Spartapus Skrevet 8. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 8. juni 2015 Jeg har ikke begynt på DLCen ennå engang. Tror jeg bare kjører gjennom hovedspillet nå, så får jeg heller komme tilbake for tilleggsmaterialet hvis jeg føler for det. Bloodborne kan det allikevel være at jeg prøver snart. Det virker ganske annerledes enn Souls, mer action-fokusert. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 9. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 9. juni 2015 IGN visst nok fått tak i et offisielt promo-bilde for DS3. Lansering tidlig 2016, mer info følger på E3. http://www.ign.com/articles/2015/06/09/dark-souls-3-art-confirms-early-2016-release 1 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 15. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 15. juni 2015 Da har Dark Souls 2 sine credits rullet over skjermen. Jeg er rimelig fornøyd med det etter snaue 90 timer spilt, og da har jeg ikke rørt ekstramaterialet engang. Alt i alt likte jeg spillet godt, men det ble litt for likt eneren og det gjorde nok at jeg følte meg veldig mettet mot slutten, så jeg håper det blir noe nytt og friskt med DS3. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 17. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 17. juni 2015 Endel info om DS3 etter en demo på E3: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1065322 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 http://www.pressfire.no/spesialer/E3-2015/9805/Dark-Souls-III-utviklerne-dreit-seg-ut-i-eget-spill Jeg vil nå ikke si at å dø i Dark Souls er å drite seg ut. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Høres bra ut da, spesielt glad de poengterer at verden blir 《tredimensjonal》, det var noe som manglet litt i Dark Souls 2. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 19. juni 2015 Det var noen litt merkelige overganger i DS2, ja. Likte hvordan det var en diger underjordisk innsjø rett under Drangleic Castle hvor man må gå inn i ei random hytte for å finne passasjen til slottets gravplass. Snakk om tungvin løsning. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Spiller Dark Souls for første gang. Dark souls er ALT for lett i forhold til Demon's Souls. Demon's Souls er et mareritt Lenke til kommentar
Skosåle Skrevet 21. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 21. juni 2015 Starten er ganske "lett" ja, det blir værre Hvis ikke så kan du prøve DS2 - Scholar of the first sin. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Starten på Demon's Souls vil jo være helt avhengig av hvilken level man velger. Boletaria 1-1 vil jeg si er like lett som Undead Burgh, ikke minst er Phalanx en veldig lett boss. Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Starten er ganske "lett" ja, det blir værre Hvis ikke så kan du prøve DS2 - Scholar of the first sin. Har hørt at Ornstein og Smough skal være den vanskeligste bossen? har drept Capra demon,døde 3 ganger på grunn av at det var en busk foran kameraet så,så ingenting, når begynner det å bli vanskelig? er nå i soul level 34 Lenke til kommentar
Workman94 Skrevet 22. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 22. juni 2015 Starten på Demon's Souls vil jo være helt avhengig av hvilken level man velger. Boletaria 1-1 vil jeg si er like lett som Undead Burgh, ikke minst er Phalanx en veldig lett boss. Demon's souls som melee er et HELEVETE. King Allant,Maneater og Flamelurker Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Jeg stod fast på Maneater, så skaffet jeg meg Firestorm og deretter drepte jeg alle bosser på 2-3 treff. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1068919 From Software begynte utviklingen av Dark Souls 3 ett år før Dark Souls 2 kom ut. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 23. juni 2015 Rapporter Del Skrevet 23. juni 2015 Vel, de har/hadde sikkert tanker og ideer om DS4 når de begynte å tenke på DS3. Det er sikkert et flust av ideer til DS2 som aldri ble ferdigstilt som nå kommer i DS3. At utviklingen startet et år før DS2 ble sluppet sier fint lite når de ikke nevner hvilket steg av utviklingen de var i når DS2 ble slippet. Alt kan være ideer og konsepter så føler ikke det er så spesielt at de gjorde det. Helt vanlig innenfor spillutviklingbransjen at man har klargjort ideer for fremtidens spill. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå