Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Yup, Stå der i noen minutter til du ser summon tegnet mitt. Gjerne si meg XBLen din. Og den kan jeg og =P Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Yup, Stå der i noen minutter til du ser summon tegnet mitt. Gjerne si meg XBLen din. Og den kan jeg og =P Borticus1? Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvem spiller jeg med nå da? XD Ok, tok selvmord, lets try this again. Står der igjen nå (30 sec) Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hvem spiller jeg med nå da? XD Ok, tok selvmord, lets try this again. Står der igjen nå (30 sec) jeg spiller med en som heter boticus1:P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Har bitt summonet to ganger av en annen nå. Det er mulig du aldri fikk white soap stone, og uten den tror jeg ikke det funker. Erhm... Snakket du med Solaire 2 ganger første gang du så han? Åja! Det er ikke meg. Get yo IPv6 on er meg. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Har bitt summonet to ganger av en annen nå. Det er mulig du aldri fikk white soap stone, og uten den tror jeg ikke det funker. Erhm... Snakket du med Solaire 2 ganger første gang du så han? Åja! Det er ikke meg. Get yo IPv6 on er meg. Nå står jeg før den alller første bruen! med dem zombiene. Har bitt summonet to ganger av en annen nå. Det er mulig du aldri fikk white soap stone, og uten den tror jeg ikke det funker. Erhm... Snakket du med Solaire 2 ganger første gang du så han? Åja! Det er ikke meg. Get yo IPv6 on er meg. Der fant jeg deg! va er taktikken med bossen. jeg døde kjempefort når jeg spilte med han boticus:P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Har ingen. Har ikke spilt på kjempe lenge heller. Slå dem med sverd I guess =P Mener ikke å huske de er så utrolig vanskelige. Skal spamme ranged angrep så jeg ikke dør før deg (har veldig lite liv, men mye faith). Prøver du å summone meg nå? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Har ingen. Har ikke spilt på kjempe lenge heller. Slå dem med sverd I guess =P Mener ikke å huske de er så utrolig vanskelige. Skal spamme ranged angrep så jeg ikke dør før deg (har veldig lite liv, men mye faith). Prøver du å summone meg nå? done skynet 87 Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vel fuck. Overlev litt så er jeg i samme rom som deg om et øyeblikk... Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Hehe i slike tilfeller hadde det vært jævlig kjekt å kunne summone folk fra friends list. Men de vil jo ikke at kompiser skal spille gjennom spillet sammen, så. At "invaders" er totalt random folk er en ekstra spenning, visstnok. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Vel fuck. Overlev litt så er jeg i samme rom som deg om et øyeblikk... vel sitter å venter inni det rommet du døde i Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ble summona av feil person, men er der enda Husk jeg ikke kan drikke liv Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Ugh... Sorry jeg måtte holde meg litt unna i midten der. Våpenet mitt brakk, så måtte fikse det mid-battle. Også fikk jeg bloodloss når han hold på å gripe deg. Men føler jeg hadde klart å ta dem om du ikke hadde død. Prøve igjen? Isåfall, hvor? Endret 17. juni 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Ble summona av feil person, men er der enda Husk jeg ikke kan drikke liv Noe dritt! dem kommer jo både bak og forran:( Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 yeah, sorry, burde drept dem tidligere, men som sakt måtte jeg reparere våpenet mitt. Kan jeg møte deg i den vandammen? Altså når du hopper ned snarveien. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 yeah, sorry, burde drept dem tidligere, men som sakt måtte jeg reparere våpenet mitt. Kan jeg møte deg i den vandammen? Altså når du hopper ned snarveien. best ved broen da jeg suger alene:P Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Right, gi meg noen min ...ikke løp fra 3 folk som dreper deg med 1 slag når du vet du må vente på en heis uten skjold.. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 Right, gi meg noen min står med zombiene RETT før broen. vis jeg dør nå logger jeg av og legger meg:P men takk for hjelpen uaensett;) drep dem så fort du klarer;) Lenke til kommentar
Sekai-ichi Skrevet 17. juni 2012 Del Skrevet 17. juni 2012 (endret) Lagt summon signet mitt der. Endret 17. juni 2012 av Sekai-ichi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå