Spartapus Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 Man må uansett ta høyde for at den som invaderer ikke viser noen nåde. Jeg ser heller ikke hvorfor de skulle gjøre det (kjører ikke invasjoner selv). Hele poenget med en invasjon er å ta livet av motspilleren, og jeg forstår ikke alle disse som later som det skal være uskrevne regler for invasjoner. Dette er tross alt bare for moro skyld. Har nå bitt i det sure eplet, langet ut 599 kroner og venter på at spillet installeres. leste du ikke kommentarene til folk her inne? finnes billigere alternativer. Jepp, hvis jeg bestiller en fysisk versjon. Det er upraktisk og prisforskjellen er for liten til at det er verdt det. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 Komplett solgte steamkeys til 470,- Personlig skulle jeg gjerne sett en mulighet til å summone hjelp, uten sjans for å bli invadert. Det er kun irriterende, og kan gjøre deler av spillet uspillbart, om invaderen vet hva han driver med. Lenke til kommentar
avtrekkeren Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 Greenmangaming selger også Steam-keys. Betalte 400kr for min. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 Skal det bare være en positiv greie for de som invaderer? Haha, nei. Men det er ingen spilleregler når det gjelder invasjoner, man gjør det man kan for å vinne. Hosten har jo fordelen i at han har mer ressurser og tilgang på summons. Dessuten er man ca like sterk som den man invaderer, man kan ikke bare pløye ned hosten sånn uten videre. Det er jo også uansett toppen to som er ute etter hosten (og de er heller aldri på lag), som til gjengjeld kan summone opptil tre medhjelpere (4 med de blå). Man risikerer jo å bli ganket, men sånn er det. Vil man duellere får man slenge ut en såpestein. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 (endret) Må man være level 200 for Anor Londo? Faens dritt plass. Endret 27. april 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 Må man være level 200 for Anor Londo? Faens dritt plass. Anor Londo var vel ikke no stress så godt som jeg husker. Ta det rolig og skyt med bue for å pulle så skal det gå greit. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 At man kommer dit er en spolier. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 hmm ok så nå forsvant Orbeck of Vinheim, hvor skal jeg få spells fra nå? må jeg begynne på ny mage eller? etter hva jeg kan se på nettet så trenger jeg vist han nå for å få flere spells? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 Han forsvinner om man kommer visse steder uten å gitt han noen scrolls. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 ja skjønte det nå, men hva gjør jeg nå da? hvordan får jeg de spella som han solgte?? han er jo vekk, dropper de av mobs eller? Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 (endret) De fleste må kjøpes ved å levere inn scrolls, men noen spells finner man. Da må man vente til NG+ for å treffe han igjen. Endret 27. april 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 Litt teit det der. Du kan vanlegvis få tak i det meste av våpen og magi etter å ha gjort alt i eit Souls spel. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2016 Rapporter Del Skrevet 27. april 2016 Da fikk jeg endelig surra meg til å fullføre DS3. For et spill! Kjemper nok med DS1 på lista mi over de beste Souls-spillene. Det som er sikkert og visst er at Demons Souls ble slått ned fra andreplassen, ihvertfall. Igjen, for et spill! Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 28. april 2016 Rapporter Del Skrevet 28. april 2016 hvor mange golden scroll må jeg levere til Orbeck of Vinheim, finner bare 1 i farron keep...... Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2016 Rapporter Del Skrevet 28. april 2016 hvor mange golden scroll må jeg levere til Orbeck of Vinheim, finner bare 1 i farron keep......Du må gje han minst ein for at han ikkje skal forsvinne. Du finn ein oversikt over alle her: http://darksouls3.wiki.fextralife.com/Items Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 28. april 2016 Rapporter Del Skrevet 28. april 2016 ok, trodde jeg måtte gi han 4 før jeg tok noen bosser. men jeg har 2 nå. så da kan jeg hente han og gi han dem så forsvinner han aldri? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2016 Rapporter Del Skrevet 28. april 2016 Du må ikkje ta 4 bosser etter du har møtt han, før du gjev han minst ein scroll. Dersom du får gitt han ein er det nok. "He will disappear permanently from the game should you defeat 4 bosses after recruiting him without giving him a single scroll for study (4 in total, only one needed to prevent his departure - You can also just search for the 4 Scrolls before you depart him to the Firelink Shrine)" Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 28. april 2016 Rapporter Del Skrevet 28. april 2016 Hvilke våpen foretrekker dere? Jeg er nå i Grand Archives etter å ha vært i alle andre områder (tror jeg), er rundt SL110 og bruker Artorias' sverd, Wolf Knight's Sword. Jeg startet som Warrior og begynte å bruke Butcher Knife like etter at jeg fant den. Etter å ha drept en av de første Darkwraith'ene fikk jeg et Dark Sword, men begynte ikke å bruke det før et stykke ut i spillet. Jeg brukte hard stone for å få det til å skalere bedre med styrke, som jeg hevet til nivå 30 tidlig, og likte også hvor raskt det var i forhold til BK. Men etter å ha oppgradert det til +10 og nådd styrkenivå 38 fant jeg ut at jeg måtte ha noe annet, og fy flate for et sverd jeg gikk for; Wolf Knight's er selvsagt tregere enn Dark Sword, men det gjør mye skade for en quality build! Storfornøyd! Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 28. april 2016 Rapporter Del Skrevet 28. april 2016 (endret) Eg plukka opp eit Broadsword tidleg, kun meint å bruke inntil eg fann noko betre, men eg synest dei tyngre våpenene er for treige og har for lite ekstra damage til at eg skifta. Endte opp med Broadsword heile veien. Etterpå las eg nokre kommentarar på nettet at Dark Sword og Broadsword var to av dei beste i spelet for tida. Samanlikna med DS2 synest eg tyngre våpen har fått ein kraftig nerf. Mindre damage og treigare animasjon. Når i tillegg dei tøffaste kampane er mot raske fiendar og bosser, der ein har få og korte tidsvindauge for å angripe, så synest eg Standard Sword er veldig bra greier. Det eg sakna mest er rekkevidde og crowd control, men det er så raskt at ein kan skifte mål for kvart slag og kome ganske godt ut av det. Eit Standard Sword kan òg gje stagger til dei fleste fiendane, og med nok stamina får ein ofte tatt livet av fienden med å tømme full stamina, eventuelt to runder. I DS2 digga eg UGS, helst to Greatswords i power stance. Det som kanskje var litt keisamt med Broadsword var at eg ikkje fekk noko bruk for R2, two-handed eller FP. Forskjellen i damage var alt for liten til at det var noko poeng i. Fekk meir ut av å spamme R1, blokkere med skjold og rulle ved behov. Då har ein ganske god kontroll og kan få inn slag i små tidsvindauge. For ein evt. NG har eg lyst å prøve eit tyngre våpen. Må teste litt moveset før eg eventuelt vel eit. Synest alltid det er greit med eit sveipeslag for crowd control med så store våpen, pluss eit kraftig overhead. Hadde òg vore artig å prøve eit dual wield våpen. Endret 28. april 2016 av Zeph Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 28. april 2016 Rapporter Del Skrevet 28. april 2016 Jeg er aldeles enig - i DS1 var mitt favorittvåpen Zweihander, og er fortsatt omtrent det eneste våpenet jeg bruker når jeg i ny og ne spiller spillet. I DS2 likte jeg ikke R2-komboen på Zwei, men fant til gjengjeld stor glede i Grand Lance og Gyrm Great Hammer (som du sikkert forstår er jeg ikke en PvP-er). Så da jeg først startet med DS3 bestemte jeg meg for å gi Zwei en sjanse igjen, men som du sier gjorde den ikke så mye skade, og enda verre; selv med over 20 i endurance kunne jeg velge mellom 3 svinger og håpe at fienden ble stun-locked, eller 2 og rulle. Det er rett og slett ikke holdbart. Samtidig har jeg alltid likt litt store våpen, og jeg mislikte rekkevidden på broadsword, så det var derfor jeg ga Butcher Knife en sjanse. Veldig godt våpen med god skalering med styrke, men med ett stort minus; du kan verken buffe våpenet eller bruke infusjoner. Ulempen med Wolf Knight's er at den ikke har et overhead-angrep. Men fy flate, weapon art + R2 er utrolig. Om du hadde Artorias of the Abyss-DLC-en husker du sikkert saltoangrepene Artorias gjorde. For å si det slik; det har aldri vært morsommere å leke Artorias. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå