Gå til innhold

Dark Souls-tråden


negnirty

Anbefalte innlegg

Kan jeg som bandit gjøre noe "ranged battle"? Kanskje det er der løsninga ligger...

Spør du meg så er Taurus lettest "up close and personal". Bare lær deg move-settet hans, og rull ofte.

 

Et annet tips kan være å klatre opp stigen og gjøre et sånn drop-attack mens han står nede og du oppe. det tar vel ca. 1/3 av HP-en hans :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som vet hvor man får disse wolverineklør lignende greiene som brukes i denne traileren? Så rått ut :p

http://www.youtube.com/watch?v=IJOkBTpSzV0&feature=feedu

fy faen for ein episk trailer!!

 

"Fyfan, nå er jeg på boss nummer 2, Taurus Demon - den er jo helt umulig.."

 

Drep archersa på tårnet, løp bortover så han angriper deg. Løp så opp tårnet og hopp ned på han når han er nær. Spring vekk fra han, så spring tilbake til tårnet. Rinse repeat. Han er også veldig svak mot fire bombs hvis du har det.

Endret av Jikla
Lenke til kommentar

FY FAEN. NÅ KLARTE JEG ENDELIG BOSSEN..... MEN, DET VAR JO IKKE NOE SAVEPOINT ETTERPÅ.... Hvilket naturligvis resulterte i at jeg døde. Sukk. Jeg må gjøre alt på nytt. :(

Du slipper jo å drepe Taurus igjen da ettersom når du dreper ham så forblir han død for alltid :thumbup:

 

Noen som har noen tips til den kjempe rotta i Depths? prøvde å ta ham og har skjønt at den reagerer på lyd men fy faen så rask den er!

Lenke til kommentar

Nice. Når man leveler opp kan man jo velge mellom et hav av forskjellige ferdigheter. Hvilke ferdigheter er smarte å velge i starten? De to første gangene jeg levelet opp valget jeg mer HP, men det er kanskje lurt å ta en annen stat i tillegg?

Selv gikk jeg for Vitality og Endurance først selv for å så bygge opp strength/dexterity(avhengig av hvilken type våpen du bruker).

Lenke til kommentar

Bosser respawner ikke, så slapp av :)

Bossen var forøvrig ganske enkel, så det hadde vel ikke vært noe problem å ta han igjen. :) Nå har jeg riktignok kommet forbi bossen, og jeg aner ikke hvordan jeg skal komme meg videre. :dontgetit:

Snakk med solatair eller hva han heter, tror muligens du må være "human" og få til sånn at han kan hjelpe deg på bosser(du kan drepe han for noe armor og ett skjold men anbefaler og ikke gjøre dette). Når du ser mot broen(og dragen) så går du fremover og når du har kommet ett stykke fremover så løper du for harde livet og ignorer de fiendene som står på bruen, når dragen blåser ild over brua så dør alle sammen, men ved de fiendene på venstre og høyre side så er det ett lite sted du kan stå uten å bli grillet av dragen, vil anbefale å gå til den på høyre siden og ned trappen der(er ingen fiender i rommet ned trappen).

I det rommet kan du finne en vei ned(veien som ikke leder ut under broen) til Bonfire i undead burg og åpne en shortcut(husk å sparke ned stigen før du går ned til bonfire). Derfra så finner du vel veien videre selv :p

 

Hvis du har veldig lyst på ett bra sverd så kan du spare opp en 1250 souls eller noe og kjøpe en light bow + 50-60 wooden arrows og snipe dragen fra under broen(du skyter den i halen). Dette tar ganske ca 10-15 min eller noe i den duren ettersom hver eneste gang du treffer dragen så flyr han og lander på broen og så må du vente til han flyr tilbake på veggen så du kan skyte halen en gang til(med mindre du er god på timeing og setter en pil til i halen mens han er på broen).

Lenke til kommentar
FY FAEN. NÅ KLARTE JEG ENDELIG BOSSEN..... MEN, DET VAR JO IKKE NOE SAVEPOINT ETTERPÅ.... Hvilket naturligvis resulterte i at jeg døde. Sukk. Jeg må gjøre alt på nytt. :(
Du slipper jo å drepe Taurus igjen da ettersom når du dreper ham så forblir han død for alltid :thumbup: Noen som har noen tips til den kjempe rotta i Depths? prøvde å ta ham og har skjønt at den reagerer på lyd men fy faen så rask den er!

 

Still deg opp bak et av gitterne, dra frem buen og fyr av piler gjennom sprekkene mens du tar deg en kaffe.

Lenke til kommentar

Jepp. So far - so good. Jeg klarte det faktisk selv...

 

Det eneste jeg ikke finner er en vendor, men forresten - hvordan ser jeg hvilket av våpna mine som er best? :p

 

Edit: det er jo mange forskjellige symboler ved våpna som sikkert skal gi uttrykk for statsa, men jeg vet jo ikke hva noen av disse symbolene betyr... :dontgetit:

Endret av Langdon
Lenke til kommentar
FY FAEN. NÅ KLARTE JEG ENDELIG BOSSEN..... MEN, DET VAR JO IKKE NOE SAVEPOINT ETTERPÅ.... Hvilket naturligvis resulterte i at jeg døde. Sukk. Jeg må gjøre alt på nytt. :(
Du slipper jo å drepe Taurus igjen da ettersom når du dreper ham så forblir han død for alltid :thumbup: Noen som har noen tips til den kjempe rotta i Depths? prøvde å ta ham og har skjønt at den reagerer på lyd men fy faen så rask den er!

 

Still deg opp bak et av gitterne, dra frem buen og fyr av piler gjennom sprekkene mens du tar deg en kaffe.

Takk skal du ha! Tror jeg prøvde å sende igjennom en pil en gang men gikk ikke igjennom så trodde det var en "solid" vegg, må vel ha truffet en av jerna.

Lenke til kommentar

Noen som vet hvordan jeg ser hvilken armor som er best? Alle de ulike delene av rustningen min er jo bare markert med noen rare tegn som jeg ikke vet hva betyr...

Fra venstre til høyre har du:

 

Physical

Magical

Fire

Lightning

Durability

Weight

 

Toggle view (med firkant)for å se alle statsene. Hvis du er i equip menyen vil dessuten stats som er bedre enn det du bruker være blå, dårligere rød og identisk hvite.

Lenke til kommentar

FY FAEN. NÅ KLARTE JEG ENDELIG BOSSEN..... MEN, DET VAR JO IKKE NOE SAVEPOINT ETTERPÅ.... Hvilket naturligvis resulterte i at jeg døde. Sukk. Jeg må gjøre alt på nytt. :(

Du slipper jo å drepe Taurus igjen da ettersom når du dreper ham så forblir han død for alltid :thumbup:

 

Noen som har noen tips til den kjempe rotta i Depths? prøvde å ta ham og har skjønt at den reagerer på lyd men fy faen så rask den er!

Det er en vei bak den første "slakteren" (han som står med bordet), om du går ned der så kan du drepe kjemperotta med bua :)

Endret av aBaDmAn91
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...