h_var Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jeg tror jeg har møtt reinkarnasjonen av maneater i Dark Souls og det er slett ikke noe lettere sjefskamp enn den var i Demon's Souls. Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Burde jeg spille Demons Souls før jeg spiller Dark Souls? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Burde jeg spille Demons Souls før jeg spiller Dark Souls? Nå er ikke jeg en expert men vil si nei med ett MEN! Dark souls skal være ett suuupervanskelig spill, og da nr 1 er ett av de vanskeligste spillene jeg har prøvd så vil det si ganske umuligt for "vanlige" gamere:P. Dark souls er jo en nr 2 egentlig, og da er det jo såklart LURT å spille nr 1 først vis du har muligheten til det og da får du en ganske "grei" overgang på kontroll og vanskelighets fronten!. Men historie messig og sånt så er det ikke vits å ha spilt nr 1. Endret 5. oktober 2011 av Aizen Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Maneater var en av de letteste bossene i spillet syntes jeg. Et par slag med meatcleaver det Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Burde jeg spille Demons Souls før jeg spiller Dark Souls? De har ingen tilknytning med historie osv. Men jeg tør ikke tenke på hvor vanskelig Dark Souls er uten å ha spilt Demon's Souls på forhånd. Så ja, du burde egentlig det. Også fordi Demon's Souls er et fantastisk bra spill. Endret 5. oktober 2011 av Jonasfrmk Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Jeg tror jeg har møtt reinkarnasjonen av maneater i Dark Souls og det er slett ikke noe lettere sjefskamp enn den var i Demon's Souls. Tenker du på Gargoyle eller? Isåfall var jo den dritlett hvis du har fått fatt på Drake Sword^^ Kappet halen av den for øksa og drepte den på første forsøk tilogmed Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 KAN FREDAG KOMME NÅÅÅÅÅÅ FOR "¤§"!!!! 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Man burde spille Demon's Souls uansett om man har tenkt til å spille Dark Souls eller ikke. Jeg skjønner at mange kanskje tenker at Demon's Souls er gammelt nå og at man helst vil hoppe til det mest aktuelle, men det er virkelig å drite i eget reir hvis man overtaler seg selv til å forbigå kanskje det beste spillet til denne konsollgenerasjonen. Det blir som å spørre om det er verdt å høre på Mozart iom Beethoven kom senere. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Til dere som vet dette! Giftige froskebeist? hvordan få vekk giften:P? en kompis av meg har klart å bli forgifta men klarer ikke å få den vekk:P Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Til dere som vet dette! Giftige froskebeist? hvordan få vekk giften:P? en kompis av meg har klart å bli forgifta men klarer ikke å få den vekk:P Kjøp en sånn curse-removal ting av han som står i "bjellehuset" der han drepte Gargoyle-bossen. Hvis det er den der "halv-hp" cursen iallefall Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fikk Limited Edition til PS3 i dag. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så at Elkjøp sender ut Dark Souls i neste uke. Og på Lefdal sender de ikke før den 22. oktober Da må jeg bare belage meg å vente. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så at Elkjøp sender ut Dark Souls i neste uke. Og på Lefdal sender de ikke før den 22. oktober Da må jeg bare belage meg å vente. Avbestill det og kjøp på fredag! vis det ikke går så returnere du og får pengene tilbake! ikke vanskeligere en det! så lenge varen ikke er sendt så går det an å avbestille! Lenke til kommentar
Frimann_K Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Så at Elkjøp sender ut Dark Souls i neste uke. Og på Lefdal sender de ikke før den 22. oktober Da må jeg bare belage meg å vente. Avbestill og stikk på Game, koster 449,- der. Evt. 479,- på nettbutikken. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Forhåndsbestiller ALDRI fra nettbutikker. Det ender alltid med at jeg ikke får spillet før releasedato likevel, og må sitte og vente i dagevis etter release istedet for å bare stikke på Game og kjøpe det der. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Sender elkjøp neste uke? Hva har de røykt? Glad ikke brukte de ihvertfall. Lenke til kommentar
goggys Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Forhåndsbestilte også fra Elkjøp først. Sendte bare en mail og så var ordren kanselert innen en time. Bestilte fra Game i stedet i går. Da kostet det 429 inkludert frakt og de sendte spillet på dagen. Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Bestilte fra Gamezone i går og fikk spillet i dag. Men ser at jeg må prøve med en ny klasse knight, var ikke helt min stil. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Gjett hva jeg fant i postkassa i dag? Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Da er det bare å melde seg inn i tråden igjen Balthier Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå