Gå til innhold

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Snart kommet meg gjennom Anor Londo, men siste bossen(e) er virkelig noe dritt :)

Har begynt å bruke Havel-settet også. Latterlig bra armor. Bruker kun 3 av 4 deler pga. tynge, men det hjelper uansett. Havel`s Ring må brukes for at jeg ikke skal bevege meg som en gammel mann da :)

Selv om jeg hater spillet til tider, så klarer jeg ikke slutte å spille det. Alle andre spill er satt på vent.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du tåler mye med Havel, men det er i grunn bedre å ha et godt skjold (100% physical resistance, 60-70 stability, og så ser du an hva du trenger av andre stats etter situasjonen) og holde seg under 25% equip weight slik at du lett kan hoppe unna angrepene til fienden og ta ham fra sidene/bakfra.

Anbefaler deg å tilkalle hjelp til bossene i Anor Londo, det ender som regel bare i gjengvoldtekt hvis ikke.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Mot Ornstein og Smough er det mobilitet som gjelder. Kom deg ned på under 25% equip load og hold våpenet i to hender. 20 estus-flasker hjelper også, oppgradert til rundt +3. Ikke bruk lock-on, pass på at du ser begge hele tiden, og fokuser på den ene først. Det sies at det er enklere å ta Ornstein først, og så Smough, men jeg har ingen preferanser. Det er en av de mest krevende bossene i spillet, selv om det vil føles lett som en lek når du først har tatt dem.

Lenke til kommentar

Veldig gode tips for O & S!

Jeg pleier alltid å summone Solaire (Sunbros for life), slik at han kan tanke den ene mens jeg dreper den andre. Som de andre har sagt: hold equipment burden under 25%, og forsøk å unngå angrepene og deretter gå til motangrep.

Et hett tips er å drepe Smough først, siden Ornstein dropper Leo Ring hvis du gjør dette (som er ganske smud).

Endret av RetardedBear
Lenke til kommentar

Greit, jeg skal være enig i at mobility er veien å gå :)

Var over 25% load i noen kamper og det gikk åt skogen. De gangene det har gått best har jeg hatt med meg Solaire. Må se om jeg kan få med meg noen andre spillere etterhvert.

Lenke til kommentar

Bruker du Pyromancy? Tjukken er veldig sårbar mot ild og døde i løpet av få sekunder, deretter kunne jeg konsentrere meg om den raskere og dermed farligere Ornstein. Behøvde bare ett forsøk på bossen. Skulle jeg brukt våpen ville det riktignok blitt en annen dans.

Lenke til kommentar

Fikk med meg 2 andre som tålte veldig mye mer enn meg, så de tanket mens jeg bare gikk rundt og slo bossene i ræva/skjøt med bue. De gikk ned på ca. 2 minutter. Kort vei fra helvete til himmel........og mest sannsynlig tilbake til helvete igjen ganske snart :)

Endret av Zahl
Lenke til kommentar

Lvl 61. Fokus på DEX og END og noe i VIT. Bruker Crimson-settet (to av delene er +2, to er +5), Balder Side Sword +13 og Bloodshield +10.

Har også Iaito +12 og Quelaag's Furysword +2, bare fordi jeg kan :)

Endret av Zahl
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Kan kopiere min tråd fra steam:

Sitat

Hello steamers!

I want to play this game with a ps3 controller via usb, because the k/m is way too awkward.

I have followed the various guides on the great internet and from steam forums, but I am still having issues making it work.

So here are my experimentations so far:

- I downloaded motion joy, the 2nd newest version (not the tested version) that has 32/64 bit version

- Installed the software and then plugged the ps3 controller to the computer

- I marked the ps3 controller on "driver manager" I then loaded the driver, and then clicked "install all.

- On profiles, I picked Xinput, the 360 profile.

- Clicked enable button

- boot up Dark Souls, the controller works great with the home button and all the buttons respond great on the GFWL meny, but when I leave the menu, nothing responds, other then the home button. If I pick the ps3 profile, everything works, except the analog sticks doesn't respond and the camera keeps spinning around.

- I have tried removing all of my other usb devices, but there is no difference.

- It works great in Borderlands 2 after some tweaks.

Any other suggestions?

Computers specs:

64-bit Windows 8

Intel i7 @2,67GHz

6GB Ram

Amd 6950

Asus P6T Deluxe V1

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...