st2016 Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Får du opp xbox ikoner i pc vers? Det høres amatørmessig ut. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Xbox ikoner ja men spillet er overlegent på PC. Fantastisk grafikk og 60fps konstant. Skyrim kan bare legge seg. Endret 25. april 2014 av Avean 2 Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 Jeg er ganske sikker på at de kommer med en fix på xbox ikonene. Det virker som om en av utviklerne fra DkS2 til PC følger med på DkS2 subredditen og steam forumene. Noe som er veldig positivt og lovende for videre utbedring av pc utgaven. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 25. april 2014 Del Skrevet 25. april 2014 (endret) Jeeeeeg dreeeepte eeeeddeeerkoppeeeeen!!!!! Weeeeeee!!! Fikk "dark soul embraced"....ka e det for noko?? Edit- og åpnet nettopp shrine of winter....hihi...føler meg som en guttepjokk nok en gang (: Edit2- fantastisk der inne(((: Endret 25. april 2014 av Countryman Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Bra jobba countryman! Herlig!! 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Bra jobba countryman! Herlig!! Takk Anna! Det var fantastisk! Det verste med denne battle`n var overaskelsen over at det fremdeles fantes noen små, søte edderkopper igjen i hulen etter at bossen var drept... Det var ikke som i råtte-helvetet, hvor alle små-råttene forsvant i løse lufta etter at hoved-råtta var drept....neeeida, her var jeg plutselig omringet av "ræsket", 7-8 små edderkopper som måtte drepes før jeg kunne komme meg trygt tilbake til Bonfire, livredd for å miste 70k ferske souls... ....hihi.... For et nydelig sted jeg kom til etter dette, Drangelig castle, det perfekte stedet å grinde souls - spesielt hvor man finner den første bonfiren, i rommet hvor statuer våkner til liv når du nærmer deg og hvor det finnes 4 svære metall-dyr som alle spawner ca 10 ganger.. ...levlet kjapt 3-4 ganger etter jeg kom hit og ble ikke ferdig heller Synd at det blir fantastisk vær idag...da føler jeg meg forpliktet til å sette meg på verandaen med grillmat og øl... ...vel, sola går vel ned en gang ha en fantastisk helg alle sammen Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Synes ikke grafikken var så imponerende, en del lavoppløslige teksturer. Men herregud så deilig det er med 60 fps. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 (endret) Teksturene som er lavoppløselig kommer til å bli fikset. Er allerede kommet ut en texture overrider samme som det var i DS1. Her ser man eksempel på karaktern min, muddy teksturer på veggen men selve karaktern og våpen ser amazing ut. Mesteparten av omgivelsene er ikke slik, bare enkelte plasser der teksturene er for muddy. Endret 26. april 2014 av Avean Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 JAA! Klarte endelig Anchient Dragon i går etter mye om og men, og deretter løp jeg gjennom alt inkl sistebossen! Fyfaen, så tilfredsstillende å ha fullført DS2, selv om det ble en dag senere enn planlagt. Nydelig! Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 JAA! Klarte endelig Anchient Dragon i går etter mye om og men, og deretter løp jeg gjennom alt inkl sistebossen! Fyfaen, så tilfredsstillende å ha fullført DS2, selv om det ble en dag senere enn planlagt. Nydelig! Vanvittig! Totalt vanvittig!! Gratulerer!!!(((: Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hjertelig, føles godt! Nå skal jeg starte gjennomspilling på Pc-versjonen. Testet den litt i går, og såvidt jeg kan se er den en klar oppgradering fra 360/ps3. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Hmmmm, mulig jeg går for pc etterhvert om den kommer på salg. Hvilke kontroller brukes i PC? Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Jeg bruker mus og tastatur nå. Etter litt tweaking så ble det mye bedre. Uten tweaking kan kontrollene føles veldig sticky. Er fortsatt ikke helt fornøyd med den bittelille delayen når man skal angripe. Anbefaler å prøve med mus og tastatur en stund for å få skikkelig feeling på det. Manuell aim av spells og bue/crossbow er en drøm med musekontroll. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 26. april 2014 Del Skrevet 26. april 2014 Fornøyd med pc versjonen til nå, men må si Character Creation i Demon's Souls og Dark Souls spillene er forferdelig. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Jeg bruker mus og tastatur nå. Etter litt tweaking så ble det mye bedre. Uten tweaking kan kontrollene føles veldig sticky. Er fortsatt ikke helt fornøyd med den bittelille delayen når man skal angripe. Anbefaler å prøve med mus og tastatur en stund for å få skikkelig feeling på det. Manuell aim av spells og bue/crossbow er en drøm med musekontroll. Trodde ikke manuell sikting av spells var mulig, men det funker vel litt som i DS1 at kula går der kameraet peker. Kan jo bruke kikkerten eller noe til å sikte med. Manuell sikting med buen bruker man jo ikke i kamp, pilene går jo altfor tregt og det er altfor mye zoom på siktet. Endret 27. april 2014 av Buddy Dacote Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Er mulig i den form at du bruker musa til å snu karakteren, slik at du kan sikte mer presist. Med joysticken på PS3 /xbox så hopper den mye lengre når du snur deg. . Er VELDIG usikker på om jeg skal brenne av 400kr på PC versionen. Hadde det vært vinter så ville jeg aldri vært i tvil. Edit: Ok, tvilen varte i 10 min, kjøpte det på Steam nå. Endret 27. april 2014 av Siimmeenn 2 Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Edit: Ok, tvilen varte i 10 min, kjøpte det på Steam nå. Hahaha Lenke til kommentar
Avean Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Er mulig i den form at du bruker musa til å snu karakteren, slik at du kan sikte mer presist. Med joysticken på PS3 /xbox så hopper den mye lengre når du snur deg. . Er VELDIG usikker på om jeg skal brenne av 400kr på PC versionen. Hadde det vært vinter så ville jeg aldri vært i tvil. Edit: Ok, tvilen varte i 10 min, kjøpte det på Steam nå. Kommer aldri til å angre, massiv online aktivitet, mods og 60fps. Enjoy! 2 Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 (endret) Kan vel nesten si at det å spille musikk i bakgrunnen mens jeg spiller nesten er grunn nok til å kjøre PC? Pluss, det å dele content her på diskusjon vil være mye lettere. Legg til tehgoty på STEAM om noen er intr i å chatte/coop Endret 27. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 27. april 2014 Del Skrevet 27. april 2014 Jeg bruker mus og tastatur nå. Etter litt tweaking så ble det mye bedre. Uten tweaking kan kontrollene føles veldig sticky. Er fortsatt ikke helt fornøyd med den bittelille delayen når man skal angripe. Anbefaler å prøve med mus og tastatur en stund for å få skikkelig feeling på det. Manuell aim av spells og bue/crossbow er en drøm med musekontroll. Trodde ikke manuell sikting av spells var mulig, men det funker vel litt som i DS1 at kula går der kameraet peker. Kan jo bruke kikkerten eller noe til å sikte med. Manuell sikting med buen bruker man jo ikke i kamp, pilene går jo altfor tregt og det er altfor mye zoom på siktet. Du bruker kikkerten til å sikte med. Det fungerer veldig bra om man bruker mus. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå