Spartapus Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Anbefaler å se videoene som er lagt ut på gametrailers.com. De vekker virkelig kløen etter å samle sjeler. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ok, jeg fikk kontakt med kameraten min som har Dark Souls igjen og fikk litt mer info. Hver enkelt fiende er visstnok blitt mer intelligent, så det er ingen simple fiender av typen du møter på i 1-1 i Demon's Souls. I tillegg møter du dem sjelden alene men i lag som er satt sammen for å være taktisk krevende. Det er heller ikke alle typer fiender som får kickback når du slår dem; skjeletter f.eks. står helt støtt når du slår dem og gir deg ingen gratisåpninger, så de er utfordrende selv om de er vanlig fiende. Med andre ord; man dør oftere i Dark Souls. De gode nyhetene er at det ikke ser ut som man kan miste like mye progresjon som i Demon's Souls når man dør, der man ble sendt tilbake til Nexus uansett hvor langt man var kommet på en bane. Som dere sikkert vet så er Nexus erstattet med såkale bonfires i Dark Souls og hver gang man dør så respawner man på nærmeste aktiverte bonfire. I følge kameraten min er det bare ca. 5 minutter mellom hver bonfire, så de som er redd for å dø og miste masse progresjon kan puste lettet ut. Men mister man fortsatt alle souls man har samlet opp, hvis man dør 2 ganger? dvs dø -> dø før man kommer tilbake der du døde?. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ja, det fungerer på samme måte som i Demon's Souls. Finner du ikke blodpølen din før du dør igjen så er sjelene borte for godt. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Gaaahhh --___-- Tror ikke jeg orker detta spillet igjen akkurat nå da. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Hurra! Fikk nettopp mail om at Gamezone har sendt spillet mitt. Hadde håpet jeg skulle få det til torsdag, men nå får jeg det allerede i morgen! Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Hurra! Fikk nettopp mail om at Gamezone har sendt spillet mitt. Hadde håpet jeg skulle få det til torsdag, men nå får jeg det allerede i morgen! Oh snap! Her også! OMGOMGOMG! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Gaaahhh --___-- Tror ikke jeg orker detta spillet igjen akkurat nå da. Vel, det er teoretisk mulig å fullføre hele spillet uten å miste en eneste sjel. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 CDON kan for min del sende LE til meg når tid de vil, bare jeg får det til Lørdag. Lenke til kommentar
Erlendz Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Gamespot Review: 9.5/10 Endret 3. oktober 2011 av qweac Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ikke bare Gamespot som er begeistret. Pressfire slår til med 6/6, mens Gamereactor er litt mer edruelige og gir 7/10. Jeg håper virkelig Elkjøp klarer å levere spillet mitt i tide Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kom nettopp på at Rage kommer på Fredag, samme dag som Dark Souls. Har firhåndslastet Rage også på Steam. Hvilket skal jeg begynne på? Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Rage har større sjanse for å trenge oppdateringer enn Dark Souls ser jeg for meg:) Jeg vet iallefall at jeg hadde spilt DS først! Lenke til kommentar
Karl_N Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Kom nettopp på at Rage kommer på Fredag, samme dag som Dark Souls. Har firhåndslastet Rage også på Steam. Hvilket skal jeg begynne på? Ingen av dem har vel hovedfokus på historiefortelling, så jeg tror ikke du får noen problemer med å spille dem om hverandre. Det kan sikkert være litt godt med pauser fra DS i blant uansett. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Nå renner hvertfall anmeldelsene inn fra USA. Er veldig mye superlativer. Og enda mere brutalt enn Demon's Holes. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 Ahhh Jeg er sånn, jeg prøver å unngå tråden for det er ulidelig å tenke på at jeg faktisk skal spille demons souls 2 neste fredag. Men det frister for mye. Hvem skal spille gjennom offline første go? Lenke til kommentar
Aizen Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Skal spille så mye coop jeg kan vis det faktisk er en spillbar coop:P Er redd for at det skal bli en dårlig coop modus:/ Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hvist det er som demons souls så er det jo genialt. Jeg hadde det mye gøy sammen med en scotte da jeg spilte det. Skal du ha spillet på dag 1? Legger deg til i vennelista mi! Jeg er spent på er om det har skjedd noen forandringer mtp black phantom invasions. Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 ok her står litt om online features. dette spillet kommer til å bli genialt! obs! spoiler! http://darksoulswiki.wikispaces.com/Online Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Gleder meg utrolig mye til Dark Souls! Skal bli gøy å dø og så slå tilbake i full kraft Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 (endret) håper for guds skyld GameStop har spillet i dag, som de lovte da jeg forhåndsbestillte. kan ikke vente lengre nå!! hvilken class skal folk spille? Endret 4. oktober 2011 av Agaroth Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå