Gå til innhold

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har bitt summonet to ganger av en annen nå. Det er mulig du aldri fikk white soap stone, og uten den tror jeg ikke det funker. Erhm... Snakket du med Solaire 2 ganger første gang du så han?

Åja! Det er ikke meg. Get yo IPv6 on er meg.

Nå står jeg før den alller første bruen! med dem zombiene.

Har bitt summonet to ganger av en annen nå. Det er mulig du aldri fikk white soap stone, og uten den tror jeg ikke det funker. Erhm... Snakket du med Solaire 2 ganger første gang du så han?

Åja! Det er ikke meg. Get yo IPv6 on er meg.

Der fant jeg deg! va er taktikken med bossen. jeg døde kjempefort når jeg spilte med han boticus:P

Lenke til kommentar

Har ingen. Har ikke spilt på kjempe lenge heller. Slå dem med sverd I guess =P Mener ikke å huske de er så utrolig vanskelige. Skal spamme ranged angrep så jeg ikke dør før deg (har veldig lite liv, men mye faith).

Prøver du å summone meg nå?

done skynet 87

Lenke til kommentar

Hehe i slike tilfeller hadde det vært jævlig kjekt å kunne summone folk fra friends list. Men de vil jo ikke at kompiser skal spille gjennom spillet sammen, så. At "invaders" er totalt random folk er en ekstra spenning, visstnok.

Lenke til kommentar

Ugh... Sorry jeg måtte holde meg litt unna i midten der. Våpenet mitt brakk, så måtte fikse det mid-battle. Også fikk jeg bloodloss når han hold på å gripe deg. Men føler jeg hadde klart å ta dem om du ikke hadde død. Prøve igjen? Isåfall, hvor?

Endret av Sekai-ichi
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...