Gå til innhold

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Hvilke kontroller bruker dere på PC?`Må si jeg syntes at det er UTROLIG rart at de ikke har lagt opp et riktig kontrollopsett som fungerer bra på pc med mus og tastatur. Jeg syntes mange av instillingene var helt bak mål. . Grafikken var det ikke noe å klage på, Men jeg syntes det er rart at de ikke har tilpasset det bedre til PC formatet enn hva de har gjort.. Når det står press ABCD for å gjøre ting så er jo det passe teit når disse knappene ikke eksisterer på PC

Tok iallefall Last giant på andre forsøk som deprived med short sword :)

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ikke gi opp! Jeg dodget bakover helt til jeg så han skulle charge inn. Da rullet jeg til siden og fikk inn 1-2 slag også gjentok jeg hele greia. Det funker når du får teknikken på det. Eller så bare summoner du litt hjelp og bruker de ballista'ne (Var det de het?) til å skyte på The Pursuer. Bare ikke treff dine venner da du også kan drepe dem :p

Lenke til kommentar

Har prøvd ballistaene, men jeg får jo aldri skutt før han kommer og ødelegger hele greia. Får ikke til å summone noen, heller, siden jeg finner ingen summon signs

Jeg ser en drøss med sign ved Pursuer og ved bonfire i nærheten hver gang jeg er der med en ny char, kan det være at du A) Ikke er human eller B) Har på deg name-engraved ring (gjør så du bare ser signs til andre spillere med ringen på om dere har valgt samme gud)

Lenke til kommentar

Har summona hjelp på pursuer begge playthougha mine. Denne gangen på PC fikk jeg han ned til 40% med Heides soldier sword (eller hva det heter). Som han triste knighten i forest of fallen giants dropper. Oppgradert til +3 dog. På første forsøk. :)

Endret av Siimmeenn
Lenke til kommentar

Brukte sikkert 10~ tries på å klare han aleine første gangen. Etter det har han vært lett å dodge, siden jeg måtte lære meg hele movesettet, så nå tar jeg han med noe co-op partners første stedet han popper opp, på det platået rett ved Cardinal Tower-bonfire - virker som om det er mere plass der, med mindre rot på bakken. Der har man bare en sjanse, siden han teleporter vekk om du dør eller hopper ned fra platået.

Det beste med dette er at ingen co-op noobs kan skyte meg rett i fjeset med ballista.... ;)

Lenke til kommentar

Ble med 3 forsøket på meg i dag. Fikk også endt livet til de 3 i lost bastille ,lost sinner og flexile sentry.

Kjører mye co-op nå ettersom jeg vet folk setter pris på token of fidelity. :)

Har fremdeles ikke testet co-op jeg...

tulling...eller bare asosial..?

:hrm:

best uten i første playthrough, da får du størst mestringsglede.

Men i NG+ osv så vil jeg bare kjøre gjennom, så da summoner jeg så fort jeg er i human form. Er ikke PvE som er fokuset mitt :)

Lenke til kommentar

Jeg liker også å knerte bossene alene første gangen. Men pleier å legge ned white sign soapstone etter at jeg selv har blitt ferdig med et område, slik at jeg kan hjelpe andre med bosser. Ikke bare er det gøy, men man tjener MASSE sjeler på det - og kanskje noe mer attåt (Sun Sword, Sunlight Spear ...). ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...