Zeph Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 599,- er typisk på store AAA-titlar. Eg ser no at dei sel ein Deluxe Edition på Steam til 769,- som inkluderer to tilleggspakkar. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 599,- er typisk på store AAA-titlar. Eg ser no at dei sel ein Deluxe Edition på Steam til 769,- som inkluderer to tilleggspakkar. Er det? Fallout 4 kosta da 499,- feks. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 Er det en offisiell trailer? Veldig utypisk musikkvalg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 24. februar 2016 Del Skrevet 24. februar 2016 (endret) Kroppen er klar. Hadde spillet kostet 4000kr hadde jeg lett betalt. Brukt type 100 timer på begge DS spillene tidligere. Lett verdt det. Endret 24. februar 2016 av Avean Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Jeg er så på vippen....får hele 50 lapp avslag om man pre-order. woohioooo lissom. Bare 550 nå. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er det en offisiell trailer? Veldig utypisk musikkvalg. Ikke for Dark Souls-trailere ... Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Er det en offisiell trailer? Veldig utypisk musikkvalg. Ikke for Dark Souls-trailere ... Virkelig? Jeg trodde de fleste trailere brukte in-game musikk, og det er vel alltid uten tekst i så fall. Men for å være ærlig så har jeg bare sett noen få trailere ettersom jeg ikke vil få områdene og fiendene spolert. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Er det en offisiell trailer? Veldig utypisk musikkvalg. Ikke for Dark Souls-trailere ... Jeg har aldri sett en DStrailer med denne typen musikk De har vel stort sett hatt musikk med voiceovers, og/eller en eller annen form for intens klassisk/melankolsk musikk. https://www.youtube.com/watch?v=mbDmI_2IVQ8 Blueprinten de stort sett har fulgt: Endret 25. februar 2016 av Deadringer Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 599,- er typisk på store AAA-titlar. Eg ser no at dei sel ein Deluxe Edition på Steam til 769,- som inkluderer to tilleggspakkar. Ikke på Steam, nye triple A-titler pleier å ligge til maks 499kr. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Har vært flere lignende trailere, pleier æ komme litt før release. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Har du flere eksempler? Kan ikke si jeg er stor fan av den typen trailer, liker de litt høytidelige mye bedre. Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 Ja, de der var faktisk litt teite. Passer jo ikke soulsborne-spillene i det hele tatt. Virker som et forsøk på å nå ut til flere potensielle kunder. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. februar 2016 Del Skrevet 25. februar 2016 (endret) Det er TV-reklamer: ... soulsborne?? Endret 25. februar 2016 av Buddy Dakota Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Dei vanlege trailerene er mykje betre. TV-reklamane var teite. Under to månader igjen! 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Såvidt jeg har forstått skal DS3 være avslutningen på DS-historien (ikke at jeg er blitt så klok på den), så jeg håper det betyr at de vil eksperimentere med litt andre typer settinger etterhvert (altså annet enn europeisk middelalder). Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) Såvidt jeg har forstått skal DS3 være avslutningen på DS-historien (ikke at jeg er blitt så klok på den), så jeg håper det betyr at de vil eksperimentere med litt andre typer settinger etterhvert (altså annet enn europeisk middelalder). Ja, jeg tror det stemmer. Jeg minnes at jeg lyttet til en podcast av EpicNameBro hvor han sa at Miyazaki har bestemt at de ikke skal lage flere Soulsborne-spill med det første, og at om Miyazaki hadde tatt over førerstolen i FromSoft tidligere hadde sannsynligvis ikke Dark Souls 2 eller Bloodborne blitt produsert. Sånn sett er det nesten synd at Miyazaki tok over; jeg likte ham bedre da han regisserte og skrev mine favorittspill enn nå når han bestemmer å avslutte serien. Oh well, alle gode ting må ta slutt en gang. https://www.youtube.com/watch?v=pu6D_S7q7Wg EDIT: Video. Endret 26. februar 2016 av Curumo Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 (endret) *Dobbeltpost* Endret 26. februar 2016 av Curumo Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 26. februar 2016 Del Skrevet 26. februar 2016 Jeg mener det er bra at de ikke haler det ut for mye. Før eller siden går man tom for nye ideer og det ene spillet ender opp med å være helt likt det forrige. Det har skjedd med mange spillserier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå