st2016 Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Sitter bare å venter jeg nå. ! Det her blir skamfett! 1 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 11. april 2016 Rapporter Del Skrevet 11. april 2016 Unpacker preloaden! Lurer på å starte en pyromancer. Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 viss noen sliter med bonfire krasj på pc så virker denne fixen: The fix, which works for many, is setting the Lighting quality to LOW and then loading the game. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Min produktnøkkel var tatt! #"!#!"@ Blir kanskje første & siste gang jeg prøver keysite. Dog de sa de skulle fikse det i løpet av dagen. Lenke til kommentar
Crouser Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Min produktnøkkel var tatt! #"!#!"@ Blir kanskje første & siste gang jeg prøver keysite. Dog de sa de skulle fikse det i løpet av dagen. Hvilken side bestilte du fra? Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Jævla Vordt har 12000 av sjelene mine. Det er en del levler for meg nå. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Du kan kjøpe key hos Komplett til 470kr. Ganske mye bedre enn steamprisen, som er hårreisende. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Min produktnøkkel var tatt! #"!#!"@ Blir kanskje første & siste gang jeg prøver keysite. Dog de sa de skulle fikse det i løpet av dagen. Hvilken side bestilte du fra? tja si det. Begynte på allkeys, ble send til gudene vet hvor, og når jeg kjøpte ble jeg sendt ett 3dje sted (veldig forvirrende). Men fikk fra instant-gaming.com men i det jeg skriver dette, har se sendt meg en ny key, så får sjekke når jeg kommer hjem Du kan kjøpe key hos Komplett til 470kr. Ganske mye bedre enn steamprisen, som er hårreisende. Ja så det, synes fremdeles det er for dyrt. Den key'n jeg kjøpte, kostet meg 40€ noe som tilsvarer 375,- Endret 12. april 2016 av -iL- Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Ser den. For DS synes jeg dog det klart er verdt det. Lykke til med den nye nøkkelen, det jeg spilte av DS3 i går natt var knall. Stabile 60 fps, ikke noe nettverksproblemer og ingen bugs så langt. Ser ut som om From har mekka enda en flott pc-port. Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Da har jeg tatt første bossen, dødd én gang hitill. Fremgang fra bloodborne ihvertfall Lenke til kommentar
Finduxs Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Noen andre som bestilte fra Komplett som fikk to produktnøkler? Vet ikke hva den andre er siden den er "XXXX-XXXX-XXXX", det er for lite for Steam. Den koden er for å registrere spillet på Namco sine side. Gir deg 1000 poeng som du kan samle opp i bytte mot gaver. Fikk en lignende kode med PS4 utgaven. Adressen der var: bandainamcoent.eu/register Lenke til kommentar
Muffinss Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Benka meg ned nå og venter på unpack. Lenge siden jeg har gledet meg såpass til et spill. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 http://store.steampowered.com/stats/ det her liker vi ! Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Da er Collecters edition til PS4 sendt min vei! Regner med det er her til helgen da. Spent på hvordan det er i forhold til Bloodborne, vanskeligere/enklere. Klarte meg brukbart i Bloodborne. Endret 12. april 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Lykke til med den nye nøkkelen, det jeg spilte av DS3 i går natt var knall. Det funka fjell. Dog spillet krasjer for meg ved første bonfire, ser at andre har det samme problemet. Lagde ny char, da folk sier at Knight ikke krasjer Den 2-handed zombien er jogguy kjapp, ikke gjør jeg mye skade på ham heller. tips? Lenke til kommentar
ChopperRead Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 (endret) Da kom jeg meg til boss nr.2, vordt! Det er noe annet en han pusegutten man møter først hadde så lite liv når jeg først kom dit at jeg døde øyeblikkelig nesten.. How ya'll doin? Edit: tok jævelen på andre forsøk! Fant en genial måte Endret 12. april 2016 av ChopperReid Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Er i et svampområde, mange kjipe skalldyr der. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 første gang jeg skal spille dark souls, hva bør jeg starte som? spilt i 10 min bare, startet som Herald. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 12. april 2016 Rapporter Del Skrevet 12. april 2016 Herald er grei å starte med. putter noen tips i spoiler Husk at du kan blokkere og angripe samtidig med spyd. Ikke stol for mye på skjoldet ditt. Husk å rulle/dodge. Bruk miracle til å heale utenfor boss-kamper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå