st2016 Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Hvor var havel? Jeg møtte ikke han duden i løpet av spillet. Så han derimot på Twitch for et par uker siden. Wyvern i dragon aerie? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Jepp, i dragon Aerie. Han dukket opp rett ved alteret hvor du kan knele og få ringen som gjør at du tar dobbelt med skade. Edit; Møtte han igjen nå, han var oppe på taket ved Great Belfry bonfireet. Endret 20. april 2016 av Deadringer Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Det er forskjell på Havel som blir summonet av mobsene og han du møter på taket. Kun han på taket som du kan få armor settet og våpen av. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 Det er forskjell på Havel som blir summonet av mobsene og han du møter på taket. Kun han på taket som du kan få armor settet og våpen av. Jeg fikk skjoldet og klubba, men ikke armoren. Skulle veldig gjerne hatt den. Brukte Havels armor gjennom store deler av eneren. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 20. april 2016 Rapporter Del Skrevet 20. april 2016 (endret) Det er forskjell på Havel som blir summonet av mobsene og han du møter på taket. Kun han på taket som du kan få armor settet og våpen av. Jeg fikk skjoldet og klubba, men ikke armoren. Skulle veldig gjerne hatt den. Brukte Havels armor gjennom store deler av eneren. Du finner armoren der du fighten Stray Demon ved Farron's Keep. Endret 20. april 2016 av Cerb89 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Er det verdt å kjøpe ''Tower Key'' til 20k souls? Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Ja. Den blir jo også relativt billigere jo lenger ut i spillet du er, hvis du synes den er dyr nå. Lenke til kommentar
Demon_Hunter Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 helt til tirsdags kveld hadde jeg tatt alle bosser med opptil maks 7 deaths men fy f og jeg har dødd så usakelig mye på The nameless king tror jeg har brukt mer enn 2,5 timer til nå. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Har kommet meg til Catacombs, hvor langt er jeg i spillet? 50% ? Brukte ember for å få hjelp med Abyss watchers, fordi 2 fasen hans klarte jeg ikke. Har en drøss med diverse oppgraderings materiale. Er det lurt å bruke disse? Hva er fordeler/ulemper med de? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Er det verdt å kjøpe ''Tower Key'' til 20k souls? Mildt sagt JA. Er et armor sett under brua til venstre når du passerer over. Men lykke til. Er noe av det mest grusomme utviklerne har gjort. Du må hoppe på en liten avsats under brua, er nærmest umulig. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Er det verdt å kjøpe ''Tower Key'' til 20k souls? Mildt sagt JA. Er et armor sett under brua til venstre når du passerer over. Men lykke til. Er noe av det mest grusomme utviklerne har gjort. Du må hoppe på en liten avsats under brua, er nærmest umulig. hæ? gjorde det på første forsøk. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Det er forskjell på Havel som blir summonet av mobsene og han du møter på taket. Kun han på taket som du kan få armor settet og våpen av. Jeg fikk skjoldet og klubba, men ikke armoren. Skulle veldig gjerne hatt den. Brukte Havels armor gjennom store deler av eneren. Du finner armoren der du fighten Stray Demon ved Farron's Keep. Takk, takk Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Herregud så forvirrende farrons keep er...føler jeg går i sirkel. Fått slukket én flamme.... Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Hvis du kommer deg opp på muren så er de lett å se hvor tårnene med flammer er. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Jeg *hater* poison swamps. Skjønner ikke hvorfor de absolutt må ha med et sånt område i hvert jævla spill. Det er verre enn vannbrett og isbrett i plattformspill. 1 Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 Enig! Har gjort ferdig sump området nå, men er garantert mange items jeg ikke har funnet. Orker ikke vasse rundt der lengre + dritt fiender. Hvor bør jeg gå først av Cathedral of the Deep, eller området bak den døren hvor man må få 3 flammer til å åpne døren? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 21. april 2016 Rapporter Del Skrevet 21. april 2016 (endret) Tok cathedral of the deep før farrons keep faktisk...dra dit og plages litt du bossen er det greieste med den plassen. Endret 21. april 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 22. april 2016 Rapporter Del Skrevet 22. april 2016 Enig! Har gjort ferdig sump området nå, men er garantert mange items jeg ikke har funnet. Orker ikke vasse rundt der lengre + dritt fiender. Samme. Tok feks ikke det itemet det 3 tre-giantene guarder. Er nok å fighte 1 om gangen, 3? ikke sjans. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 22. april 2016 Rapporter Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Kanskje det finnes en ring som gjør at man kan bevege seg uhindret, sånn som i Demon's Souls Dark souls? Endret 22. april 2016 av Isbilen Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. april 2016 Rapporter Del Skrevet 22. april 2016 (endret) Bruker man quickstep weapon arten som fler daggers er så er ikke sumpen så ille, den kan også brukes uten FP. Endret 22. april 2016 av Cerb89 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå