mosleth Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Sen's Fortress vert opna rett etter den andre bjølla. Hugsar du kanskje ein eksentrisk fyr i feit rustning som venta på at porten ved Andre skulle opna seg? Det er altså inngangen til Sen's Fortress. Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Sen's Fortress vert opna rett etter den andre bjølla. Hugsar du kanskje ein eksentrisk fyr i feit rustning som venta på at porten ved Andre skulle opna seg? Det er altså inngangen til Sen's Fortress. er det der du skal etter bjellene? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Jepp, det stemmer. Du får se at dørene til Sen's Fortress åpner seg i en cutscene når du er ferdig i Blighttown. Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Det er en ring i Sen's Fortress som øker drop rate, gjør at du oftere får f.eks. våpen fra fiender og humanity fra rotter. Verdt å skaffe seg. Når kan du dra til sen`s fortress? btw. at en her inne kom igjennom det på 60 timer bør jo ikke bety at det er så langt/kort:) men er faktisk noe jeg og lurer på....hvor mye er igjen av spillet etter å ha ringt BEGGE bjellene? er med han der GULAG bossen nå men har ikke baller til å gå inn:P Jeg klarte Dark souls på 60 timer. Jeg klarte demon's souls New game på 55 timer. hadde klokka inn 80 timer da jeg klarte det på New Game+. vil regne med at folk som ikke har spilt demon's souls bruker lengre tid, fordi man ikke er vant til gameplayet. Du kan dra til Sen's fortress etter begge bjellene har ringt IGN sa vel at når du har ringt begge bjellene, så har du ca 1/3 igjen av spillet. nå skal det sies at den siste delen er skikkelig vanskelig, så man må regne med å bruke lang tid på det. her er det du har igjen etter 2 bjeller er runget. etter du har ringt bjellene har du: Sen's fortress + Iron Golem Anor Londo + Ornstein and Smough (og dark gwyndolin om du ønsker det.) Tomb of Giants + Nito New Londo Ruins + four kings Dukes archives + Seath the scaless Demon Ruins + Bed of chaos og tilslutt Gwyn, Lord of Cinder som er BEINHARD! I tillegg så har man optional områder som Ash lake og Painted world of ariemis Painted world of Ariemis har en optional boss som heter Crossbreed Pricilla har 102 timer, 3 minutter og 17 sek spilt nå, og jeg har gjort optional content, ringt begge bjellene og tatt Nito på New Game+. så for å gjøre et langt svar kort: du har MASSE content igjen =D Endret 15. oktober 2011 av Agaroth Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hjelp, jeg sliter... med førstebossen. Eller andre, alt etter som man ser det. Er kommet til toppen av Undead Burg og møtte en Taurus Demon, eller noe sånt der. Problemet er at han drepte meg med to slag, det er ingen steder å gjemme seg, helseflaskene er meningsløse fordi han denger meg mens jeg drikker uansett og da jeg klatret opp på toppen av tårnet for å komme meg unna hoppet han helt opp og -landet- på meg. To ganger. Kort sagt ble det en liten massakre med en liten tulling som prøver forgjeves å holde seg i live (meg) og en stor idiot som kjeder seg mens han denger han andre (demonen). Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Hvis du klatrer opp på tårnet og venter til bossen står under deg så kan du utføre et angrep som gjør mye skade mot ham ved å hoppe ned og trykke på R1/RB mens du er i luften. Rull under angrepene hans, lokk ham bort til det andre tårnet, stikk tilbake og gjør det samme på ny. Endret 15. oktober 2011 av Totenkopf Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Forresten, hvordan bruker jeg spoiler funksjonen i forumet? Endret 15. oktober 2011 av firberblad Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 [spoiler]skriv inn spoiler-tekst her[/spoiler] 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Hvis du klatrer opp på tårnet og venter til bossen står under deg så kan du utføre et angrep som gjør mye skade mot ham ved å hoppe ned og trykke på R1/RB mens du er i luften. Rull under angrepene hans, lokk ham bort til det andre tårnet, stikk tilbake og gjør det samme på ny. Takk, skal prøve det. Men ikke med Pyromancer. Pyroen min klarte faktisk å -bomme- på Tutorial-bossen når jeg hoppet ned på ham. Endret 15. oktober 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er en ring i Sen's Fortress som øker drop rate, gjør at du oftere får f.eks. våpen fra fiender og humanity fra rotter. Verdt å skaffe seg. Når kan du dra til sen`s fortress? btw. at en her inne kom igjennom det på 60 timer bør jo ikke bety at det er så langt/kort:) men er faktisk noe jeg og lurer på....hvor mye er igjen av spillet etter å ha ringt BEGGE bjellene? er med han der GULAG bossen nå men har ikke baller til å gå inn:P Jeg klarte Dark souls på 60 timer. Jeg klarte demon's souls New game på 55 timer. hadde klokka inn 80 timer da jeg klarte det på New Game+. vil regne med at folk som ikke har spilt demon's souls bruker lengre tid, fordi man ikke er vant til gameplayet. Du kan dra til Sen's fortress etter begge bjellene har ringt IGN sa vel at når du har ringt begge bjellene, så har du ca 1/3 igjen av spillet. nå skal det sies at den siste delen er skikkelig vanskelig, så man må regne med å bruke lang tid på det. her er det du har igjen etter 2 bjeller er runget. etter du har ringt bjellene har du: Sen's fortress + Iron Golem Anor Londo + Ornstein and Smough (og dark gwyndolin om du ønsker det.) Tomb of Giants + Nito New Londo Ruins + four kings Dukes archives + Seath the scaless Demon Ruins + Bed of chaos og tilslutt Gwyn, Lord of Cinder som er BEINHARD! I tillegg så har man optional områder som Ash lake og Painted world of ariemis Painted world of Ariemis har en optional boss som heter Crossbreed Pricilla har 102 timer, 3 minutter og 17 sek spilt nå, og jeg har gjort optional content, ringt begge bjellene og tatt Nito på New Game+. så for å gjøre et langt svar kort: du har MASSE content igjen =D så ign mener at det "bare" er 1/3 del igjen etter bjellene men du mener mye mer? den lista di såg utrolig lang ut iforhold til det jeg har tatt:S ps, gjør bare det jeg MÅ gjør:D vil gjøre alt når jeg spiller på ny:) Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Det er en ring i Sen's Fortress som øker drop rate, gjør at du oftere får f.eks. våpen fra fiender og humanity fra rotter. Verdt å skaffe seg. Når kan du dra til sen`s fortress? btw. at en her inne kom igjennom det på 60 timer bør jo ikke bety at det er så langt/kort:) men er faktisk noe jeg og lurer på....hvor mye er igjen av spillet etter å ha ringt BEGGE bjellene? er med han der GULAG bossen nå men har ikke baller til å gå inn:P Jeg klarte Dark souls på 60 timer. Jeg klarte demon's souls New game på 55 timer. hadde klokka inn 80 timer da jeg klarte det på New Game+. vil regne med at folk som ikke har spilt demon's souls bruker lengre tid, fordi man ikke er vant til gameplayet. Du kan dra til Sen's fortress etter begge bjellene har ringt IGN sa vel at når du har ringt begge bjellene, så har du ca 1/3 igjen av spillet. nå skal det sies at den siste delen er skikkelig vanskelig, så man må regne med å bruke lang tid på det. her er det du har igjen etter 2 bjeller er runget. etter du har ringt bjellene har du: Sen's fortress + Iron Golem Anor Londo + Ornstein and Smough (og dark gwyndolin om du ønsker det.) Tomb of Giants + Nito New Londo Ruins + four kings Dukes archives + Seath the scaless Demon Ruins + Bed of chaos og tilslutt Gwyn, Lord of Cinder som er BEINHARD! I tillegg så har man optional områder som Ash lake og Painted world of ariemis Painted world of Ariemis har en optional boss som heter Crossbreed Pricilla har 102 timer, 3 minutter og 17 sek spilt nå, og jeg har gjort optional content, ringt begge bjellene og tatt Nito på New Game+. så for å gjøre et langt svar kort: du har MASSE content igjen =D så ign mener at det "bare" er 1/3 del igjen etter bjellene men du mener mye mer? den lista di såg utrolig lang ut iforhold til det jeg har tatt:S ps, gjør bare det jeg MÅ gjør:D vil gjøre alt når jeg spiller på ny:) yep det er mye mer. jeg hadde rundt 20 timer spilt da jeg ringte bjelle nr.2 ja det er det samme som jeg gjør nå =D visste ikke om de optional områdene før jeg starta new game+ Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Nå begynner min 3. dag med Dark souls! Disse jævlene i lower undead burg er jo helt syke... De dreper meg jo nærmest instantly dersom de grupperer seg Endret 16. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Da har jeg anskaffet meg Dark Souls, im ready for an epic journey! Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Da har jeg anskaffet meg Dark Souls, im ready for an epic journey! Good luck! Velg en nice class da... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Helvete ble cursa. Er det dyrt og fikse? Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 Helvete ble cursa. Er det dyrt og fikse? koster 4k souls. eller 1 humanity hos han fyren med rød drakt i New Londo Ruins. Fyren som selger itemet er rett nedenfor der du ringte den første bjella. 1 Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 YEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEES!!! Tok endelig han Taurus-jævelen. Slet noe sinnsykt med ham fordi a) sniperne i tårnet ventet på toppen av stigen hele tiden, b) jævelen forstod visst taktikken min og sperret veien til tårnet hele tiden og b) de forbanna skjelettene før jeg kom til ham gikk berserk hele tiden og slo -gjennom- skjoldet på ett eller annet vis, så jeg hadde kun fire flasker da jeg kom til demonen. Men fant fort en taktikk som funket. Med en gang han dukket opp snudde jeg og løp som faen (i chainmail armor, så det føltes som jeg løp i motvind gjennom sirup i oppoverbakke), klatret opp stigen og hoppet ned på ham med spydet klart. Deretter slo jeg ham en gang med spydet for å få ham til å gå litt tilbake, så jeg løp ned trappen, snudde 180 grader og klatret opp stigen igjen, hoppet ned osv. Tok ham etter tre hopp. Lenke til kommentar
Boris Yeltsin Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Da har jeg anskaffet meg Dark Souls, im ready for an epic journey! Good luck! Velg en nice class da... Hva er nice class her da? Jeg er helt blank... Edit: startet som warrior... satser på det går fint Endret 16. oktober 2011 av Tiugama Kaa Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Helvete ble cursa. Er det dyrt og fikse? koster 4k souls. eller 1 humanity hos han fyren med rød drakt i New Londo Ruins. Fyren som selger itemet er rett nedenfor der du ringte den første bjella. Han fyren opp i Undead Church rett under bjellen(etter du har ringt den) selger en item som fjerner curse for 3000 souls, den ene merchanten i aqueduct ved firelink shrine(isteden for å gå inn til undead burg går du rett fram igjennom døren du kanskje har fått åpnet fra andre siden) selger også item for å fjerne curse men der koster den 6000 souls. Alternativt så kan du dra tilbake til Undead Asylum og til Snuggly the Crow(det reiret hvor du hører den stemmen som ber om noe varmt og fuzzy). Hvis du dropper en Cracked Red Eye Orb i reiret(drop 1 red eye orb på bakken altså), quit game og start gamet på nytt. Når du er inne igjen ligger det en ny item på bakken som er 2 x Purging Stone (de som fjerner curse). Tror det bare fungerer en gang ettersom jeg prøvde å droppe enda en Cracked Red Eye Orb etterpå og da sa Snuggly at den ikke ville ha den igjen. Forskjellige ting du kan bytte inn her http://darksoulswiki.wikispaces.com/Merchants#Snuggly (Barter) Sjekk litt lenger ned på siden. Endret 16. oktober 2011 av Chronilus 1 Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 16. oktober 2011 Del Skrevet 16. oktober 2011 (endret) Da har jeg anskaffet meg Dark Souls, im ready for an epic journey! Good luck! Velg en nice class da... Hva er nice class her da? Jeg er helt blank... Er egentlig ett fett hvem du velger, det vil bare påvirke spillestilen i starten etterosm du kan tilpasse en Cleric f.eks. til å bli en hardcore melee kjempe hvis du vil ettersom du spiller og lvler opp Men hvis du vil ha begge Gift items som er bra så ville jeg valgt Thief med Pendant som Gift. Du får med Master Key automatisk som Thief som åpner en del dører du ellers må leite etter nøkkel til, og Pendant skal visst gå ann å bruke til en eller annen story event eller noe i den duren, er ikke helt sikker på hvor og når du får bruk for den men overalt jeg har lest om giftene så er det Master Key og Pendant som er de eneste fornuftige å velge. Selv valgte jeg Pyromancer som start class og ble ganske fornøyd med det siden veldig mange av fiendene i starten er svake mot Ild. Du kan plukke opp Pyromancy senere i spillet men det er først etter to bosser og noen mini bosser. Edit: Fy faen for ett lite hælvetes høl Blight Town er!!! fiendene og navigering er ikke noe problem! Men den FAENS laggen som er nesten konstant er noe så innst inn i helvete plagsom!!! Er kun i den kamera vinkelen som kommer når du skal bevege deg videre i stedet! Greit at jeg dør 10 ganger til fiender og dårlig planlagte hopp, men å dø pga LAGG i spillet!!! uakseptabelt!! Endret 16. oktober 2011 av Chronilus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå