Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Sånn, folkens. Det er herved offisielt at Langdon er i besittelse av Dark Souls. Vanskelig eller ei, nå gyver jeg løs. Streng tatt er det vanskelig å forestille seg at spillet er så vanskelig beskrivelsen tilsier. Endret 14. oktober 2011 av Langdon Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Takk, takk! Nå er jeg i full gang. Har akkurat kommet meg ut av den starting sonen, tatt en boss, drept noen karer, og endelig funnet en ny bonefire jeg kan ta en pause ved... Forresten - er det noen som vet hvordan man lagrer spillet? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Takk, takk! Nå er jeg i full gang. Har akkurat kommet meg ut av den starting sonen, tatt en boss, drept noen karer, og endelig funnet en ny bonefire jeg kan ta en pause ved... Forresten - er det noen som vet hvordan man lagrer spillet? Spillet autolagrer hele tida. Dog jeg vil ikke anbefale og quitte spillet hvis du akkurat har daua, og det ligger igjen en del souls der du døde. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Hmm, ok. Forresten hva er det egentlig man bruker disse "souls-greiene" til, det er pure level-up, right? Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Og kjøpe items. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noen her som har opplevd at spillet ikke alltid reagerer på enkelte knappetrykk? For meg har det hovedsakelig vært R1 som har vært kranglete. Spillet utforer kommandoen hvis jeg trykker en gang til på samme eller en annen knapp. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kjøpe items? Merkelig, jeg har ikke kommet over et eneste sted hvor jeg kan kjøpe items. Dere har ikke noen andre gode tips? :> Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kjøpe items? Merkelig, jeg har ikke kommet over et eneste sted hvor jeg kan kjøpe items. Dere har ikke noen andre gode tips? :> Du finner den første merchant om ikke så alt for lenge til. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kjøpe items? Merkelig, jeg har ikke kommet over et eneste sted hvor jeg kan kjøpe items. Dere har ikke noen andre gode tips? :> du må finne en vendor først. Hvordan fungerer kindling folkens? JEg har ikke fått det til, står no humanity, selv om jeg har humanity items. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Right. Ok. Merchant, here I come. Forresten, med "souls" mener dere da det tallet nede i høyre hjørne, eller disse "Soul of a Lost Undead/Large Soul of a Lost Undead". I så tilfelle - hva indikerer da det nummeret nederst i høyre hjørne? Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Right. Ok. Merchant, here I come. Forresten, med "souls" mener dere da det tallet nede i høyre hjørne, eller disse "Soul of a Lost Undead/Large Soul of a Lost Undead". I så tilfelle - hva indikerer da det nummeret nederst i høyre hjørne? Ja det er souls ja. De itemsa du finner på corpses og slikt kan equippes, og brukes, akkurat som estus flask kan brukes, de gir + til souls, minste gir vel +200. Så det smarte er og bruke alle du har funnet når du står ved en bonfire, så bruke opp de soulsa du fikk på og levele opp feks. Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Nice. Når man leveler opp kan man jo velge mellom et hav av forskjellige ferdigheter. Hvilke ferdigheter er smarte å velge i starten? De to første gangene jeg levelet opp valget jeg mer HP, men det er kanskje lurt å ta en annen stat i tillegg? Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Kjøpe items? Merkelig, jeg har ikke kommet over et eneste sted hvor jeg kan kjøpe items. Dere har ikke noen andre gode tips? :> du må finne en vendor først. Hvordan fungerer kindling folkens? JEg har ikke fått det til, står no humanity, selv om jeg har humanity items. Du må være "i live" for å kindle, du kan altså ikke se ut som en undead. Nice. Når man leveler opp kan man jo velge mellom et hav av forskjellige ferdigheter. Hvilke ferdigheter er smarte å velge i starten? De to første gangene jeg levelet opp valget jeg mer HP, men det er kanskje lurt å ta en annen stat i tillegg? Du kan egentlig velge det du vil, men om du f.eks valgte Warrior, så er det "beste" å bruke souls på Strength, Endurance, Vitality. Endret 14. oktober 2011 av aBaDmAn91 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Jeg valgte Bandit... Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 (endret) Kjøpe items? Merkelig, jeg har ikke kommet over et eneste sted hvor jeg kan kjøpe items. Dere har ikke noen andre gode tips? :> du må finne en vendor først. Hvordan fungerer kindling folkens? JEg har ikke fått det til, står no humanity, selv om jeg har humanity items. ok fant denne: Kindling Kindling a bonfire is done to increase the number of Estus Flasks restored when resting at a bonfire. In order to kindle a bonfire, you must be human (not hollow). Each kindling comes at the cost of one humanity, and increases the number of Estus Flasks by five. Fremdeles litt forvirrende: For og kindle må man være human, for og bli human bruker man humanity items. Korrekt? For hver humanity item man bruker går tallet siden av hit/stam bar opp med +1, og man blir human. Når man dør, blir man hollowed. Hva blir tallet da? 00 igjen? Og man får -1 humanity telleren når man kindler en bonefire ? Og blir man da hollowed? Er effekten permanent? dvs man alltid får 10 istedenfor 5 flasker? Hvis ikke er det liten vits i og gjøre det, eller? Endret 14. oktober 2011 av -iL- Lenke til kommentar
andi_c Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noen som vet hvor man får disse wolverineklør lignende greiene som brukes i denne traileren? Så rått ut http://www.youtube.com/watch?v=IJOkBTpSzV0&feature=feedu 1 Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Noen som vet hvordan jeg ser hvilken armor som er best? Alle de ulike delene av rustningen min er jo bare markert med noen rare tegn som jeg ikke vet hva betyr... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Fyfan, nå er jeg på boss nummer 2, Taurus Demon - den er jo helt umulig... Lenke til kommentar
Zabaniya Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Kan jeg som bandit gjøre noe "ranged battle"? Kanskje det er der løsninga ligger... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå