Gå til innhold

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, nå snakker utviklerne om å gi ut en patch med en "easy" mode for alle som whiner og klager over at spillet er for vanskelig for dem.

Faen, vi pleide å si at PC-spill ble dummet ned for "dumme konsollspiller-grine-fjortiser". Nå er det motsatt. Vi har fått denne porten som vi har hylt og bært oss om i facebook-grupper i ett år. Nå syter og bærer vi oss fordi det er FOR VANSKELIG. Og de fleste som syter har sikkert lasta ned spillet fra Pirate Bay for å "teste det ut først".

Akkurat som når Nintendo ga ut et helt annet Super Mario Bros 2 i US/EU fordi den japanske versjonen ble regnet som for vanskelig for "oss".

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Hvem syter? ikke jeg ihvertfall.

Spillet er faktisk ikke vanskelig, men har en hard læringskurve, og er "unforgiving".

Er vel på min 4dje char nå, og kom til Depths i går, døde ikke 1 gang, og ble ikke cursa. Alle frosker døde.

Dog har glemt hvordan jeg tar gaping dragon :)

Lenke til kommentar

Jeg er vært for å ha vanskelighetsgrader på Dark/Demon's Souls helt fra begynnelsen. Jeg er enig i argumentet om at vanskelighetsgraden er en essensiell del av den spenningen som er selve kjernen i Souls-serien, men hvis noen bare vil punktere ballongen og kjøre gjennom spillet for å se hva som skjer så får det jammen være opp til dem, de har tross alt kjøpt spillet (ikke at det betyr noe i disse dager).

Lenke til kommentar
Helvete da. Mister alle brukte bomber etc, men spillet respawner alle fiender hver gang jeg dauer. Noe som er mye. Da jeg alltid driter meg på en bitteliten ting etter å ha klart alt nesten perfekt.

Det er det som er bra, mer trening!

Prøv og lag en ny char, så ser du hvor mye bedre du har blitt, noe du brukte timer på, tar du nå på minutter.

Lenke til kommentar

Du risikerer jo å bli bannet om du jukser på xbox. Dessuten spiller jeg på PS3. Orker ikke tanken på å spille med xbox-kontroll, serien er liksom skapt for PS-kontrollen.

Du tror ikke man risikerer å bli bannet fra Games for Windows Live om du jukser på PC?

Personlig syns jeg PS3-kontrollen er for liten for å være behagelig å holde, dessuten er den analoge stikka på feil sted.

Endret av arni90
Lenke til kommentar

Tok gaping dragon i går, endelig, alene.

Great satisfaction.

Det er egentlig ikke så vanskelig med bosser, det som er "vanskelig" er og lære seg angreps mønstrene deres, og når det er trygt og angripe.

Tror jeg brukte bare 2 estus flasks på den battelen.

Hva nå? blighttown, eller forest først?

Lenke til kommentar

Det er en lang vei å gå til ham fra nærmeste bonfire. Du kan løpe, men det er farlige fiender langs veien og du risikerer å ikke komme frem. Det samme gjelder forøvrig sistebossen, men forskjellen er at Bed of Chaos er en veldig alt-eller-ingenting-kamp; enten så vinner du i løpet av noen sekunder, eller så dør du i løpet av noen sekunder, og hvis man ikke har flaks betyr det mange forsøk.

Lenke til kommentar

Vanskelig i dette spillet og velge våpen synes jeg.

longsword?

claymore?

balder side sword?

Har de 2 første til +5 og bruker de litt om hverandre. claymore er litt for treg synes jeg.

forslag?

Det som føles best. :yes:

Jeg foretrakk en mellomting. Synes de tyngste våpnene ble for uhåndterlige, mens de letteste gjorde for lite skade. Men det er mange som f.eks. kun bruker de tyngste kjempeklubbene, så det er en smakssak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...