Buddy Dakota Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Spørs hvor godt utrustet du er. Jeg pleier aldri å ta turen ned great hollow før jeg har lordvessel. Jeg tror jeg kanskje pleier å ta pinwheel rundt nå, for å få rite of kindling. Kanskje moonlight butterfly også. Pleier egentlig å ta Sen's så fort jeg har et dugandes våpen. Sen's kan jo være vanskelig for nybegynnere, men om du har spilt gjennom før så er det sikkert ikke så ille. Og ta painted world før O&S, du hanker inn litt souls på det. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Edderkoppskjoldet? Trodde poenget var at du ikke fikk bygd opp Poison og Toxic means du blokkert, kontra vanlige skjold hvor det går igjenn blokken. ok! viste ikke hva den gjorde, det står jo ingenting om det på beskrivelsen.... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Spørs hvor godt utrustet du er. Jeg pleier aldri å ta turen ned great hollow før jeg har lordvessel. Jeg tror jeg kanskje pleier å ta pinwheel rundt nå, for å få rite of kindling. Kanskje moonlight butterfly også. Pleier egentlig å ta Sen's så fort jeg har et dugandes våpen. Sen's kan jo være vanskelig for nybegynnere, men om du har spilt gjennom før så er det sikkert ikke så ille. Og ta painted world før O&S, du hanker inn litt souls på det. Der de blå dragene er er jo åpen også når jeg tenker meg om. Har definitivt lyst og ta Sif, og Hydra før noe annet, har tatt Moonlight butterfly. Føler at de blå dragene er tøffe, samt demon ruins med de minotaurene og Capra demons Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Er jo strengt tatt ikke nødvendig å ta de blå dragene, det er jo ikke noe spesielt der. Du kan jo prøve å ta Sif nå, men det kan være litt vanskelig. Dersom du vil bli Darkwraith kan du vente med Sif enda litt til. Du må bare ikke gå videre etter du har tatt O&S (snu og gå tilbake med en gang). Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Er jo strengt tatt ikke nødvendig å ta de blå dragene, det er jo ikke noe spesielt der. Du kan jo prøve å ta Sif nå, men det kan være litt vanskelig. Dersom du vil bli Darkwraith kan du vente med Sif enda litt til. Du må bare ikke gå videre etter du har tatt O&S (snu og gå tilbake med en gang). darkwraith? hva er det? har ikke helt skjønt poenget med covenants, og det er vel strengt tatt bare noe man trenger og bry seg med hvis man driver med PvP? har ikke utforsket der de blå dragene er, og ei heller drept han undead dragen, dog jeg stjal sverdet og skjoldet han vokter. Hvordan man snur og går tilbake fra Anor Londo har jeg ikke peiling på, man blir jo flydd dit? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Du drar tilbake samme vei som du kom. Du blir flydd ned igjen. Og Darkwraith er covenanten som lar deg invadere andre spillere på samme måte som i Demon's Souls. Du får bare utforske litt da, og se hvor langt du kommer. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Og husk at det finnes et leirbål i Sens. Det er flere hull på rekkverket på toppen, et av dem leder ned til et synlig leirbål. Og at det er en snarvei i Sens. En av de 2 burene før golemen kan åpnes,men alt for lett å falle ned før du får opp åpningdialogen. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Og husk at det finnes et leirbål i Sens. Det er flere hull på rekkverket på toppen, et av dem leder ned til et synlig leirbål. Og at det er en snarvei i Sens. En av de 2 burene før golemen kan åpnes,men alt for lett å falle ned før du får opp åpningdialogen. Sens er egentlig greit husker jeg fra sist gjennomspilling. Trenger mer råd på darkroot garden, store treet, demon ruins, spøkelsene, blå drager og ikke minst catacombene. hvilken rekkefølge? Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Darkroot: Drepe sommerfuglen, skaffe Hellige Flamme for smeden. --> Smi deg et hellig våpen --> Raide katakombene, til Pinwheel. --> Gå enda lengre kan du, vis du har skaffet deg evnen til å teleportere, ellers er det bare veldig vanskelig å komme seg ut igjen Darkroot basin: Drepe Hydraen. Ganske greit. Bare å komme seg til liket ved sjøen på noe vis, og se opp for vannkanten(nei, du kan ikke svømme). Reload etter å ha drept Hydraen, og gå inn i hula, drep gullgolem, møt Dusk, du kan kjøpe ting fra henne i nærheten av liket. Lengre innover er det 3 katter, som kan være skumle. Enda lengre innover er en gravgård, som er obligatorisk for å kunne sloss mot de fire konger. Men den er skummel :3 Blådrakene? De vokter en snarvei til New Londo, som må åpnes fra New Londo siden. Spøkelsene er ganske greie, så lenge du har et våpen som sveiper horizontalt, og tja... 20 poise? Du finner en fyr i røde klær på toppen av en av bygningene, som gir den en nøkkel. Nøkkelen skal du bruke på en dør, så du kan få opp veien til blant annet drakene. 1 Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 (endret) Sens er egentlig greit husker jeg fra sist gjennomspilling. Trenger mer råd på darkroot garden, store treet, demon ruins, spøkelsene, blå drager og ikke minst catacombene. hvilken rekkefølge? Du kan lett ta garden (butterfly) for divine ember for så å gå catacombs med divine våpen (ned til pinwheel) så fort de er åpne for deg egentlig. Sif (bak darkroot døren) er også en mulighet, men lite poeng siden du ikke får noe trenger med det første og litt vanskelig som lavt level. Great Hollow er også forsåvidt poengløst med mindre du bare vil ha souls og crafting materials (samme med hydraen i garden). Ville venta med demon ruins og new londo til etter du har gjort Anor Londo. Generellt sett så er det best å gå til Anor Londo så fort som mulig egentlig. Bra med souls hvis du trenger å farme, tilgang til bedre oppgradering, boss-våpen og ellers masse bra utstyr (også noen bra ting å hente i sen's), og naturligvis Soulvessel for å låse opp resten av spillet. Endret 13. september 2012 av Ares 1 Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Må slutte å gå inn i tråden her, irriterer meg bare mer og mer over at jeg glemte spillet hjemme hos gamlingene i sommer. Kanskje man bare må kjøpe det til pc samt en mottaker for xboxstikka. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Evt som så mange andre. "Hvorfor kjøpe spillet en gang til når jeg allerede har det på PS3/Xbox? *gå til piratebay* Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Og husk at det finnes et leirbål i Sens. Det er flere hull på rekkverket på toppen, et av dem leder ned til et synlig leirbål. Og at det er en snarvei i Sens. En av de 2 burene før golemen kan åpnes,men alt for lett å falle ned før du får opp åpningdialogen. Sens er egentlig greit husker jeg fra sist gjennomspilling. Trenger mer råd på darkroot garden, store treet, demon ruins, spøkelsene, blå drager og ikke minst catacombene. hvilken rekkefølge? Drit i de blå dragene, de vakter bare et veikryss mellom blighttown, new londo og darkroot garden. Har du master key kan du ta heisen fra firelink shrine ned til new londo, og så gå derfra til blighttown (om du vil skippe å klatre ned fra depths). Store treet er great hollow, og en blindvei. Er litt loot der, men jeg ville ikke dratt ned før jeg hadde lordvessel og muligheten til å teleportere (som du får etter O&S). Det jeg vil anbefale deg å gjøre er å jobbe deg ned til pinwheel for å få rite of kindling. Er ikke så vanskelig om du kan snarveien ned via smeden i katakombene (tror jeg aldri noensinne har gått riktig vei før). Ellers er det Sen's (om du allerede har tatt moonlight butterfly). Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 13. september 2012 Del Skrevet 13. september 2012 Evt som så mange andre. "Hvorfor kjøpe spillet en gang til når jeg allerede har det på PS3/Xbox? *gå til piratebay* Hva med å greife newbs, og drived med Coop? Er pirat selv, men onlinefunksjonen er å sømløs at jeg har lyst til å skaffe meg en kopi bare pga onlinefunksjonene. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Evt som så mange andre. "Hvorfor kjøpe spillet en gang til når jeg allerede har det på PS3/Xbox? *gå til piratebay* Skal jo bare teste da! Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Det jeg vil anbefale deg å gjøre er å jobbe deg ned til pinwheel for å få rite of kindling. Er ikke så vanskelig om du kan snarveien ned via smeden i katakombene (tror jeg aldri noensinne har gått riktig vei før). Ellers er det Sen's (om du allerede har tatt moonlight butterfly). huh? kan du forklare den nærmere? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 14. september 2012 Del Skrevet 14. september 2012 Etter at du snur andre brua. Du kan hoppe fra den første og ned til andre, for så å hoppe ned til en liten inngang i fjeller (rett under brua, omtrent på midten). Hvis du går inn så har du to muligheter. Enten rett fram eller til venstre. Jeg tror snarveien er til venstre. Du kommer til en grav, og et eller annet sted i rommet gir gulvet etter når du tråkker på det. Hopp ned, og du havner i et lite rom med skjeletter. Løp ut og til høyre, ned en slags trapp med hull i midten. Løp nedover, til enden av trappen, og hopp så ned i hullet. Her lander du på en plattform, hvor du kan hoppe ned til smeden. Herfra er det lett å løpe bort til Pinwheel, bare pass deg for de små pinwheel-ene. Lenke til kommentar
del_diablo Skrevet 15. september 2012 Del Skrevet 15. september 2012 Vet noen om det har blitt lagt ut noe verktøy for å fjerne FPS kappen? Tenker ikke på dobling av antall FPS så det blir native 60fps, men som i å gjøre spillet på 40 frames aka 1,3~ seconder per sekund, sånn som du kan gjøre med emulatorer. Altså speedup. Lenke til kommentar
N o r e n g Skrevet 16. september 2012 Del Skrevet 16. september 2012 (endret) Vet noen om det har blitt lagt ut noe verktøy for å fjerne FPS kappen? Tenker ikke på dobling av antall FPS så det blir native 60fps, men som i å gjøre spillet på 40 frames aka 1,3~ seconder per sekund, sånn som du kan gjøre med emulatorer. Altså speedup. Værsågod, ligger i en kommentar. http://www.gamerevol...y-modders-15071 Så den akkurat nå EDIT: Direktelink for dere som er late, husk at dette er fortsatt i BETA Endret 17. september 2012 av arni90 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 17. september 2012 Del Skrevet 17. september 2012 Hmm, tror jeg dreit meg ut! drepte hu firekeeper'n i Quelag domain, og når jeg så kom opp til Firelink igjen, så var hun firekeeperen der dau også! og han knighten jeg frigjorde, som antagelig drepte hun, så jeg ALDRI på vanlig plassen Så nå har jeg 2 firekeeper souls og bare 10 flasker Kan jeg bruke den svarte orben for og finne knigten? Og hva er den lange rare slangen som plutselig har kommet i firelink? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå