Kenichi-san Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noen tips mot skjelletskaller? Altså de du møter rett etter "første boss"? Kom meg fint forbi bossen, men disse skjelletfolka tåler så sykt mye og er så kjappe... Å plutselig dukka det opp en stor å visst... morro! Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Skjeletta er til for seinare i spelet. Vegen der går i djupet ned til Catacombs, og du er mildt sagt ikkje sterk nok for det området enno. Du treng for øvrig eit "holy" weapon for at skjeletta skal halda seg nede etter at dei døyr - og dei gjev uansett aldri sjeler. Du skal ein annan veg, med andre ord. Frå det fyrste bålet er det ei trapp i nærleiken som går opp. Prøv der, så kjem du til Undead Burg. 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jepp. God idè! Jeg befinner meg for øyeblikket der nå. Gøyalt det. Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Og spelet er forresten veldig ope, men det tek litt tid før du skikkeleg ser korleis alle områda er kopla saman i dette innvikla nettverket. Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ah, da skjønner jeg Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Hvor får man piler? Kjøp dem. Det er en selger i Undead Burg som har vanlige piler, en i Lower Undead Burg som har fire/poison, en i Sen's Fortress som har litt diverse, og en i Anor Londo som har Dragonslayer-piler. Endret 14. oktober 2011 av Totenkopf Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Etter en lang nervepirrende kamp greide jeg å ta Gaping Dragon, men fikk uheldigvis ikke den øksen han dropper. Vet jeg skal slå på halen og trodde jeg gjorde det, men å slå på "hale roten" så å si fungerer tydligvis ikke, må slå lenger ute på halen Prøvde å slå lenger ute en liten stund men fikk aldri inn noen hits så jeg ga opp å slå der og gikk inn på ræva/haleroten og slo der i steden. Vel vel, fikk hvertfall 12500 souls fra ham Plusse det sammen med ca 12500 souls jeg samlet opp på veien ned(helt fra firelink shrine) så ble det en veldig fin sum Lenke til kommentar
mosleth Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ha det fint i Blighttown... Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ha det fint i Blighttown... Noen som har noe forslag til ett greit våpen å oppgradere? Har jo Drake Sword men begynner å bli litt lei det, har jo plukket opp mange andre våpen underveis men ingen har hatt like mye phys atck som drake sword. Men tenkte hvis jeg tok ett våpen og oppgraderte det ganske bra burde det bli bedre enn Drake Sword etterhvert. Helst ett regular/thrust våpen Lenke til kommentar
CptObvious Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 hei, bare lurte på om noen vet hvor jeg kan finne nøkkelen som åpner døren i det tårnet som leder opp til andre boss ? er en fyr bak den døren som droppen en sick ring jeg vill ha takk Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 hei, bare lurte på om noen vet hvor jeg kan finne nøkkelen som åpner døren i det tårnet som leder opp til andre boss ? er en fyr bak den døren som droppen en sick ring jeg vill ha takk "Mystery Key Found behind the first ladder (after armored boar) in Undead Parish. Free Lautrec. Behind a breakable door, on the second floor of the Undead Church." Fra dark souls wiki Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ha det fint i Blighttown... Noen som har noe forslag til ett greit våpen å oppgradere? Har jo Drake Sword men begynner å bli litt lei det, har jo plukket opp mange andre våpen underveis men ingen har hatt like mye phys atck som drake sword. Men tenkte hvis jeg tok ett våpen og oppgraderte det ganske bra burde det bli bedre enn Drake Sword etterhvert. Helst ett regular/thrust våpen Du finner et Lightning Spear i starten av Sen's Fortress (tilgjengelig etter at du har tatt bossene i Undead Parish og Blighttown), hvis du oppgraderer det litt så gjør det seriøst mye skade, type 200 vanlig + 200 lyn. Sverdet Zweihander (tilgjengelig fra starten av hvis du stikker ned til skjelettene ved gravplassen) er visstnok også svært bra hvis du oppgraderer det til å få lightning damage, men jeg tror at du må finne et spesifikt ember for å kunne gjøre det. Hvis du også oppgraderer et skjold til +10 og tar turen til en smed, så kan du lage et unikt skjold med sjelen til bossen i Darkroot Garden (Moonlight Butterfly) som har et L2/LT-angrep som gjør skade basert på hvilket våpen du holder i høyre hånd. 800 damage mot Lautrec i Anor Londo med det. Lenke til kommentar
Chronilus Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Ha det fint i Blighttown... Noen som har noe forslag til ett greit våpen å oppgradere? Har jo Drake Sword men begynner å bli litt lei det, har jo plukket opp mange andre våpen underveis men ingen har hatt like mye phys atck som drake sword. Men tenkte hvis jeg tok ett våpen og oppgraderte det ganske bra burde det bli bedre enn Drake Sword etterhvert. Helst ett regular/thrust våpen Du finner et Lightning Spear i starten av Sen's Fortress (tilgjengelig etter at du har tatt bossene i Undead Parish og Blighttown), hvis du oppgraderer det litt så gjør det seriøst mye skade, type 200 vanlig + 200 lyn. Sverdet Zweihander (tilgjengelig fra starten av hvis du stikker ned til skjelettene ved gravplassen) er visstnok også svært bra hvis du oppgraderer det til å få lightning damage, men jeg tror at du må finne et spesifikt ember for å kunne gjøre det. Hvis du også oppgraderer et skjold til +10 og tar turen til en smed, så kan du lage et unikt skjold med sjelen til bossen i Darkroot Garden (Moonlight Butterfly) som har et L2/LT-angrep som gjør skade basert på hvilket våpen du holder i høyre hånd. 800 damage mot Lautrec i Anor Londo med det. Er det samme hvilket skjold jeg oppgraderer? lurte da på om jeg skal oppgradere ett hollow soldier shield eller Crest Shield. Og jeg har Zweihander så kan kanskje gjøre noe med det. Har akurat åpnet inn til blighttown så kommer nok til å ta en stund før jeg er ferdig igjennom der. Men takker for forslagene. Lenke til kommentar
sp0ck Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Argh! Noen tips til Ornstein & Smough kampen? Begynner å få dreisen på å drepe Ornstein, men Smough tar med det eletriske hoppet sitt hver gang. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Sånn. Endelig har jeg progresert litt. Jeg har fått Dragon Sword, tatt boar og metall-bossen, og kommet tilbake til første savepoint, via en noe uortodoks heis... Endret 15. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Argh! Noen tips til Ornstein & Smough kampen? Begynner å få dreisen på å drepe Ornstein, men Smough tar med det eletriske hoppet sitt hver gang. Jeg skal ærlig innrømme at de to klarte jeg ikke solo. Jeg gikk i Humanform og summona folk for å klare det. Hvis du vil gjøre det solo, vil jeg anbefale Silver knight armor-set. det har høy Lightning resistance. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 (endret) Noen som har en anelse om hvorfor jeg ikke kan bruke itemsa jeg har i inventory? Det er et sånn helt standard "weapon-repair" ting. Jeg har brukt den mange ganger før... Men nå, når jeg trykker "use item", skjer det jo ingen ting... Endret 15. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Noen som har en anelse om hvorfor jeg ikke kan bruke itemsa jeg har i inventory? Det er et sånn helt standard "weapon-repair" ting. Jeg har brukt den mange ganger før... Men nå, når jeg trykker "use item", skjer det jo ingen ting... Weapon repair kan bare brukes ved bonfires =) Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Noen som har en anelse om hvorfor jeg ikke kan bruke itemsa jeg har i inventory? Det er et sånn helt standard "weapon-repair" ting. Jeg har brukt den mange ganger før... Men nå, når jeg trykker "use item", skjer det jo ingen ting... Weapon repair kan bare brukes ved bonfires =) Right. Nå kommer jeg riktignok snart til en blacksmith, så dragesverdet skal nok være i orden igjen om ikke så alt for lenge... Jeg har ikke kikka på walkthrough Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Sitter bom fast i nitos tomb våpnet tar ikke nok dmg og jeg har brukt opp alle chunks... gikk fra lvl 50 te 70 nå så hopefully så ... nå kunne ikke sitatet ditt vært mye mere sannere altså langdon. fy faen så kjipt altså... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå