å si enn; "Velkommen til Dark Souls" :wee:.

 

Nei, uff. Driver å farmer souls for å skaffe mer levels akkurat nå. Fant ut på level 84 at jeg må ha mye levels i Int of Faith for å bruke 1-2 våpen som jeg vil bruke! Så jeg må nok over level 100 for det ja...

hehe, har spilt det før, på PS3 :)

Klarte å miste en del souls på grunn av four kings, han var mye vanskeligere enn det jeg husket.

 

Edit: Noe å leke mens jeg venter på DMC :)

 

 

The challenge is:

 

You can choose any class

 

You can only use the class's starting equipment

 

You may not level up

 

You may not heal (boss fights only)

Spillet er vanskelig nok med at man ikke kan levle opp :p

 

The only reinforcments you can use are: Standard, Raw, Divine, Occult or Magic. Fire, crystal and lightning reinforcement may not be used (Smithies Andre and Rickkett)

 

You may use Pine resin E.G Fire lightning and poison

 

You can take armor off if boss is too easy or if you want to show off.

 

Clerics can use their standard heal

 

Pyromancers cannot level up their pyro hands.

 

You May not summon

 

Covenents cannot be used (excluding knights and Clerics I.E WOW)

 

Endret av amir90 waits for alice
Lenke til kommentar

hmm, er det en spesiell grunn til at min guide sier at jeg må oppgradere våpenet mitt til lightning, før jeg tar lordvessel?

 

Jeg synes de som skriver guider ofte kan være litt for absorbert i sin egen måte å løse problemer på og gir for spesifikke retningslinjer. Det er ingen oppgradering i Dark Souls som man må ha og ikke kan erstattes av andre fremgangsmåter. Jeg pleier f.eks. alltid å lage et Divine-våpen for å bruke mot undead, og det er alltid et spyd slik at jeg også kan bruke det til å slåss i smale områder der jeg ikke får svingt sverdet, men det er jo ikke den eneste måten å løse disse problemene på.

Lenke til kommentar

Det ser du når du kikker på stats på våpenet. Spillet har ulike symboler som representerer strenght, dexterity, intelligence og faith. Under hvert av symbolene står det et tall som viser hvor mye av den respektive stats som trengs for å bruke gjenstanden effektivt. Dersom tallet er rødt, så mangler du X i gitt stat.

Lenke til kommentar

Jeg synes de som skriver guider ofte kan være litt for absorbert i sin egen måte å løse problemer på og gir for spesifikke retningslinjer. Det er ingen oppgradering i Dark Souls som man må ha og ikke kan erstattes av andre fremgangsmåter. Jeg pleier f.eks. alltid å lage et Divine-våpen for å bruke mot undead, og det er alltid et spyd slik at jeg også kan bruke det til å slåss i smale områder der jeg ikke får svingt sverdet, men det er jo ikke den eneste måten å løse disse problemene på.

Var det inntrykket jeg endte med også. Nito og Tomb of Giants er litt kjip å gå gjennom uten en divine weapon.

 

Kan det være greit at i Dark Souls 2 så kan man skifte hele Equipment gear fortere? At man kan ha forskjellige set klar?

Dette burde selvsagt ikke være mulig i PVP, etter min mening. Men det hadde vært greit i PVE, så lenger man ikke er i combat, men det er jo kanskje en del av sjarmen til Dark Souls?

Jeg har samlet omtrent det meste å finne i spillet, og når jeg skal skifte mellom resistance gear og melee defence gear, så kan det gå et par min :p

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Kom over PC-versjonen til et par grunker, og plukket det opp siden PS3en min er defekt for tida. Grøss, det var en skrekkelig port. Vingler mellom 15-30 fps, og skikkelig oppløsning måtte det til en mod for å ordne. Men for all del, det funker da fortsatt.

Lenke til kommentar

Så det greiene der, og makan til tafatt "intervju", lavmælt og han som pratet engelsk var også vanskelig og skjønne.

 

Noen kule mobs, og "intersante" måter og dø på.

Tror ikke jeg liker det dog, er jo umulig og forutsi at man kommer til og dø når man går ut på en bru. jaja, man gjør det sikkert bare 1 gang, så har man lært.

Lenke til kommentar

Synes det virker lovende, jeg., Veldig pent og, nesten så jeg mistenker at videoen var PC og ikke 360. Når det gjelder broa er det sikkert en måte å overleve på. Særlig Demon's Souls var jo fullt av steder der du bare dør om du blir tatt på senga, og det fungerte jo greit nok der.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Så det greiene der, og makan til tafatt "intervju"

Det er en demonstrasjon, og ikke et intervju.

 

og han som pratet engelsk var også vanskelig og skjønne.

Hva snakker du om? Han snakker jo flytende engelsk.

 

Tror ikke jeg liker det dog, er jo umulig og forutsi at man kommer til og dø når man går ut på en bru. jaja, man gjør det sikkert bare 1 gang, så har man lært.

Dette er ikke ulikt Dark Souls og Demon's Souls, vet du. Poenget er at man skal føle seg maktesløs, og at man må være tålmodig, og bruke hodet når man spiller Souls-spillene.

 

Når det gjelder broa er det sikkert en måte å overleve på.

Selvsagt er det det, og det sier han jo også i videoen

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...