Aizen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Opp til deg. Anbefaler en coop partner eller veldig bra skjold til Demon Ruins. Har du gjort The Catacombs og de valgfrie områdene? ja har gjort catacombs men ikke alle valgfrie områdene. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Og da gikk du videre til Tomb of the Giants? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Og da gikk du videre til Tomb of the Giants? japp har komt meg til bonfire nede ved demon ruins, får prøve meg i mårrå Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Har nå kommet til siste boss! men herregud så vanskelig:( springer bare forbi alle de raske ridderne men selve bossen er jo supervanskelig:S noen tips? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Det som reddet meg på siste bossen var å bruke hevelsene i landskapet til å blokkere og forsinke ham mest mulig, slik at jeg fikk tid til å heale mellom basketakene. Det funker ikke alltid, men noen ganger, og du må bare be om litt flaks. Ellers synes jeg han er enklere å takle på nært hold enn ved å prøve og holde lang avstand. Ironisk nok synes jeg Pyromancy fungerte best på ham. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Det som reddet meg på siste bossen var å bruke hevelsene i landskapet til å blokkere og forsinke ham mest mulig, slik at jeg fikk tid til å heale mellom basketakene. Det funker ikke alltid, men noen ganger, og du må bare be om litt flaks. Ellers synes jeg han er enklere å takle på nært hold enn ved å prøve og holde lang avstand. Ironisk nok synes jeg Pyromancy fungerte best på ham. Noen som har lyst å hjelpe meg med bossen nå eller senere? I mårra håper jeg noen kan hjelpe meg;) Endret 19. juni 2012 av Aizen Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Banke han for deg, mener du? Du klarer fint å ta ham alene, men ikke på første forsøk, kanskje heller ikke tiende, men til slutt blir man så kjent med bevegelsesmønstrene til bossen at man unngår flere angrep, plutselig har man litt flaks og så vips. Det er også uendelig mye mer tilfredsstillende enn å vinne uten å vite om man kunne gjort det alene. Det ville hvertfall gitt meg en dårlig bismak. Eneste som er kjipt er å repetere den jævla marsjen gjennom hula og banke de samme Black Knightsene om og om igjen. Til slutt var det så innøvd for min del at jeg knapt behøvde å tenke mens jeg tok dem. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 19. juni 2012 Del Skrevet 19. juni 2012 Eh, jeg kunne vel hjulpet deg, men anbefaler du drar til Asylumt og skaffer deg slaben først, så oppgraderer våpenet ditt til +15 (om du ikke bruker elemental da) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Jeg synes det ble litt puslete å slå Gwyn med melee-angrep. Det som virkelig skar ned helsen hans fort var å treffe med noen Great Chaos Fireball, for så å gjøre hit-and-run med Great Combustion. Kampen var over på null komma niks, både når jeg tapte og da jeg vant. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 ...Parry med hornet, red tear stone og power within er også en rask måte å ta han på. ~10 sec? =P Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Dersom du går for kontring bør du alltid putta anten Buckler, Target Shield eller Parrying Dagger i venstrehanda di. Dei har ein større feilmargin. Ikkje ein vellykka sjef, eigentleg. Men sånn går det når utviklarar har fått for lite tid. Ironisk nok synes jeg Pyromancy fungerte best på ham. Ja, nesten alt ved Gwyn (og dei andre gudane) er falskt. Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Man må gjøre det så lenge før med en av de. Mye lettere om man ikke har noe i venstre hånda. Lenke til kommentar
Mladic Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Hvordan får jeg flere enn 5 Estus Flasks? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 (endret) Oppgraderer bonfiren hos en eller anna fyr. Da får du 10 flasks hver gang du rester der. Finn en guide på gamefaqs.com ellernoe, der står alt sånt. Hvor man får upgrades til våpen, hva man skal gjøre og ikke gjøre osv. Endret 20. juni 2012 av Bytex 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Ja, nesten alt ved Gwyn (og dei andre gudane) er falskt. Er det et slags plot-element? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 20. juni 2012 Del Skrevet 20. juni 2012 Er det et slags plot-element? Ja. Heile Anor Londo, til dømes, er jo ein einaste enorm illusjon. EpicNameBro på youtube har lagt ut ein interessante videoar om det, sjekk det ut! Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Anor Londo er et ekte sted. Bare at Gwyndolin kan styre hvilken tid på døgnet det ser ut som, så man kan ikke være sikker på hvordan det egentlig ser ut. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 21. juni 2012 Del Skrevet 21. juni 2012 Sånt! da var jeg ferdig med dark souls for første gang:D 1 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 (endret) Da er du mere mann enn meg. Jeg stoppa på den armored boar minibossen allerede, jeg. Det er vel ett år siden, og har enda ikke spilt det siden. Endret 22. juni 2012 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juni 2012 Del Skrevet 22. juni 2012 Sånt! da var jeg ferdig med dark souls for første gang:D Det er en fantastisk følelse! Hvis du vil ha mer så er det gøy å kjøre et new game med en helt annen build. Jeg fokuserte veldig på pyromancy og sorcery med min første og brukte lett utstyr for maks bevegelighet, men så begynte jeg på et new game der jeg lagde en melee tank som brukte miracles. Da er du mere mann enn meg. Jeg stoppa på den armored boar minibossen allerede, jeg. Det er vel ett år siden, og har enda ikke spilt det siden. Jeg regner med det ikke var fordi armored boar var vanskelig, for det er bare å løpe rett forbi den og opp en trapp til høyre, og så kan du gå ut på en bro som strekker seg over der armored boar står og drepe den i ro og mak ovenfra med fire bombs eller magi om du har. Kanskje den letteste minibossen i spillet når du vet det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå