mosleth Skrevet 17. oktober 2011 Del Skrevet 17. oktober 2011 Har du sett skjeletta i Firelink Shrine? Dei voktar vegen til Catacombs, der Pinwheel er. Det er ein smed der nede òg. Men, ettersom du ikkje har drepi Gaping Dragon, bør du absolutt ikkje ned dit. Du må ned i kloakken, til Blighttown! Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har du sett skjeletta i Firelink Shrine? Dei voktar vegen til Catacombs, der Pinwheel er. Det er ein smed der nede òg. Men, ettersom du ikkje har drepi Gaping Dragon, bør du absolutt ikkje ned dit. Du må ned i kloakken, til Blighttown! Har tatt gaping men ikke quelag! Men hvorfor ikke gå ned dit FØR egentlig? er det vanskeligt å komme seg opp igjen eller hvorfor ? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Vel, strengt tala kan du jo gå ned dit når som helst. Det er ingen låste dører, men skjeletta døyr ikkje av vanlege våpen. Dei står seg opp att kvar gong, med mindre du bruker eit "divine" våpen. Når du får eit slikt er det fritt fram. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du kan sjanse på å bare springe rett gjennom og grabbe itemene uten å angripe noe. Vil såklart aggroe masse skjeletter som ikke kan drepes, men selv om du dør beholder du jo utstyret du får tak i. Er visst mye bra gear i graveyarden. Lenke til kommentar
forbjok Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Har ikke funnet noen inngang til Depths enda, men trenger ikke noen nøkkel for å komme til Blighttown. Er bare å løpe gjennom Darkroot Garden/Basin og Valley of Drakes, med mindre nøkkelen er til et eller annet inne i Blighttown. Gikk der i går, men ble ikke ferdig å utforske plassen. Anbefaler fortsatt sterkt å ta Gaping Dragon først, siden den er veldig lett. Du kommer til å slite mer med Quelaag i forhold til den hvertfall. Jepp, fant den døren til Depths i helgen. Hadde helt glemt at det var en låst dør der. Joda, Gaping Dragon var jo dritenkel. Nesten litt latterlig sammenlignet med resten av spillet. Eneste bossen hittil jeg har tatt på første forsøk uten å anstrenge meg engang. Så var det å finne bossen i Blighttown... Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvor får jeg divine våpen? er det sånt jeg får uansett når jeg trenger det eller må jeg finne det som alt annnet:P? Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Du finn eit «Astora's Straight Sword» i Valley of the Drakes. Dette sverdet er som eit litt veikare versjon av divine-våpen. Du kan òg få smeden ved skogen til å smida eit slikt våpen for deg. Dette kan vera eit betre val om du har mykje i Faith. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Går det an og slide ned stiger? Leste ett sted at det var og tappe runding, men det får jeg ikke til Ja hold inne runding =) har prøvd det...funker ikke Det var merkelig. testa det nå nettopp og det funka helt fint her...har knappen låst seg eller noe? Nei, men det var ingen som sa at man ikke skulle holde left analog nedover samtidig, gjør man det , fungerer det nemlig ikke. Og det er jo det mest naturlige og gjøre, dvs holde nedover når man skal gå nedover. Så fant ut den slidinga ved ett uhell. Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Demon's ruins gets the best..and worst of me. Var skikkelig høy på pæra etter at jeg tok ut Deceased Discharge boss..og tenkte at dette var jo lett. Gikk på en smell ettervhert kan man si. Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Hvor får jeg divine våpen? er det sånt jeg får uansett når jeg trenger det eller må jeg finne det som alt annnet:P? som noen sa over her, så kan du bruke astora's sword. For at Andre The Blacksmith skal kunne smi et divine våpen, må du finne Divine Ember. Denne finner du øverst i tårnet rett etter du har drept Moonlight butterfly. Det sitter en forsteinet blacksmith der, men divine ember i hendene. Husk at du må ha oppgradert våpenet til +5 før du kan gjøre det til divine. Demon's ruins gets the best..and worst of me. Var skikkelig høy på pæra etter at jeg tok ut Deceased Discharge boss..og tenkte at dette var jo lett. Gikk på en smell ettervhert kan man si. haha! hadde det på akkurat samme måte =D de forbaska demonene er utidige fiender, som slår unødvendig hardt Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er det ett triks for og spille med kompiser i dette spillet eller? Putter ut white stone hele veien men ingen av oss kan se dem:( Demon souls var enklere og komme seg online med kompiser .. jeg havner som regel online med noen jeg ikke vet hvem er... HElp? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Går det an og slide ned stiger? Leste ett sted at det var og tappe runding, men det får jeg ikke til Ja hold inne runding =) har prøvd det...funker ikke Det var merkelig. testa det nå nettopp og det funka helt fint her...har knappen låst seg eller noe? Nei, men det var ingen som sa at man ikke skulle holde left analog nedover samtidig, gjør man det , fungerer det nemlig ikke. Og det er jo det mest naturlige og gjøre, dvs holde nedover når man skal gå nedover. Så fant ut den slidinga ved ett uhell. Knappene er forskjellig fra PS3 og XBOX versjonen, husk. Kanskje du har fått PS3-tips men ikke har PS3-versjonen. Har aldri prøvd å skli ned stiger så jeg vet ikke. Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Er det ett triks for og spille med kompiser i dette spillet eller? Putter ut white stone hele veien men ingen av oss kan se dem:( Demon souls var enklere og komme seg online med kompiser .. jeg havner som regel online med noen jeg ikke vet hvem er... HElp? Den som "hoster" spillet, altså den som skal summone kameraten(e), MÅ være i human form, og de som skal bli summonet MÅ være i Hollow Form. Noe mer vet jeg ikke ettersom jeg ikke har prøvd det selv. Så hvis kompisene dine var i Human form når dere prøvde så er det ikke så rart at ingenting skjedde. For å si det på en annen måte. Skal du reise til noen andres verden må det gjøres i Hollow form og hvis du skal tilkalle noen så må du være Human form og de Hollow form, Invasion kan kun skje når du er i human form også. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Online delen plukker folk fra forskjellige lobby uansett om de er på friends-lista di. Spillet er lagt opp for å ikke spilles sammen med buddies med voicechat. Det skal være skummelt og ensomt, da. Er også derfor det ikke er noen chat ingame når man har summonet folk. Du aner ikke hvem de er eller hva de kommer til å gjøre. Det er gjort bevisst så du ikke skal cruise gjennom hele spillet med 3 kompiser på en ettermiddag i bullshit-chat modus. Endret 18. oktober 2011 av Bytex 1 Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 18. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2011 ugh, endelig klart å ta Crossbreed Priscilla... herved den bossen som er skyldig i mest deaths fra min side:P ######## BLOOD LOSS ! ####### ble noe lei av den:P Ornstein og Smough var egentlig latterlig enkle i fase 1 4 kings eller Nito neste, tenker jeg. Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Aaaaaaargh! ja spillet er vanskelig det vet vi jo. Men at monsterne er så feige at de begynner å jukse når man er i ferd med å drepe de - det visste jeg ikke før i går! Altså, jeg fikk bank av en stor slemming (i rommet ved siden av den første Blacksmith jeg kom til i hvert fall). Så, jeg skaffet meg en short bow hos kjøpmann i Undead Borg, kjøpte også en haug med piler - bedre med litt for mange enn litt for få... Så, ved å holde meg på god avstand så plantet jeg pil etter pil inn i monsteret. Han tok ikke alt for mye skade av hver pil, så det tok en god stund. Han skjøt lyn (eller strøm eller hva det var) mot meg, jeg sidesteppet, plantet to piler inn i han, nytt lyn fra han, jeg sidesteppet motsatt vei - osv... Gleden var stor da han ikke kom noe nærmere og jeg kunne fortsette slik heeeeelt til han hadde ca 10% igjen bare av opprinnelig helse. Sår på musefingeren nesten. Seieren var nær! MEN - da tok faenskapet av et monster og kuttet interenettforbindelsen min, logget meg ut av Xbox-Live, skjermen gikk svart - fortalt meg at forbindelsen med Xbox Live var brutt og jeg derfor ikke kunne bruke den funksjonen. Og så ville spillet vite hvilken lagringsenhet jeg brukte, og vips - jeg var tilbake inne i spillet der jeg slapp. På presis samme plass, jeg med buen klar, monsteret foran meg. På dette tidspunktet hadde jeg bare 8 piler igjen. Ikke nok sikkert til å drepe han uansett, men nok til at jeg kunne løpe bort og gi han en par raske dask med øksa mi og ta livet av faenskapet en gang for alle. Men NEIDA - i ly av manglende nettforbindelse hadde faenskapet ordnet seg full helse igjen! Mens jeg satt der med mine 8 piler igjen bare.. Skjøt opp de, men gjorde ingen stor skade av bare 8 stk. Løp så bort til han og rakk fem dask før han, som forventet hoppet opp i lufta og deiset ned i hodet mitt. Husker ikke mer før jeg våknet ved bålet i etasjen over smeden. Skallebank, tap av ansikt og humanity, og ikke minst en haug med piler... Glad Xbox 720 ikke er ute. Da hadde vel monsteret lagt ut fyllebildene fra Stockholm på facebook. Endret 18. oktober 2011 av Dr.Peedee 1 Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Går det an og slide ned stiger? Leste ett sted at det var og tappe runding, men det får jeg ikke til Ja hold inne runding =) har prøvd det...funker ikke Det var merkelig. testa det nå nettopp og det funka helt fint her...har knappen låst seg eller noe? Nei, men det var ingen som sa at man ikke skulle holde left analog nedover samtidig, gjør man det , fungerer det nemlig ikke. Og det er jo det mest naturlige og gjøre, dvs holde nedover når man skal gå nedover. Så fant ut den slidinga ved ett uhell. Knappene er forskjellig fra PS3 og XBOX versjonen, husk. Kanskje du har fått PS3-tips men ikke har PS3-versjonen. Har aldri prøvd å skli ned stiger så jeg vet ikke. eh nei, tipset som gikk igjen hele tiden var og tappe "roll" knappen. Dette fungerer ikke når du holder venstre analog ned. Så tipset er ufullstendig, og derfor jeg ikke fikk det til. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 Aaaaaaargh! ja spillet er vanskelig det vet vi jo. Men at monsterne er så feige at de begynner å jukse når man er i ferd med å drepe de - det visste jeg ikke før i går! Altså, jeg fikk bank av en stor slemming (i rommet ved siden av den første Blacksmith jeg kom til i hvert fall). Så, jeg skaffet meg en short bow hos kjøpmann i Undead Borg, kjøpte også en haug med piler - bedre med litt for mange enn litt for få... Så, ved å holde meg på god avstand så plantet jeg pil etter pil inn i monsteret. Han tok ikke alt for mye skade av hver pil, så det tok en god stund. Han skjøt lyn (eller strøm eller hva det var) mot meg, jeg sidesteppet, plantet to piler inn i han, nytt lyn fra han, jeg sidesteppet motsatt vei - osv... Gleden var stor da han ikke kom noe nærmere og jeg kunne fortsette slik heeeeelt til han hadde ca 10% igjen bare av opprinnelig helse. Sår på musefingeren nesten. Seieren var nær! MEN - da tok faenskapet av et monster og kuttet interenettforbindelsen min, logget meg ut av Xbox-Live, skjermen gikk svart - fortalt meg at forbindelsen med Xbox Live var brutt og jeg derfor ikke kunne bruke den funksjonen. Og så ville spillet vite hvilken lagringsenhet jeg brukte, og vips - jeg var tilbake inne i spillet der jeg slapp. På presis samme plass, jeg med buen klar, monsteret foran meg. På dette tidspunktet hadde jeg bare 8 piler igjen. Ikke nok sikkert til å drepe han uansett, men nok til at jeg kunne løpe bort og gi han en par raske dask med øksa mi og ta livet av faenskapet en gang for alle. Men NEIDA - i ly av manglende nettforbindelse hadde faenskapet ordnet seg full helse igjen! Mens jeg satt der med mine 8 piler igjen bare.. Skjøt opp de, men gjorde ingen stor skade av bare 8 stk. Løp så bort til han og rakk fem dask før han, som forventet hoppet opp i lufta og deiset ned i hodet mitt. Husker ikke mer før jeg våknet ved bålet i etasjen over smeden. Skallebank, tap av ansikt og humanity, og ikke minst en haug med piler... Glad Xbox 720 ikke er ute. Da hadde vel monsteret lagt ut fyllebildene fra Stockholm på facebook. haha morsom historie men han er faktisk ikke så vanskelig at man trenger og være cheesy og ta på avstand. Lenke til kommentar
berrgen Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 (endret) Er det ett triks for og spille med kompiser i dette spillet eller? Putter ut white stone hele veien men ingen av oss kan se dem:( Demon souls var enklere og komme seg online med kompiser .. jeg havner som regel online med noen jeg ikke vet hvem er... HElp? Den som "hoster" spillet, altså den som skal summone kameraten(e), MÅ være i human form, og de som skal bli summonet MÅ være i Hollow Form. Noe mer vet jeg ikke ettersom jeg ikke har prøvd det selv. Så hvis kompisene dine var i Human form når dere prøvde så er det ikke så rart at ingenting skjedde. For å si det på en annen måte. Skal du reise til noen andres verden må det gjøres i Hollow form og hvis du skal tilkalle noen så må du være Human form og de Hollow form, Invasion kan kun skje når du er i human form også. I know.Må da gå an og spille med venner vel uten prob? Er ikke slik bullshit-chat modus voice chat gjennom spillet fordi du spiller med en venn vel..........voice chat hadde ødelagt litt ja,fungere heller ikke i dark souls ...Ganske likt demon souls,bare online delen SUGER deluxe... Dette burde de fikse på. Sl 34 Endret 18. oktober 2011 av berrgen Lenke til kommentar
Dr.Peedee Skrevet 18. oktober 2011 Del Skrevet 18. oktober 2011 SNIP haha morsom historie men han er faktisk ikke så vanskelig at man trenger og være cheesy og ta på avstand. Joda, det var han det så! I hvert fall i min alder hvor reaksjonstiden er over i gammelmannsmodus. Ikke spør meg hvordan jeg har kommet såpass i spillet en gang. Skjønner det ikke selv. Vanligvis gir jeg opp slike spill fordi jeg har ikke tålmodighet til å kjøre gjennom samme sekvenser gang på gang. Men noe driver meg. Aner ikke hva. Historien er det i hvert fall ikke for den har jeg ikke merket så mye til. Hvis det er noen. Tror kanskje det er lagt inn skjulte budskap innimellom bildene som vises på skjermen, altså vises i 1/60 sekund eller så ved jevne mellomrom - som hjernevasker meg til å spille videre. Vel vel... jeg fikk nå tatt han til slutt. Kjøpte dobbelt antall piler neste gangen.... HA! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå