-iL- Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Var andre bossen veldig enkel? Tok han på første forsøk. Sliter dog med han blå knighten Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Kommet meg til Boreal Valley nå. Vanskelighetsgraden poppa opp mer enn litt, for å sindet sånn. Dæven! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Farmer folk? Altså går tilbake til gamle områder for å drepe, samle souls og levle up. Har ikke gjort det hittil, er Level 17 ved boss 3. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Niks, har ikke vært nødvendig. Faktisk er jeg overrasket over hvor enkle bossene opptil nå har vært. Jeg har mer problemer med noen av de vanlige fiendene.Forresten, jeg må spørre; er DS3 langt mer lineært enn de andre spillene? I DS1 og 2 så har man 3 retninger man kan gå så fort man finner "hubben," og Demon's Souls har 4-5 plasser man kan gå. Men i DS3 virker det som det stort sett bare er en vei å gå. Det er riktignok flere småveier, men jeg har endt opp på samme sted hver gang. Har jeg kanskje bare oversett noe? Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Niks, har ikke vært nødvendig. Faktisk er jeg overrasket over hvor enkle bossene opptil nå har vært. Jeg har mer problemer med noen av de vanlige fiendene. Forresten, jeg må spørre; er DS3 langt mer lineært enn de andre spillene? I DS1 og 2 så har man 3 retninger man kan gå så fort man finner "hubben," og Demon's Souls har 4-5 plasser man kan gå. Men i DS3 virker det som det stort sett bare er en vei å gå. Det er riktignok flere småveier, men jeg har endt opp på samme sted hver gang. Har jeg kanskje bare oversett noe? Veien deler seg etter du har nådd et visst område forholdsvis tidlig i spillet, så dersom du bare har en vei å gå så langt trenger du nok bare å dra litt tilbake og så finne den andre veien Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Hm. Jeg prøver å være nøye med å gå over alt, men da har jeg kanskje oversett noe. Akkurat nå sitter jeg med en bål i Halfway Fortress. Har vært på flere stier, og låst opp flere snarveier, men alle veiene ser ut til å lede til samme sted. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Dæven! Pontiff Sulyvahn var et problem! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Tok den tredje bossen nå,rotten greatwood Herregud så intens disse fightene er! Men etter fighten så fikk jeg tent en bonfire, men så ingen nye steder jeg kunne reise videre! Der man går inn til bossen er det også en vei til høyre, må man den veien for å komme videre? Svar gjerne i spoiler omså. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Ja, gå til høyre der du svingte til venstre for å komme til bossen du nettopp tok. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Ja, gå til høyre der du svingte til venstre for å komme til bossen du nettopp tok. Spoiler ble det! Takk. Kunne ha utforsket det selv, men ville bare høre! Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Slet stort med rotten greatwood. Skjønte ikke halvparten av hva som skjedde, men fikk dreisen på den etterhvert. Typ death count på 15. Nyter spillet svært mye så langt. Har vel klokka 8 timer. Jeg var ikke noen stor fan av Bloodborne, så var nervøs når det ble nevnt at de tok mye inspirasjon fra det spillet. Men de har bare tatt med de (etter min mening) gode elementene. Så er meget fornøyd. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Har klart å invistere 20timer alt. Ikke den verste tida å la jobbkontrakta gå ut, når DS3 kommer ut dagen etter! Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Slet stort med rotten greatwood. Skjønte ikke halvparten av hva som skjedde, men fikk dreisen på den etterhvert. Typ death count på 15. Nyter spillet svært mye så langt. Har vel klokka 8 timer. Jeg var ikke noen stor fan av Bloodborne, så var nervøs når det ble nevnt at de tok mye inspirasjon fra det spillet. Men de har bare tatt med de (etter min mening) gode elementene. Så er meget fornøyd. Samme her. Jeg spilte bare til jeg møtte blood starved beast i bloodborne, tok en pause. Som aldri tok slutt. Synes spillet var bra, men jeg plagdes helt enormt mye. Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Er litt usikker på om jeg setter så pris på at fargepaletten er så lik Bloodborne. Dark Souls skal liksom være litt mer koselig. Har også møtt noen fiender som jeg er helt sikker på er Bloodborne-figurer i andre klær. Ikke at det gjør noe. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Det er tilfelle med alle spillene. Gestures, fiender, lyder og mer til går igjen i flere av spillene. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Brukte i dag nokre timar på å få Dualshock 4 til å fungere over bluetooth i DS3. Når det først fungerte sa InputMapper at den hadde 40 ms lag. Det fungerte ikkje i spelet. Med kabel er den på 4 ms, så då vart det kabel likevel. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Var andre bossen veldig enkel? Tok han på første forsøk. Sliter dog med han blå knighten samme her, var 1 slag ifra å drepe han da tok han plutselig halve livet mitt og jeg var død!!!!! Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Hvor mange har død slik: Du er taktisk hele bossfighten. Ruller, slår, slår. gjenta. Så er det et slag igjen. Selv om jeg har dodget alt i 10 min. så får jeg panikk og gjør ALT for å få inn det siste slaget. Drit i taktikk! Vips, dau.... Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 Er så fort gjort. Lett å drite seg ut helt mot slutten av en fight. Blir litt vel ivrig Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 14. april 2016 Rapporter Del Skrevet 14. april 2016 (endret) Er litt usikker på om jeg setter så pris på at fargepaletten er så lik Bloodborne. Dark Souls skal liksom være litt mer koselig. Har også møtt noen fiender som jeg er helt sikker på er Bloodborne-figurer i andre klær. Ikke at det gjør noe. Fargene på omgivelsene endrer seg drastisk jo lenger ut i spillet du kommer. Da jeg først kom til Boreal Valley og kikket utover dalen fra bonfiret fikk jeg grøsninger. Nydelig område Edit; Demonickon, jeg har runna alle souls-spillene(unntaket er ds3, men regner med det er ordna innen uka er omme) inkl bloodborne, og gjør fortsatt samme feilen. Noen ganger går det greit, andre ikke. Har begynte å bruke spiked armor, og rulle på fiender når de har veldig lite liv. Redda meg mot en mimic tidligere i dag. Endret 14. april 2016 av Deadringer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå