Kadaju Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Woo! Da fikk jeg mail om at jeg er med i DS3 network test Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 (endret) Du må gjerne poste noen inntrykk her. Jeg er i det minste interessert. Håper først og fremst de tør å endre formelen litt fra DS1 og 2. Merket at DS2 ble litt for likt 1 og at jeg begynte å bli ganske mett mot slutten. Endret 13. oktober 2015 av Spartapus Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 DS2 skuffa litt, sjølv om det framleis er eit veldig bra spel med ørten timar underhaldning. Med Miyazaki tilbake i stolen har eg tru på at DS3 kan bli eit betre spel enn DS2. Eg unngår alt av informasjon om DS3. Har sett traileren, men det er nok for min del. Har ikkje lyst å sjå gameplay eller videoar som har klippa saman mange høgdepunkt. Vil starte spelet med minst mogleg spoila på førehand. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 13. oktober 2015 Del Skrevet 13. oktober 2015 Samme her, Zeph, jeg ønsker å spille gjennom første gang uten å vite noe som helst; ikke om nye spillfunksjoner, verdenen (hva slags typer områder vi får bryne oss på o.l.) eller annet. Jeg vil at den første gjennomspillingen skal bli like magisk som Dark Souls ble for mange. Selv så jeg gjennom en hel let's play-serie før jeg bestemte meg for å kjøpe spillet, og visste liksom hva jeg hadde i vente da jeg spilte gjennom det. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Bare kopierer inn det jeg sa om DS3 fra DS3 beta tråden i Sony forumet her. Fikk prøvd det her litt i går, kom meg til bossen, men klarte ikke å drepe den (gjorde bare et forsøk også da ettersom jeg var alt for sliten til å orke mer ). Grafisk så virker det som Bloodborne, men med Dark Souls middelalder stil (kan virke som samme grafikkmotor). Hadde litt smålagg her og der, men er jo en network stress test så ikke akkurat noe å klage på i det store og det hele. (Altså, latency lag og ikke framedrops, selv om det var noen av de også, spesielt i områder med mye røyk og ild.) Fire forskjellige karakterer man kan starte med; kan ikke gå i inventory og skifte ting in-game selv om våpen man plukker opp blir lagt til quick select menyen. Prøvde meg på Wandering Knight og Warrior from the North, var med Knight jeg kom meg til bossen. Bevegelse og combat osv føles ellers veldig mye mer som DS1 enn DS2 noe som passer meg bra i hvert fall (ble aldri helt komfortable med animasjonene osv i DS2). Skal se om jeg får prøvd casterklassene i dag eller i morgen, men alt i alt har det her gjort meg mer hype for mer DS igjen enn det DS2 gjorde^^ Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Høres bra. Enig med det du sier om styringen. Har heller ikke funnet et eneste våpen som jeg virkelig liker i DS2. I DS var det mange. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Samme våpnene i Dark souls 2 som i eneren, bare over dobbelt så mange i Dark Souls 2. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 17. oktober 2015 Del Skrevet 17. oktober 2015 Ja. Men de har somregel forskjellige r1 og r2 attacks. Det er ingen av våpnene som har den riktige comboen av r1 og 2. Ikke som jeg har funnet ihvertfall. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 18. desember 2015 Del Skrevet 18. desember 2015 Noen som vet noen norsk butikk som vil få inn Dark Souls 3 Prestige Edition? Eller hørt noe mer om den? Prøvd å søke litt, men finner den bare hos Amazon UK. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 31. januar 2016 Del Skrevet 31. januar 2016 (endret) Ser ut som det er to collecters editions man kan kjøpe her i landet til nå, noen små forskjeller på dem? Gamezone: Coolshop: Endret 31. januar 2016 av Skogslik Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Dark Souls 3 kan forhåndsbestilles på Steam nå. Seks hundre spenn. Hva f,,,,? Blir ikke noe kjøpe på Steam, det skal være sikkert og visst. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Eg likar å kjøpe digitalt, men post gjerne her om de kjem over gode tilbod. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Altså, ingen er så dumme at de dumper prisen på et så etterspurt produkt allerede før det er ute.Greit at Steam ofte lønner seg, men de skal tjene penger på dette. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Ikkje dumpar, men ein ser av og til gode tilbod på nye spel. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 16. februar 2016 Del Skrevet 16. februar 2016 Noen som går for Collector's Edition? Selv bestilte jeg Apocalypse Edition for å få med musikken i spillet. Jeg har hatt stor glede av CD-en jeg fikk med DS2 og angrer bittert på at jeg ikke skaffet det samme til Dark Souls. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Jeg pleier å vente til prisen er rundt halvert på alle AAA-spill. Det betyr selvfølgelig at man kommer litt på etterskudd ift å spille det nyeste, men man ender opp med å få mye mer spill for pengene og det finnes alltid en eller annen tittel man har gått glipp av som er blitt billig. Jeg venter fortsatt på at Bloodborne skal få en penere pris og jeg regner med det kan skje i forbindelse med DS3-releasen. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 (endret) Alt går sjølvsagt ned i pris, og jo lengre ein ventar jo billigare kan det bli. Sjølv har eg òg Bloodborne til gode sidan eg ikkje har kjøpt PS4 endå. Sjeldan eg kjøper AAA ved lansering, men DS3 skal eg ha. Vil spele det fort og kunne sjå det på Twitch. Det er mykje Souls-prat der og på Twitter eg ikkje vil unngå i lang tid. Har klart meg ganske bra med Bloodborne. Forutan traileren veit eg nesten ingenting om det. Endret 17. februar 2016 av Zeph Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. februar 2016 Del Skrevet 17. februar 2016 Bloodborne GOTY kostet vel 230 eller noe for litt siden. Lenke til kommentar
Curumo Skrevet 18. februar 2016 Del Skrevet 18. februar 2016 Jeg pleier å vente til prisen er rundt halvert på alle AAA-spill. Sjeldan eg kjøper AAA ved lansering, men DS3 skal eg ha. Samme her, jeg kjøper aldri spill før de har blitt atskillig billigere, og er motstander av forhåndsbestillingspraksisen, men akkurat når det gjelder Souls-serien kaster jeg alle prinsipper ut av vinduet og orker ikke vente lenger enn jeg må. Jeg ventet med Bloodborne i cirka et halvt år, og etter å ha sett et par lore-videoer kunne jeg ikke dy meg; jeg bestilte like gjerne en PS4 for å få spillet så fort som mulig. Lenke til kommentar
-iL- Skrevet 23. februar 2016 Del Skrevet 23. februar 2016 600! wtf. Det var stivt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå