Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Han mener Knight Lautrec. Han kicker ass men ringen hans kicker enda mer ass, så jeg drepte ham ved første anledning. Man går glipp av noe sidequest-opplegg da, men det synes jeg er verdt en ring som øker både HP og Stamina med 20% elns. Forøvrig et hot tips til nybegynnere som sliter og vil bli litt sterkere i en fart. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Han mener Knight Lautrec. Han kicker ass men ringen hans kicker enda mer ass, så jeg drepte ham ved første anledning. Man går glipp av noe sidequest-opplegg da, men det synes jeg er verdt en ring som øker både HP og Stamina med 20% elns. Forøvrig et hot tips til nybegynnere som sliter og vil bli litt sterkere i en fart. Følger du "storyen" hans får du armouren hans også, som ser ganske kul ut Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Ser petition for å få DS til PC har kommet over 70000 undertegnede nå. http://www.pcgamer.com/2012/01/13/dark-souls-pc-petition-at-nearly-70000-signatures-namco-listening/ Så bruker Namco Bandai et halvt år på konverteringen, og alle de 70000 laster det ned fra piratebay istedet for å kjøpe det. Kanskje, Kanskje ikke. PC spill lever bedre I lengden, men de er nok heller mer intressert å skaffe mest mulig penger, så fort som mulig. Det fins så og si ikke et marked for konsollspill , ubrukt, etter det har vært ute på markedet 1 år. Jeg er ganske fornøyd med dark souls på ps3, men det kunne vært bedre. Lav fps i visse situasjoner, aller værsti en boss situasjon.. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Problemet er at man i så fall ikke får tak i ringen før etter man har ringt i den andre bjellen, dvs. etter Blighttown, som mange synes er et av de vanskeligste stedene. Men folk får spille som de vil; det er noe av poenget med Dark Souls. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Han mener Knight Lautrec. Han kicker ass men ringen hans kicker enda mer ass, så jeg drepte ham ved første anledning. Man går glipp av noe sidequest-opplegg da, men det synes jeg er verdt en ring som øker både HP og Stamina med 20% elns. Forøvrig et hot tips til nybegynnere som sliter og vil bli litt sterkere i en fart. Følger du "storyen" hans får du armouren hans også, som ser ganske kul ut Yupp, men da ofrer du muligheten til en fin boost av liv og stamina, i begynnelsen av spillet. Bare synd at man ikke kan ta av ringen da :/ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Yupp, men da ofrer du muligheten til en fin boost av liv og stamina, i begynnelsen av spillet. Bare synd at man ikke kan ta av ringen da :/ Har du forsøkt? Jeg er litt nysgjerrig på hva som faktisk skjer; om ringen bare ødelegges, eller om du får en slags advarsel med et "yes or no" alternativ. Hvis førstnevnte så må man være rimelig forsiktig med hvor man trykker på equipment-menyen...et feil trykk på firkant og 20% HP og Stamina borte resten av spillet. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kverka nettopp Ornstein og Smough (super-Smough), og så Lautrec etterpå - så no er omsider kvinnfolket i Firelink Shrine tilbake på plass. Spørsmålet er kor eg går no. Lenke til kommentar
Argoniel Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kverka nettopp Ornstein og Smough (super-Smough), og så Lautrec etterpå - så no er omsider kvinnfolket i Firelink Shrine tilbake på plass. Spørsmålet er kor eg går no. May i suggest, eh, the burning place where the Ceasless Discharge or whatever its called live? ^^ Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kverka nettopp Ornstein og Smough (super-Smough), og så Lautrec etterpå - så no er omsider kvinnfolket i Firelink Shrine tilbake på plass. Spørsmålet er kor eg går no. Det der er en herlig kamp. Tok du dem alene? Det var tilfeldigvis Smough som angrep meg først så det ble han som døde først (naturligvis ) men jeg tror det er best å ta Ornstein først, for i motsetning til Smough kombinerer han det å bli en kjempe med å fortsatt være veldig rask. Hvis du ikke har gjort deg ferdig i Darkroot Garden med Sif anbefaler jeg å gjøre det før Demon Ruins, der det er en del harde kamper. Du møter f.eks. Taurus og Capra Demons som vanlige fiender. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Muttens åleine. Endte opp med å ta Ornstein først, mest fordi han var rask og zippy nok til å vere ei plage om eg skulle prøvd å ta Smough medan Ornstein framleis var i live. Super-Smough har eit (no elektrisk) "groundpound"-angrep som nesten kan oneshotte meg, så det tok nokre forsøk der eg lærte meg å sjå det kome og unngå det. Fann òg ut etter kvart korleis eg kunne framprovosere hoppeangrepa hans, som gjev han den største opninga i forsvaret. Trur det vert Darkroot Garden, sjølv om eg òg har lyst til å finne den der Secret Rite-greia som gjer at eg kan kindle meir. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Kindle-oppgraderinga er forbi kyrkjegarden der skjeletta er, om du lurte. Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Yupp, men da ofrer du muligheten til en fin boost av liv og stamina, i begynnelsen av spillet. Bare synd at man ikke kan ta av ringen da :/ Har du forsøkt? Jeg er litt nysgjerrig på hva som faktisk skjer; om ringen bare ødelegges, eller om du får en slags advarsel med et "yes or no" alternativ. Hvis førstnevnte så må man være rimelig forsiktig med hvor man trykker på equipment-menyen...et feil trykk på firkant og 20% HP og Stamina borte resten av spillet. Jeg tørr ikke å sjekke Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 (endret) Du får faktisk ei åtvaring for den ringen, heldigvis. Endret 16. januar 2012 av mosleth Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Enda godt. Noe annet ville vært skjødesløst av dem. Kveldens festrapport; gjort meg ferdig i Demon Ruins og Lost Izalith, tatt Centipede, Bed of Chaos og en rekke småbosser som Phantom Knight Kirk og Solaire, som var blitt gæren. Centipede var ganske vanskelig for meg selv når jeg fikk hjelp av Solaire, da jeg har fokusert på å bli en sterk Pyromancer og Centipede er immun mot nettopp Pyromancy, derfor måtte jeg flikke ned helsen hans bit for bit med forskjellige varianter av Soul Arrow. Når Centipede fokuserte angrepene sine på meg i stedet for Solaire var det håpløst, så jeg måtte ha 5-6 forsøk før jeg var "heldig" og han konsentrerte seg om å løfte opp Solaire og gnage på ham. På siste forsøket fokuserte han omtrent bare på Solaire og da var det plutselig veldig lett. Billig og bra. Bed of Chaos var den kjipeste bossen hittil. Såvidt jeg kunne forstå er hele kampen opp til rene tilfeldigheter; Bed of Chaos slår tilfeldig rundt i rommet og blir du truffet flere ganger detter du sannsynligvis ned i en sprekk, og så er det bare å prøve om og om igjen til du er heldig. I og med progresjonen din med å ta kulene på hver side av ham blir lagret selv når du dør og kommer tilbake virker det nesten som om det er lagt opp til at kampen skal utkjempes på denne måten. Neste blir Tomb of Giants. Skal bli deilig å få bruk for Pyromancy igjen. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Du får en advarsel når du prøver å ta av ringen ja, jeg tok den av rett før siste boss på grunn av at jeg hadde mer bruk for Havel's Ring der og da. Ble ferdig med spillet i går, men tror at jeg starter på ny i morgen. Regner med at det blir en ny karakter istedenfor NG+ tho. Har ikke helt bestemt meg for hvilken klasse jeg går for, men det blir nok fokus på light armor denne gang. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 16. januar 2012 Del Skrevet 16. januar 2012 Er det sånn at folk som vil PvPe plar stoppe på eit spesifikt nivå? Har høyrd tale om 125... I så fall, kvifor, når den numeriske capen er 700-noko? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 (endret) Ut i fra hva jeg har forstått så fungerer matchmakingsystemet slik at du treffer på folk som er (din level * 0.9 til 1.1), så hvis du er i level 100 treffer du på folk som er level 90-110. Hvis du vil spille PvP med likesinnede så fungerer 125 greit, men hvis du har lyst til å invadere andre så er det bedre å holde seg mellom 20 (type Undead Burg/Parish) og 80 (Lost Izalith/Kiln of the First Flame) avhengig av hvor du befinner deg. Husk å stikke innom Ariamis for The Red Soapstone btw (fungerer som The White Soapstone, men du blir tilkalt for PVP istedenfor coop/PVE). Endret 17. januar 2012 av Totenkopf Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er det sånn at folk som vil PvPe plar stoppe på eit spesifikt nivå? Har høyrd tale om 125... I så fall, kvifor, når den numeriske capen er 700-noko? Er nok av folk som ikke går over sl 25. Forsett slik spartapus! Det var ceaseless bossen jeg snakket om et par dager siden. Han skal visst være en blacksmith.. Skal du bruke setter hans? (ser ut som en nazgul) Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Er det dette du tenker på? http://darksoulswiki.wikispaces.com/Armor#Light%20Armor-Gold-Hemmed%20Black%20Set Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 17. januar 2012 Del Skrevet 17. januar 2012 Kommet meg litt lenger i Dark Souls nå. Møtte en diger kar i sort rustning inne i ei kirke, men fikk dratt han med ut, og drept han utenfor uten å bli skadet av den digre slegga hans! Var ganske kul fight egentlig. Hadde utrolig lite HP igjen etter kampen, men fant heldigvis en heis som tok meg ned til starten av spillet, så nå kan jeg vel ta heisen opp dit igjen regner jeg med. Noen som vet ca hvor langt det er til neste merchant fra der jeg er nå? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå