Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Sitter bom fast i nitos tomb våpnet tar ikke nok dmg og jeg har brukt opp alle chunks... gikk fra lvl 50 te 70 nå så hopefully så ... nå kunne ikke sitatet ditt vært mye mere sannere altså langdon. fy faen så kjipt altså...

Måsan Flyr vestover. Men flyr de for godt?

 

Edit: Forresten, er det absolutt ingen historie i spillet? Og forblir det like lukka og monotont?

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Både Dark Souls og Demon's Souls er utmerkte på sogekunst. Problemet er at ganske mange ser ut til å tru at «minimalistiske» tyder «ikkje-eksisterande».

 

Og jo, det opnar seg. Og du får mykje, mykje variasjon i nivåa. Enormt mykje.

Endret av mosleth
Lenke til kommentar

@Aizen - du skal ned, langt ned. Etter ei god stund kjem du deg til ein massiv gift-svamp. Der nede ein stad finn du ein ny bonfire, og då er det ikkje langt til Quelaag. Kos deg ... :D

 

@Langdon - dersom du går til smeden finn du hagen. Det er eit ganske stort, grønt område som gjev ein smakebit på kor variert nivåa er. Du bør gå dit i ganske nær framtid for å få tak i eit par gjenstandar.

Lenke til kommentar

@Aizen - du skal ned, langt ned. Etter ei god stund kjem du deg til ein massiv gift-svamp. Der nede ein stad finn du ein ny bonfire, og då er det ikkje langt til Quelaag. Kos deg ... :D

 

@Langdon - dersom du går til smeden finn du hagen. Det er eit ganske stort, grønt område som gjev ein smakebit på kor variert nivåa er. Du bør gå dit i ganske nær framtid for å få tak i eit par gjenstandar.

Ok, kult. Jeg var innom der, men gikk raskt opp igjen. :)

Lenke til kommentar

Dårlige alternative der, ass. Er det virkelig så vanskelig? Du kan jo eventuelt sjekke walkthrough dersom du blir noe klokere av det.

 

du kan vente ved bonfire i en halvtime ca. spawne en eller annen nabbefette som dauer innen 5 min. eller faller utfor stupet. eller du kan gå og dø alene. seriøst. det er de to valgene jeg står ovenfor akk. nu. :/

nabbefette? hehe, fantastisk utrykk :)

Fyren er definitivt fra nordnorge! :)

Lenke til kommentar

Med Humanity kan du velja "reverse hollowing" ved båla dine. Dette gjer deg til eit menneske, mao du ser ikkje lenger ut som ein zombie. Dette går burt straks du døyr, så det varer ikkje særleg lenge. Men det er her online-moroa byrjar: du kan no faktisk kalla fram andre folk, både NPC-ar og ekte folk, for å hjelpa deg i spelet. Du kan òg invadera folk, og verta invadert av folk.

 

Solaire, ein NPC som du bør ha funni ved draken, hjelper deg mot Gargoyle-sjefen. Du finn eit teikn på bakken ved tåkedøra. Dersom du er gått tom for humanity, har rottene i spelet ein sjanse for å mista humanity.

Endret av mosleth
Lenke til kommentar

Okay, folkens; Be ready! Nå skal jeg atter en gang gjøre et forsøk på Gorgoyla bossene, eller hvordan nå enn man staver det...

 

Med Humanity kan du velja "reverse hollowing" ved båla dine. Dette gjer deg til eit menneske, mao du ser ikkje lenger ut som ein zombie. Dette går burt straks du døyr, så det varer ikkje særleg lenge. Men det er her online-moroa byrjar: du kan no faktisk kalla fram andre folk, både NPC-ar og ekte folk, for å hjelpa deg i spelet. Du kan òg invadera folk, og verta invadert av folk.

 

Solaire, ein NPC som du bør ha funni ved draken, hjelper deg mot Gargoyle-sjefen. Du finn eit teikn på bakken ved tåkedøra. Dersom du er gått tom for humanity, har rottene i spelet ein sjanse for å mista humanity.

Nice! Han snakka jeg med, og jeg fikk en greie av han... Men jeg må være menneske for å summone han, right? :(

 

Nå, om lag 20 sekunder etter jeg begynte på bossen, er jeg død...

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Okay, folkens; Be ready! Nå skal jeg atter en gang gjøre et forsøk på Gorgoyla bossene, eller hvordan nå enn man staver det...

Lykke til :) Tror jeg prøvde 10-15 ganger før jeg lykktes. Andre bosser har gått på første forsøk. Skulle ønske jeg hadde et godt tips, men vær tålmodig. vurder situasjonen og ikke stress med å få inn treff. Det funket for min del. Om mulig brukt et shield med ok fire resistance. Selv om jeg spiller som Knight så brukte jeg leather armor på denne kampen. Fant til slutt ut at bevegelighet var det som virket for meg.

Lenke til kommentar

Jepp, du nevnte jo det, men jeg orker ikke å gå bort til de jævla rottene igjen... Det er jo så sinnsykt langt...

Hvilket våpen bruker du ? Har du prøvd Lightning og firebombs i tillegg?

Drakesword, jeg har hverken prøvd lightning eller firebombs. Men nå grinder jeg litt, og fikser litt på gearet, så får vi se hvordand det går... :)

Endret av Langdon
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...