Gå til innhold

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det som reddet meg på siste bossen var å bruke hevelsene i landskapet til å blokkere og forsinke ham mest mulig, slik at jeg fikk tid til å heale mellom basketakene. Det funker ikke alltid, men noen ganger, og du må bare be om litt flaks. Ellers synes jeg han er enklere å takle på nært hold enn ved å prøve og holde lang avstand.

Ironisk nok synes jeg Pyromancy fungerte best på ham.

Lenke til kommentar

Det som reddet meg på siste bossen var å bruke hevelsene i landskapet til å blokkere og forsinke ham mest mulig, slik at jeg fikk tid til å heale mellom basketakene. Det funker ikke alltid, men noen ganger, og du må bare be om litt flaks. Ellers synes jeg han er enklere å takle på nært hold enn ved å prøve og holde lang avstand.

Noen som har lyst å hjelpe meg med bossen nå eller senere? :)

I mårra håper jeg noen kan hjelpe meg;)

Endret av Aizen
Lenke til kommentar

Banke han for deg, mener du? :p

Du klarer fint å ta ham alene, men ikke på første forsøk, kanskje heller ikke tiende, men til slutt blir man så kjent med bevegelsesmønstrene til bossen at man unngår flere angrep, plutselig har man litt flaks og så vips. Det er også uendelig mye mer tilfredsstillende enn å vinne uten å vite om man kunne gjort det alene. Det ville hvertfall gitt meg en dårlig bismak.

Eneste som er kjipt er å repetere den jævla marsjen gjennom hula og banke de samme Black Knightsene om og om igjen. Til slutt var det så innøvd for min del at jeg knapt behøvde å tenke mens jeg tok dem.

Lenke til kommentar

Jeg synes det ble litt puslete å slå Gwyn med melee-angrep. Det som virkelig skar ned helsen hans fort var å treffe med noen Great Chaos Fireball, for så å gjøre hit-and-run med Great Combustion. Kampen var over på null komma niks, både når jeg tapte og da jeg vant.

Lenke til kommentar

Dersom du går for kontring bør du alltid putta anten Buckler, Target Shield eller Parrying Dagger i venstrehanda di. Dei har ein større feilmargin.

Ikkje ein vellykka sjef, eigentleg. Men sånn går det når utviklarar har fått for lite tid. :hm:

Ja, nesten alt ved Gwyn (og dei andre gudane) er falskt.
Lenke til kommentar

Oppgraderer bonfiren hos en eller anna fyr. Da får du 10 flasks hver gang du rester der. Finn en guide på gamefaqs.com ellernoe, der står alt sånt. Hvor man får upgrades til våpen, hva man skal gjøre og ikke gjøre osv.

Endret av Bytex
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sånt! da var jeg ferdig med dark souls for første gang:D

Det er en fantastisk følelse!

Hvis du vil ha mer så er det gøy å kjøre et new game med en helt annen build. Jeg fokuserte veldig på pyromancy og sorcery med min første og brukte lett utstyr for maks bevegelighet, men så begynte jeg på et new game der jeg lagde en melee tank som brukte miracles.

Da er du mere mann enn meg. Jeg stoppa på den armored boar minibossen allerede, jeg. Det er vel ett år siden, og har enda ikke spilt det siden.

Jeg regner med det ikke var fordi armored boar var vanskelig, for det er bare å løpe rett forbi den og opp en trapp til høyre, og så kan du gå ut på en bro som strekker seg over der armored boar står og drepe den i ro og mak ovenfra med fire bombs eller magi om du har. Kanskje den letteste minibossen i spillet når du vet det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...