Buddy Dakota Skrevet 29. april 2016 Rapporter Del Skrevet 29. april 2016 Straight swords er jo alfa og omega i dette spillet, Dark Sword er kanskje det beste våpenet i spillet. Når poise ikke fungerer, og damage er så lav på store våpen er det jo ikke noe vits i å bruke noe annet. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 29. april 2016 Rapporter Del Skrevet 29. april 2016 Jeg har - som total nybegynner til serien - laget en guide med nybegynnertips, og ting jeg skulle ønske at jeg visste før jeg startet å spille Dark Souls 3. Tar gjerne i mot forslag og tips til hvordan den kan forbedres, men husk - den er for nybegynnere - og er ikke ment for folk med tidligere erfaring til serien Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. april 2016 Rapporter Del Skrevet 29. april 2016 I kveld har jeg hatt problemer med at jeg mister forbindelsen til Steam sine servere og blir sendt til main menu. Er redd for at dette skal skje mens jeg er i ferd med å ta en vanskelig boss, så vurderer å gå over på offline hvis dette fortsetter. Selvfølgelig kjipt å miste alle online-funksjonene. Lenke til kommentar
eindude Skrevet 29. april 2016 Rapporter Del Skrevet 29. april 2016 De beste invasjonene er de hvor hosten er alene og opptatt med fiender, og så fyker du bare inn og føkker opp alt for han. Bonus hvis du har knerta en blå en først. beste? du liker å fucke opp for en som kanskje har masse souls, som i tilleg battler mobs? fair much? Invasions skal ikke være fair. Dried finger eller ka d hette fikse d problemet Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 Skal det bare være en positiv greie for de som invaderer? Haha, nei. Men det er ingen spilleregler når det gjelder invasjoner, man gjør det man kan for å vinne. Hosten har jo fordelen i at han har mer ressurser og tilgang på summons. Dessuten er man ca like sterk som den man invaderer, man kan ikke bare pløye ned hosten sånn uten videre. Det er jo også uansett toppen to som er ute etter hosten (og de er heller aldri på lag), som til gjengjeld kan summone opptil tre medhjelpere (4 med de blå). Man risikerer jo å bli ganket, men sånn er det. Vil man duellere får man slenge ut en såpestein. Aldri skjønt invasions. Host summoner for å få hjelp med host, han er i 99% tilfellet clueless med pvp, og har ingen interesse av det heller. De som invader er gearet for pvp, samt at de har alle mobs på sin side. fuck invasjons. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Skal det bare være en positiv greie for de som invaderer? Haha, nei. Men det er ingen spilleregler når det gjelder invasjoner, man gjør det man kan for å vinne. Hosten har jo fordelen i at han har mer ressurser og tilgang på summons. Dessuten er man ca like sterk som den man invaderer, man kan ikke bare pløye ned hosten sånn uten videre. Det er jo også uansett toppen to som er ute etter hosten (og de er heller aldri på lag), som til gjengjeld kan summone opptil tre medhjelpere (4 med de blå). Man risikerer jo å bli ganket, men sånn er det. Vil man duellere får man slenge ut en såpestein. Aldri skjønt invasions. Host summoner for å få hjelp med host, han er i 99% tilfellet clueless med pvp, og har ingen interesse av det heller. De som invader er gearet for pvp, samt at de har alle mobs på sin side. fuck invasjons. Bruk en Giant Seed eller hva det heter så blir mobs offansive mot invaders også. Har brukt det flere ganger, og like morsomt hver gang når de blir tatt på senga. Endret 1. mai 2016 av Vrengtpolvott Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 Skjønner ikke den holdninga. Dersom man ikke vil bli invadert så er det helt mulig å spille i hollow/unkindled/hva-det-nå-enn-kalles-form for å slippe. Spillet er jo laget for at du skal kunne klare deg alene. Det at du kan bli invadert er jo bare prisen du må betale for at du får mer liv og kan be om hjelp fra 2-3 andre spillere (som ofte er gode til det de driver med). Det er ikke utviklernes hensikt at man skal få alt gratis. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 (endret) Lær deg litt pvp og slutt og syte invasions er og har alltid vært en del av dark souls. Gear har ikke så mye å si som du tror. Det er mere erfaring som gjelder. Join Way of the Blue, da får du en NPC med deg i invasions som slåss med deg. Unngå å ha Ember så kan du ikke invaderes. Det er en buff du får etter du har drept boss eller spist en Ember. Samme som humanity/hollow i ds2. Men da kan du ikke summone hjelp heller så det er enten eller. Endret 1. mai 2016 av Bytex Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 1. mai 2016 Jeg kunne godt likt å slå av invasions, men de er såpass sjeldne at det har ikke vært noe problem så langt. Tok akkurat Abyss Watchers og har hatt en invasion så langt som ikke var NPC. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 må si mage er konge i pve, men suger i pvp så langt, ihvertfall jeg hehe Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 2. mai 2016 Irriterer meg grønn over fiender som clipper rett gjennom vegger med slagene sine. Stod bak en vegg (fienden var i det neste rommet), var sikker på at jeg var trygg for å heale og så ble jeg truffet av to slag selv om vi ikke engang var i samme rom. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 da har jeg begynt på journey 2. ganske gøy, skal gjøre litt ting annerledes en første gang... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Etter første runde med Broadsword hadde eg tankar om å prøve GS eller UGS andre gang, men dei fungerer ikkje heilt for meg i DS3. Det er for liten auke i attack rating (AR) til at det svarar seg. Med Dark Sword på 400 AR får eg inn meir DPS enn eit treigt UGS med 500-600 AR. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 (endret) Stuck på flere bosser nå som jeg faen ikke klarer. Ikke alene og ikke med 2 andre med meg heller. Fuck it. Endret 7. mai 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Ikkje alltid det blir lettare med fleire. Fordelen er at den andre blir fokusert på og gjev deg meir tid, men bossen får samtidig meir helse. Prøv i alle fall å ikkje dø først. Dør medhjelparen først kan du kanskje klare slutten aleine. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Får bossene mer helse av at jeg har med flere? Ante jeg ikke.... Derfor det nesten virket verre med flere. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Ja, i noen tilfeller gjør det bare ting verre å være flere. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Kanskje dei har høgare forsvar og ikkje meir helse, men effekten blir mykje den same. Er ikkje heilt sikker på korleis det blir rekna ut, men det er absolutt ein forskjell ja. Prøv å drep ein boss, gjerne noter kor mykje skade du gjorde per angrep og kor mange du måtte ha for å ta han ut, så blir du med på coop etterpå og repeterer det. I lag med andre må det fleire slag til for å drepe dei. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Gjelder dette npc summons også? Merket jeg tok vesentlig mindre skade når vi var flere, så da vet jeg hvorfor. Takker for den infoen! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 7. mai 2016 Rapporter Del Skrevet 7. mai 2016 Trur det er tilfelle ja, uavhengig av om det er NPC eller ein person. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå