Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Du har så mye flaks =P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Joa. Spilt med han 3 ganger. Førte gangen virket det som vi holdt på å vinne, men så døde han mot bossen. Denne gangen på vei ned til The Abyss traff jeg en av de platformene og døde av fallskade... Edit: Andre gangen var det en rød phantom. Han humanity-heala 2 ganger og hadde den irriterende tingen man ikke kan blokke mot med +10 flamme. Han drepte meg etter jeg hadde tatt han til nesten 0 helse 3 ganger. Host drepte han med et slag som fikk gjort 2 HP skade =P Endret 17. juni 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Lagt summon signet mitt der. Hvorfor dør du hele tiden:S? trodde JEG sugde:P men btw hcordan får du så mangen hummanity? jeg MÅ prøve igjen:P Endret 17. juni 2012 av Aizen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Du blir summonet mye. Hey! Jeg hadde røde phantomer å sloss mot n shit =P Jeg var faktisk ganske god før. Og du døde jo en gang du og edit: Er ved brua Endret 17. juni 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Du blir summonet mye. Hey! Jeg hadde røde phantomer å sloss mot n shit =P Jeg var faktisk ganske god før. Og du døde jo en gang du og edit: Er ved brua hehehe ok;) add meg på xbox live etterpå Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja ok, der sugde jeg. Er vanskelige å bruke Lifehunt uten bloodbite når du har så lite liv =/ Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ja ok, der sugde jeg. Er vanskelige å bruke Lifehunt uten bloodbite når du har så lite liv =/ prøve igjen ikveld? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Åja! Var sikker på du greide det. Ja gjerne. Jeg spilte litt videre, så jeg klarer det denne gangen =P Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Åja! Var sikker på du greide det. Ja gjerne. Jeg spilte litt videre, så jeg klarer det denne gangen =P Flott! jeg begynner å minke med humanity nå jeg klarte bossen i dag men jeg var phantom så fikk ikke noe progress:( Skal vi møtes sammeplass som igår om 10min? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kan sikkert gi deg noen humanity. Som sakt spilte jeg dette veldig mye før. Har 99 humanity, 99 twin og 97 løse =P Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Kan sikkert gi deg noen humanity. Som sakt spilte jeg dette veldig mye før. Har 99 humanity, 99 twin og 97 løse =P Hvordan kan du gi meg humanitys? btw er med broen nå venter Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Er der om 3 min isåfall Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Ugh det stedet her har så bra framerate... =P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Nå har jeg ventet her en stund jeg og. Driver du med noe annet? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 (endret) Nå har jeg ventet her en stund jeg og. Driver du med noe annet? Nei men navnet ditt kom opp men kunne ikke summone deg så nå gikk navnet vekk:( men har lagt deg til på msn slik vi kan slippe å spamme tråden:P YEA!!!!! Endret 18. juni 2012 av Aizen Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så deg ikke på MSN. Men yey, der tok vi han endelig. Trodde jeg skulle klare det uten å bli slott, men eh. Bra jobba Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Så deg ikke på MSN. Men yey, der tok vi han endelig. Trodde jeg skulle klare det uten å bli slott, men eh. Bra jobba TUUUUUSEN TAKK! men hvor skal jeg nå? demon ruins? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 18. juni 2012 Del Skrevet 18. juni 2012 Opp til deg. Anbefaler en coop partner eller veldig bra skjold til Demon Ruins. Har du gjort The Catacombs og de valgfrie områdene? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå