ChopperRead Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Boreal valley? Er ikke det område nr 2 der man møter vordt of boreal valley? Husker nu det området som dystert som faen. Edit : område nr 2 heter vel high wall of lothric eller noe sånt. Men bossen var vordt of boreal valley Endret 15. april 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Stemmer. Vordt er fra Boreal Valley, men ikke i Boreal Valley. Jeg er ganske sikker på at alle som har lest beskrivelsen min av området kjenner seg igjen i den. Måten en kommer opp fra en hule i bakken og ut i dalen er rett og slett mesterlig gjort av From. Edit: Boreal Valley er forsåvidt det første stedet jeg kom til hvor farming av sjeler ikke bare gikk fort, men var nødvendig. Brukte kanskje 30-40min på å racke opp 110 000 sjeler(uten å ta noen bosser), som er mye selv der. Trodde først jeg var veldig underlevla for området, siden fiendene der jacker meg på 2-3 slag, men jeg trodde også muligens jeg var overlevla i området rett før. Området etter første bossen i BV var rett og slett så fucked at jeg fant et annet sted å gå. Fra nydelige landskap med forferdelig vanskelig fiender, til mørke fangehull med litt mindre forferdelige fiender. Endret 15. april 2016 av Deadringer Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 What the fuck? Ble invaded av et eller annet rasshøl...det er jeg ikke interessert i Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 Da var crystal mase tatt! Artig for en noob som meg angående level-systemet så har jeg veldig lyst til å oppgradere slik at han tåler mer vekt og derfor kan ha mer våpen på seg. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Da var crystal mase tatt! Artig for en noob som meg angående level-systemet så har jeg veldig lyst til å oppgradere slik at han tåler mer vekt og derfor kan ha mer våpen på seg. Har du funnet sjelen som gir deg Havels Ring ? Kan hjelpe veldig. Endret 15. april 2016 av Deadringer Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 Er multiplayer et must for 3ærn? Har ikke spilt serien før. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. april 2016 Rapporter Del Skrevet 15. april 2016 (endret) Er multiplayer et must for 3ærn? Har ikke spilt serien før. Ikke et must nei, men du kommer til å bruke MYE tid på å utvikle en karakter og fleste vil nok finne det morro å spille mot hverandre. I tillegg har du coop i spillet, er det en boss du sliter med så kan du få hjelp av andre, noe som er veldig morro. Personlig elsker jeg multiplayer i Dark Souls serien, det er knall og lever lenge etter du har fullført spillet. Endret 15. april 2016 av Avean Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. april 2016 Rapporter Del Skrevet 16. april 2016 Da var crystal mase tatt! Artig for en noob som meg angående level-systemet så har jeg veldig lyst til å oppgradere slik at han tåler mer vekt og derfor kan ha mer våpen på seg.Har du funnet sjelen som gir deg Havels Ring ? Kan hjelpe veldig. No i have not Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. april 2016 Rapporter Del Skrevet 16. april 2016 Cathedral of the deep....jeg får "blood lost" konstant, uten fiender i nærheten. Det bare lader seg opp...help Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 16. april 2016 Rapporter Del Skrevet 16. april 2016 "Buy a torch for 300 souls from the vendor. Equip it. If you get the leeches, just pull it out and it instantly cures, your bleed effect will slowly begin to deplete. You can put it away directly after you pull it out, as it only takes a split second to clear the leeches." 1 Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. april 2016 Rapporter Del Skrevet 16. april 2016 Takk for svar! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 16. april 2016 Rapporter Del Skrevet 16. april 2016 Fy faen så jeg sliter i cathedral of the deep... Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 16. april 2016 Rapporter Del Skrevet 16. april 2016 Har slitt mye med de andre spillene i serien, samt Bloodborne, men DS3 seiler jeg gjennom så langt. Har spilt 10 timer nå og har ikke kommet en eneste plass eller møtt en boss jeg har stått fast på lengre tid. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 16. april 2016 Rapporter Del Skrevet 16. april 2016 DS3 var "lett" lenge, men det er et snupunkt god ut i spillet hvor det blir velig vanskelig. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 16. april 2016 Rapporter Del Skrevet 16. april 2016 hvordan i pokker skal jeg ta cursed greatwood eller hva det heter? jeg er melee..... dreper meg så lett, pluss der er så mange andre mobs, fikk tatt litt slik at vi datt ned i en hule under, men der var jeg død i løp av 10 sec.... Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 17. april 2016 Rapporter Del Skrevet 17. april 2016 Gidder ikke å spoile, men for min del gikk det lett med et skjold som dekker 100% fysisk dmg. Er selv på en type som heter pontiff,. Fiksa meg PS3 controller som jeg kan bruke på PC'n. Da ble brått livet litt søtere. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. april 2016 Rapporter Del Skrevet 17. april 2016 (endret) Hvordan i alle dager hopper man? PS4 Står jeg skal trykke L3 mens jeg dasher, men jeg får det ikke til. Prøvd en halvtime nå snart,lol. Endret 17. april 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 17. april 2016 Rapporter Del Skrevet 17. april 2016 (endret) Man kan vel bare hoppe så lenge man sprinter. Jeg har stilt den til å bruke sirkel istedet. Da holder man inne sirkel for å sprinte, deretter slipper man opp, og trykker på nytt fort, og da vil han hoppe.Redigert: Forresten, har dere fått med dere at man kan sette HUD til auto-hide? Det er genialt hvis man liker å ta skjermbilder i tide og utide. Endret 17. april 2016 av Cutthroat Bill Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 17. april 2016 Rapporter Del Skrevet 17. april 2016 Ah, fant det ut nå ja... Takker! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå