Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg forstår fortsatt ikke hva som mentes med "charmer"?

 

 

Urelatert spoiler.

 

Artig hvordan man møter på en ny gris etter man får tak i Lordvessel og går inn det ene stedet som låser seg opp:) Håper jeg får Boar helmet av han, siden jeg ikke fikk av den første i denne playthroughen!

 

Endret av Rottingflesh
Lenke til kommentar

Sliter med Smough and Ornstein. Får Smough ned fint til å begynne med, uten å bli truffet en eneste gang, men så kommer jeg til hyper-Ornstein fasen hvor jeg sliter spesielt med 2 angrep. Det ene angrepet er når han lener seg tilbake, for så å kaste lynspydet sitt. Det andre er når han lener seg tilbake, for så å stikke spydet sitt frem og spidde meg. Hvordan skiller jeg mellom de to angrepene? Jeg klarer nesten aldri å unngå å bli truffet av dette angrepet, fordi jeg ikke vet hvilket han prøver å gjøre...

 

Hyper Smough er ikke et alternativ, da jeg skal gjøre den vanskeligste fasen på min første playthrough, for at det skal gå enklere på NG+.

Lenke til kommentar

Han vil aldri prøve å kaste når du er nærme, så hvis du er nært ham når han begynner å lene seg bak er det alltid et spiddeforsøk.

 

Prøv å streife rundt og bak ham, så har det ikke så mye å si hva han prøver seg på siden alt blir relativt lett å unnvike. Bare angrip rett etter at han har bommet med noe og ikke med for lange komboer så du ikke er låst i angrepsanimasjoner når han begynnger å snu seg mot deg.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kan ikke forstå at noen kommer til å kjøpe dette på PC. Alle som er interessert i Dark Souls har jo spilt det på konsoll for lenge siden.

Men det er jo lett å signere en petition som blir sendt rundt overalt.

 

Tipper det blir piratkopiert ihjel med en gang og utvikleren aldri gidder igjen. Akkurat som Street Fighter 4.

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at noen kommer til å kjøpe dette på PC. Alle som er interessert i Dark Souls har jo spilt det på konsoll for lenge siden.

Men det er jo lett å signere en petition som blir sendt rundt overalt.

 

Tipper det blir piratkopiert ihjel med en gang og utvikleren aldri gidder igjen. Akkurat som Street Fighter 4.

Konsoll versjonen var langt ifra perfekt. Ikke vær så pessimistisk, det kommer sikkert til å gjøre det bra nok. Men det tror jeg kun kommer til å skje hvis prisen ikke er fullpris, men vi får se.

Spill kommer til å bli piratkopiert uansett hvor stor og lojal fanbase den har.

 

Kunne ditt argument ha blitt brukt om alan wake?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Alan Wake begynte jo egentlig som et PC-spill i flere år, helt til de plutselig forsvant og switchet til konsoll only. Og når det først kom, var grafikken milevis forbedret i PC-versjonen, så selv jeg som hadde spilt halve spillet på 360 stoppet og venta på "riktig" versjon.

 

Street Fighter serien har aldri vært PC-spill, så at SF4 ikke slo an på PC er ikke veldig rart. Spesiellt siden man gjerne trenger spesielle kontrollere for å få mest mulig ut av det eller være konkurransedyktig online.

Få orket å knote med spesialdrivere for å få sine gigantiske arcade sticks til å virke på PC USB.

Det eneste PC hadde som fordel var at man kunne modde karakterene, så vi fikk et utall "nude cammy" og "nude chun li" mods. Piratkopieringen var derimot så stor at Capcom ikke brød seg med å gi ut noen av utvidelsene (eller SF x Tekken) på PC.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at noen kommer til å kjøpe dette på PC. Alle som er interessert i Dark Souls har jo spilt det på konsoll for lenge siden.

Men det er jo lett å signere en petition som blir sendt rundt overalt.

 

Tipper det blir piratkopiert ihjel med en gang og utvikleren aldri gidder igjen. Akkurat som Street Fighter 4.

Enkelt jeg kjøper det til PC selvom jeg har det til PS3. Får jo spilt med kontroller, pluss grafikken og flyten vil altså være mye bedre :)

 

Men ingen av dei problema er særleg aktuelle for Dark Souls. Og Alan Wake hadde iallefall stabil framerate på Xbox...

 

Da har vi spilt 2 forskjellige spill vil jeg si. Noen plasser var framerate nede i 23 FPS og det er jammen dårligt. På pc til nå har jeg det minste 50 :D

Endret av iToMaN
Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at noen kommer til å kjøpe dette på PC. Alle som er interessert i Dark Souls har jo spilt det på konsoll for lenge siden.

Men det er jo lett å signere en petition som blir sendt rundt overalt.

 

Tipper det blir piratkopiert ihjel med en gang og utvikleren aldri gidder igjen. Akkurat som Street Fighter 4.

 

Det er vel ikke gitt at alle som er interessert i Dark Souls eier en konsoll?

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg skal spille det med keyboard og mus ;)

http://www.pressfire...ekreftet-til-pc

2 nye bosser

Release: August 2012

 

Da kan jeg garrantere deg at det vil bli vanskeligere og mindre nyaktig kontroll:/ dem har selv sagt at det nettopp er derfor de ikke ville gi det ut på pc.

Kjøp deg en xbox eller ps3 kontroller du:)

vis ikke kan du forvente deg samme nyaktighet som tastatur har på bilsimulatorer! (altså NULL).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...