st2016 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Hvilke kontroller bruker dere på PC?`Må si jeg syntes at det er UTROLIG rart at de ikke har lagt opp et riktig kontrollopsett som fungerer bra på pc med mus og tastatur. Jeg syntes mange av instillingene var helt bak mål. . Grafikken var det ikke noe å klage på, Men jeg syntes det er rart at de ikke har tilpasset det bedre til PC formatet enn hva de har gjort.. Når det står press ABCD for å gjøre ting så er jo det passe teit når disse knappene ikke eksisterer på PC Tok iallefall Last giant på andre forsøk som deprived med short sword Endret 27. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg bruker 360 gamepad. Dark Souls-spillene er perfekte å spille lettere henslengt i sofaen eller senga. Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Kommer meg jo aldri forbi The Pursuer Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Ikke gi opp! Jeg dodget bakover helt til jeg så han skulle charge inn. Da rullet jeg til siden og fikk inn 1-2 slag også gjentok jeg hele greia. Det funker når du får teknikken på det. Eller så bare summoner du litt hjelp og bruker de ballista'ne (Var det de het?) til å skyte på The Pursuer. Bare ikke treff dine venner da du også kan drepe dem Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Kommer meg jo aldri forbi The Pursuer Pursuer var første stedet jeg benyttet meg av summons. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Kommer meg jo aldri forbi The Pursuer Når han "charger" så må du huske på å rulle til høyre. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Balistaene kan være til god hjelp om du får parry-et angrepet hans Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Kommer meg jo aldri forbi The Pursuer Løp litt frem når du kommer inn, parry den første chargen hans, løp til ballistaen, fyr av. PROFIT! Disclaimer: Må ha litt guts/skills for å få til den parryen Han får det til på slutten her: https://www.youtube.com/watch?v=mkiCSa1kCOU Edit: Cerb89, du er for rask! Endret 29. april 2014 av Arakini Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Har prøvd ballistaene, men jeg får jo aldri skutt før han kommer og ødelegger hele greia. Får ikke til å summone noen, heller, siden jeg finner ingen summon signs Woohoo! Fikk det til Endret 29. april 2014 av Relio Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Har prøvd ballistaene, men jeg får jo aldri skutt før han kommer og ødelegger hele greia. Får ikke til å summone noen, heller, siden jeg finner ingen summon signs Jeg ser en drøss med sign ved Pursuer og ved bonfire i nærheten hver gang jeg er der med en ny char, kan det være at du A) Ikke er human eller B) Har på deg name-engraved ring (gjør så du bare ser signs til andre spillere med ringen på om dere har valgt samme gud) Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Visste ikke man måtte være human, men etter jeg prøvde å hjelpe noen andre med bossen ble jeg human igjen, og jeg kunne summone andre. Da kverket vi den rimelig lett. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 (endret) Har summona hjelp på pursuer begge playthougha mine. Denne gangen på PC fikk jeg han ned til 40% med Heides soldier sword (eller hva det heter). Som han triste knighten i forest of fallen giants dropper. Oppgradert til +3 dog. På første forsøk. Endret 29. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Arakini Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Brukte sikkert 10~ tries på å klare han aleine første gangen. Etter det har han vært lett å dodge, siden jeg måtte lære meg hele movesettet, så nå tar jeg han med noe co-op partners første stedet han popper opp, på det platået rett ved Cardinal Tower-bonfire - virker som om det er mere plass der, med mindre rot på bakken. Der har man bare en sjanse, siden han teleporter vekk om du dør eller hopper ned fra platået. Det beste med dette er at ingen co-op noobs kan skyte meg rett i fjeset med ballista.... Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Ble med 3 forsøket på meg i dag. Fikk også endt livet til de 3 i lost bastille ,lost sinner og flexile sentry. Kjører mye co-op nå ettersom jeg vet folk setter pris på token of fidelity. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 29. april 2014 Del Skrevet 29. april 2014 Ble med 3 forsøket på meg i dag. Fikk også endt livet til de 3 i lost bastille ,lost sinner og flexile sentry. Kjører mye co-op nå ettersom jeg vet folk setter pris på token of fidelity. Har fremdeles ikke testet co-op jeg... tulling...eller bare asosial..? Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 From Soft har blitt kjøpt av Kadokawa.http://www.eurogamer.net/articles/2014-04-28-dark-souls-developer-from-software-bought-by-kadokawaAner ikke hva jeg mener om dette.Hvis Kadokawa lar From Soft holde på for seg selv og gir dem større budsjett kan jo dette være positivt. Men samtidig er jo faren der for at de vil gjøre serien enklere/mer tilgjengelig. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Ble med 3 forsøket på meg i dag. Fikk også endt livet til de 3 i lost bastille ,lost sinner og flexile sentry. Kjører mye co-op nå ettersom jeg vet folk setter pris på token of fidelity. Har fremdeles ikke testet co-op jeg... tulling...eller bare asosial..? best uten i første playthrough, da får du størst mestringsglede. Men i NG+ osv så vil jeg bare kjøre gjennom, så da summoner jeg så fort jeg er i human form. Er ikke PvE som er fokuset mitt Lenke til kommentar
Kaku Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Jeg liker også å knerte bossene alene første gangen. Men pleier å legge ned white sign soapstone etter at jeg selv har blitt ferdig med et område, slik at jeg kan hjelpe andre med bosser. Ikke bare er det gøy, men man tjener MASSE sjeler på det - og kanskje noe mer attåt (Sun Sword, Sunlight Spear ...). Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 Den følelsen når du tror du er fanget på The Lost Bastille, mister 17.000 souls, og finner et bonfire bak en vegg du kan ødelegge. Lenke til kommentar
Cerb89 Skrevet 30. april 2014 Del Skrevet 30. april 2014 (endret) Bah, må hver gang prøve å logge meg på tre ganger før jeg kan spille online, tredje forsøket funker alltid. Noen andre som sliter med noe lignende? Edit: pc utgaven Endret 30. april 2014 av Cerb89 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå