Skosåle Skrevet 16. januar 2018 Del Skrevet 16. januar 2018 Gleder meg! Det et det beste spillet i serien imo Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Litt oppsummert hva som skjer med remasteren: - Prisen blir $40 på alle plattformer, folk som eier det på PC fra før får IKKE rabatt slik som det gikk rykter om i starten. - Det blir remastered av det polske studioet QLOC. - Multiplayer passord systemet fra 3eren blir implementert i 1eren. - Multiplayeren økes fra max 4 players om gangen til 6. - Dedikerte servere. Oppløsning og framerate er som følger: Xbox One (1080p, 60 fps)PlayStation 4 (1080p, 60 fps)Xbox One X (Upscaled 4K, 60 fps)PlayStation 4 Pro (Upscaled 4K, 60 fps)PC (Native 4K, all textures 2K unconverted, 60 fps)Nintendo Switch (TV mode: 1080p, 30 fps; Handheld mode: 720p 30 fps) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Litt oppsummert hva som skjer med remasteren: - Prisen blir $40 på alle plattformer, folk som eier det på PC fra før får IKKE rabatt slik som det gikk rykter om i starten. - Det blir remastered av det polske studioet QLOC. - Multiplayer passord systemet fra 3eren blir implementert i 1eren. - Multiplayeren økes fra max 4 players om gangen til 6. - Dedikerte servere. Før CDProjekt ville jeg tenkt "uff da", men nå tenkte jeg "de er ikke From Software, så det kan bli bra". Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. januar 2018 Del Skrevet 17. januar 2018 Bandai Namco har bekrefter at remasteren ikke får cross-play mellom noen av plattformene. Skuffende. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Regner med det fortsatt blir lett å finne noen å spille med. Det har aldri vært noe problem for min del. Men siden man må betale for å spille online via PS4 blir det nok til at jeg kjøper PC-versjonen uansett. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 18. januar 2018 Del Skrevet 18. januar 2018 Jeg slet ekstremt med å connecte til en kompis på PC versjonen før i tiden i alle fall, men jeg hadde også elendig nett på den tiden. DS3 connection systemet har fungert knall. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 30. juni 2020 Del Skrevet 30. juni 2020 Bumper denne: Startet dette spillet for et par uker siden, aldri spilt noen av de andre i serien. Elsker det så langt, har akkurat kommet til: Irithyll Dungeon og Profaned Capital. Gleder meg til fortsettelsen. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 SubstansPrime skrev (På 30.6.2020 den 19.51): Bumper denne: Startet dette spillet for et par uker siden, aldri spilt noen av de andre i serien. Elsker det så langt, har akkurat kommet til: Irithyll Dungeon og Profaned Capital. Gleder meg til fortsettelsen. Hva fikk deg til å starte på treeren? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Spør det samme. Jeg vil tro at å starte serien for første gang rett på 3eren først for så å gå tilbake på 1 og 2 vil være rimelig nedtur både grafisk og teknisk og potensielt risikre at man kan slite med å falle for de første spillene. Lenke til kommentar
SubstansPrime Skrevet 5. juli 2020 Del Skrevet 5. juli 2020 Ser poenget, det startet med at jeg kjøpte The Witcher 3 på salg, bare for å prøve "denne typen" spill. Trodde ikke det var min greie, men så feil kan man ta. Gikk derfor rett på DS3 etter The Witcher 3. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Synes Dark Souls 1 er helt klart det beste, men mulig tekniske nyvinninger fra de to neste vil gjøre det vanskeligere å gå i omvendt rekkefølge uten å plages. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 6. juli 2020 Del Skrevet 6. juli 2020 Synes ikke det er så store forskjeller. Selv Demon's Souls overrasker meg over hvor bra det fortsatt ser ut. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå