Zeph Skrevet 23. juni 2015 Del Skrevet 23. juni 2015 Vel, de har/hadde sikkert tanker og ideer om DS4 når de begynte å tenke på DS3. Det er sikkert et flust av ideer til DS2 som aldri ble ferdigstilt som nå kommer i DS3. At utviklingen startet et år før DS2 ble sluppet sier fint lite når de ikke nevner hvilket steg av utviklingen de var i når DS2 ble slippet. Alt kan være ideer og konsepter så føler ikke det er så spesielt at de gjorde det. Helt vanlig innenfor spillutviklingbransjen at man har klargjort ideer for fremtidens spill. Er det ikkje sagt at DS3 blir det siste i serien? Eg ser fram til neste Dark Souls, men kjem til å halde meg litt unna informasjon, i fare for spoilere. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Det vet jeg ikke, men om det blir det siste i DS serien så starter de garantert en ny IP eller fortsetter på Bloodborne. Jeg siktet litt mer på at en spilldesigner sitter på flere hundre ideer som ikke kan bli puttet i et nåværende spill, men som senere kan brukes i et annet spill. De kan derfor ha klargjort mange mechanics/story elementer til DS3 før DS2 ble sluppet. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Nå hadde ikke Miyazaki, fyren bak Demon's Souls, Dark Souls og Bloodborne stort å gjøre med DS2, hans rolle der var som "supervisor". Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Dark Souls Blighttown er et helevete,det er så urrettferdig her at det er ikke måte. Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Heldigvis en ganske liten sone. Går fort om du bare løper igjennom mye av det værste. Det er et forferdelig sted Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Heldigvis en ganske liten sone. Går fort om du bare løper igjennom mye av det værste. Det er et forferdelig sted fiendene er ikke problemet, men den trange plassen og alt giften Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Heldigvis en ganske liten sone. Går fort om du bare løper igjennom mye av det værste. Det er et forferdelig sted fiendene er ikke problemet, men den trange plassen og alt giften letteste er bare å knuse alle statuene med sverdet så slipper du å bli plaga av gift Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Han mener vel "vannet" i bunn av sonen. Eller de som skyter gift-darts.Men, det værste stedet jeg har vært er The Black Gulch i 2`eren. Uff, heldigvis en veldig kort sone det også Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 24. juni 2015 Del Skrevet 24. juni 2015 Blighttown er ikke noe gøy, samme med Valley of Defilement Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Jeg skjønte ikke helt oppstusset rundt Blighttown/Valley of Defilement/The Gutter. Alle tre er ganske like på den måten at de er en serie falleferdige plattformer med nokså enkle fiender, og det eneste man trenger å gjøre er å gå rolig og metodisk i gjennom en enkelt gang og så trenger man aldri å se stedene igjen. Jeg må bare konkludere med at folk ikke liker disse banene pga. designet og ikke fordi de er spesielt krevende. Black Gulch kan jeg være enig med er irriterende, men det er kun fordi det er så kjedelig å ødelegge statuene. Selve fiendene er greie nok og man dør ikke av poison med mindre man er veldig uforsiktig. Hvis vi skal snakke om vanskelighetsgrad synes jeg Shrine of Amana er at de verste stedene pga. alle magikerne som skyter etter deg med magier som har en homing-effekt og til og med følger deg rundt hjørner. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Blighttown er jo ikke så ille når du vet hva som venter, vet at de som skyter piler ikke respawner, vet hvor veien ned er og vet hvor alle bålene er. Da spillet var nytt synes jeg det var vanskelig. Jeg fant jo heller ikke bålet i bunnen med en gang, så jeg tok noen runs til bossen fra det bålet ved flammehundene. Endret 25. juni 2015 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Shrine of amana var mye lettere enn jeg hadde forventet. Tok meg god tid og snipet ned alt jeg så med bua mi. Bossen vsr pain, tho. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Det området var litt dritt. Kan ikke huske at bossen var så ille, men jeg brukte noen forsøk på å komme meg dit. Ble offer for at fiender ikke dukket opp før man kom nærme nok, akkurat det føltes litt urettferdig og burde vært ungått. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hvis du mener de som venter under vannet, så skal det være glitter over vannet hvor de er, så du kan se dem på ganske god avstand. Selvfølgelig kan det være lett å overse i handlingens hete. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 (endret) Blighttown er eit godt designet område. Likte spesielt at ein måtte gå opp og langt tilbake dersom ein ikkje fann bonfire der nede. Eg gjekk ned utan repair box og hadde blant anna fleire tilfeller der eg døydde etter å ha gått over eit tre som fungerte som bru. Det var skummelt å få dei tilbake sidan eit lite feilsteg kunne føre til at eg falt og mista alt. Shrine of Amana kan vere tøff, men blir ganske kurant om ein cheeser med boge. Tar du den melee så blir det tøffare. Blighttown er jo ikke så ille når du vet hva som venter, vet at de som skyter piler ikke respawner, vet hvor veien ned er og vet hvor alle bålene er. Da spillet var nytt synes jeg det var vanskelig. Jeg fant jo heller ikke bålet i bunnen med en gang, så jeg tok noen runs til bossen fra det bålet ved flammehundene. Det er vel tilfelle med det meste i Souls-spela. Læringskurva er tøff i starten, men etter første gjennomgang blir alt langt lettare. Endret 25. juni 2015 av Zeph Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 25. juni 2015 Del Skrevet 25. juni 2015 Hvis du mener de som venter under vannet, så skal det være glitter over vannet hvor de er, så du kan se dem på ganske god avstand. Selvfølgelig kan det være lett å overse i handlingens hete. Nei, jeg mener at de ikke spawner før du kommer nærmere. Er noen spellcastere og melee-folk som ikke er synlige før du er kommet nærme, og da er det kanskje for sent å legge opp en trygg taktikk. Ikke et stort problem, men akkurat der fikk det meg drept et par ganger. Du tror det er én fiende foran deg, så popper det opp tre til når du kommer nærmere. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. juni 2015 Del Skrevet 30. juni 2015 http://www.gamereactor.no/nyheter/330064/Dark+Souls-spillene+har+passert+%E5tte+millioner+solgte/ Gode nyheter for Souls-fansen, eller er det? Erfaringsmessig må jeg si at popularitet ikke alltid får de beste konsekvensene for et spillkonsept, men vi får se. Kanskje klarer From å motstå fristelsen til å tilpasse Souls til et større publikum. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 1. juli 2015 Del Skrevet 1. juli 2015 ENDELIG drepte den forbanna ulve-faenen azz,fy faen han var irriterende han Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 'Dark souls er lett' skrev du på forige side, også slet du med en av spillets letteste bosser (imo) Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 5. juli 2015 Del Skrevet 5. juli 2015 Sif er vanskelig så lenge man prøver å holde avstand til ham. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå