Zeph Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Snodig. Alle seier at DS med mus og tastatur er håplaust. Eg spelte Demon's og DS1 på PS3, og har no DS2 på PC. Spelar framleis på TV-en med kontroller. Einaste som irriterer meg så langt er at musepeikaren dukkar opp under dialogar. Endret 21. juni 2014 av Zeph Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 (endret) Hmmm, Sikkert smak og behag, jeg syntes PS3 er håpløst i forhold til PC. Det er bare å binde de forskjellige tingene til riktig knapper så man får god flyt på det. Fks så har jeg WASD som bevegelse. Venstre museklikk er left attack (dobbelklikk for strong attack) Høyre er right attack. (dobbelklikk for strong attack) SHIFT + venstre museklikk er target lock Space dash/roll E som bruke item. C snakke/use R 2 hand / 1 hand 1 & 2 som kamera left right (for å bytte mellom fiender) 3 & 4 som weapon left og right musehjul opp til å bytte spells musehjul ned til å bytte item. Endret 21. juni 2014 av R.Kelly Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Høres ut som et brukbart oppsett det. Hovedargumentet mitt mot mus og tastatur har alltid vært de fire angrepsknappene, og at det er vanskelig å få til noe bra der. Dobbeltklikk for tunge angrep høres ikke så dumt ut, men jeg synes fortsatt ikke det virker objektivt bedre. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Det er jeg enig i, den største svakheten er å måtte dobbelklikke for R2 angrepet. SÅ jeg har også X til strong attack right hand for å bruke fks special til moonlight greatsword osv. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 21. juni 2014 Del Skrevet 21. juni 2014 Skaff dere Razer Naga musa. Beste musa ever. Tilgang til 1-12 på tommelen. Kan du mappe så mange angrep du vil Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Nå er jeg på new game 8+! Klargjort til DLC som kommer neste uke! 1 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 19. juli 2014 Del Skrevet 19. juli 2014 Har glemt å ta backup av characterne mine så nå er de borte. Litt kjipt mtp. All farmingen jeg gjorde på thorned greatsword/faith charactern min. Får vel gjøre klar en char til dlc neste uke en ettermiddag da. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Har litt lyst å ta ein NG til DLC. Blir litt OP etter ein runde gjennom det. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Får holde seg på pvp level 150 og kjøre dlc i ng++ for min del. Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 20. juli 2014 Del Skrevet 20. juli 2014 Vi må nesten prøve oss på en liten fight club etter DLC har kommet ut. Vet ikke hvor mange aktive spillere vi har fra diskusjon, men det hadde hvert artig. Har ikke vært så aktiv i det siste selv, men blir vel mer aktivitet etter DLC. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Gleder meg til DLC, starter den på NG++ og Season Pass anskaffet! Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Er ikke mange timene til DLC gameplay blir lagt ut på diverse streamingtjenester. Jeg må klare å holde meg unna, tror jeg..... Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 21. juli 2014 Del Skrevet 21. juli 2014 Her spiller de dlc`en: http://www.twitch.tv/grapfic Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Eg kan ikkje spoile meg sjølv med streams. Skulle gjerne sett MAN og Spam, men må gjennom det sjølv først. Når er det ute for oss? Endret 22. juli 2014 av Zeph Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Eg kan ikkje spoile meg sjølv med streams. Skulle gjerne sett MAN og Spam, men må gjennom det sjølv først. Når er det ute for oss? MAN spiller det ikke enda ihvertfall, han driver rundt i Spelunky og Crypt of the Necrodancer nå. Det skal komme ut 18:00 i kveld Ifh. denne tweeten. "9AM PDT, 6PM CET" Endret 22. juli 2014 av Arakini Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Vi må nesten prøve oss på en liten fight club etter DLC har kommet ut. Vet ikke hvor mange aktive spillere vi har fra diskusjon, men det hadde hvert artig. Har ikke vært så aktiv i det siste selv, men blir vel mer aktivitet etter DLC. Yeeaah! Diskusjon.fightclub. NG+ SL150-200ish? (evt. mindre, må bare lvl'e opp en alt) Får lage en steam-group Etter DLC1 har vært ute litt da ) Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Vi er vel på CEST timezone nå så DLC slipper klokken 19:00 i kveld/7PM. Noe som stemmer overens med steam sine lanseringstider som alltid er 19:00 i Norge. Må vel stacke opp med supplies og drepe de siste bossene så er jeg klar. Edit: Lagde en steamgruppe vi kan bruke. Den kan finnes under http://steamcommunity.com/groups/dno_ds2_fc. Endret 22. juli 2014 av Refsa Lenke til kommentar
Slai Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 Herre. Gud. Som jeg styrte med warrioren min. Åtte timers dall og har egentlig bare romlet litt rundt i undead burg, hentet grass-skjoldet og drept en stor dust på en bro. Men da drepte jeg merchanten med katanaen. Så jeg startet på nytt. Tok meg 1 time å komme til samme plass/level/items som før. Jeg liker at spillet føles som om det belønner taktikk og ferdigheter mer enn utstyr og levels. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 22. juli 2014 Del Skrevet 22. juli 2014 (endret) Har spilt DLCen time eller to nå, fikk en update i steam rett før 15 som inkluderte nøkkel til DLC området. EDIT: Slik, da var jeg ferdig med DLCen Endret 22. juli 2014 av Cerb89 Lenke til kommentar
Cutthroat Bill Skrevet 25. juli 2014 Del Skrevet 25. juli 2014 Finnes det ikke sesongpass til DS2 på Xbox? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå