Gå til innhold

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøv å ha en gravid samboer 8 måneder på vei. Får aldri TV'n alene.. Håper det blir litt tid nå som det er påske :-D

haha...å fyttikatta... :rofl:

Du får sikkert masser av tid til å spille når ungen kommer til verden :rofl:

Et artig uttrykk dukker opp her - "Nå har du solgt køddæne dine til reven" (..og ja jeg spøker naturligvis :) )

lykke til!

Lenke til kommentar

Jeg går nå inn i en natt-arbeidshelg....nå som jeg er som mest hekta....

...*..snufsesnufse...kjenner jeg en forkjølelse komme snikende..?..*

Nei jeg har aldri hørt på maken...

Jeg møtte opp på jobb (36 natt-timer) og fikk beskjed om at "vi klarer oss uten deg"...kom deg hjem og spill...

LIVET LEKER!!!

God helg folkens!! :w00t:

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dæven så heldig du var a! Hvor jobber du hen om det er lov å spørre? Samboeren min synes det faktisk er litt morro å se meg spille. Spesielt mot bosser. Hu lever seg inn å skriker å gir meg tips :-P Aldri skjedd før, men får bare en time eller to da, men tar det jeg får.

Klarte forresten endelig belfry gargoyles. Fy for en boss kamp. Vanskeligste jeg har møtt hittil. Var så sinnsykt close en periode. 4 gargoyles på en gang og med under 10 % hp på meg og 3 av gargoylesene. De presser meg inn i et hjørnet jeg blokker og dodger for harde livet og kom meg ut. Både jeg og samboeren skrek for full hals. Haha. Beste spillet ever ass.

Endret av Demonickon
Lenke til kommentar

Dæven så heldig du var a! Hvor jobber du hen om det er lov å spørre? Samboeren min synes det faktisk er litt morro å se meg spille. Spesielt mot bosser. Hu lever seg inn å skriker å gir meg tips :-P Aldri skjedd før, men får bare en time eller to da, men tar det jeg får.

Klarte forresten endelig belfry gargoyles. Fy for en boss kamp. Vanskeligste jeg har møtt hittil. Var så sinnsykt close en periode. 4 gargoyles på en gang og med under 10 % hp på meg og 3 av gargoylesene. De presser meg inn i et hjørnet jeg blokker og dodger for harde livet og kom meg ut. Både jeg og samboeren skrek for full hals. Haha. Beste spillet ever ass.

Heldig ja!! Helt vanvittig følelse nå!

Å få fri (eller å fullføre) fra slik en arbeidshelg kan meget godt sammenlignes som å endelig knuse en Boss eller et hardt dyr man har slitt lenge med i DS(:

Høres ut som om du har truffet rette dama da(((:

har ikke kommet til dit du snakker om tror jeg, Gargoyles?? Hvilket sted er det??

jeg fant nettopp rom-snurre-dama og kom meg til Huntsmans Copse! Sitter og slækkærn ved første bonfire mens jeg skriver, straks ut og sjekke ut hva slags dyr som lever her....og ikke minst, det gav meg en god grunn til å utsette beslket hos sprengedyra i kjelleren i rotte-verdenen (((:

jeg jobber i olje/energi bransjen

Edit: førsteinntrykket av Huntsmans Copse var, Lett! dette er en "tidlig verden" og jeg fant det først nå....Ett eller to slag for å drepe et dyr...helt til jeg rulla litt oppover i åsen og fant en gjeng på 5 som svingte klubber som om det var tannpirkere, kjappere enn jevær`n sjøl...lol...mista 30k og valgte å se en episode From Dusk istedet...

Jeg fant også en "mist" som jeg peeeeeent snurra unna.. :rofl:

Endret av Countryman
Lenke til kommentar

I går fikk jeg endelig fatt på Kings Ring, og driver nå og utforsker dørene som åpnes med den på. For øyeblikket prøver jeg å bli klok på hva jeg må gjøre for å aktivere sekvensen med den døde gianten bak døren i Forrest of Giants. Jeg har ringen på, går inn, sjekker kjempen, får beskjed om at ingenting skjer. Må jeg ha noe mer enn kun ringen eqippet?

Lenke til kommentar

I går fikk jeg endelig fatt på Kings Ring, og driver nå og utforsker dørene som åpnes med den på. For øyeblikket prøver jeg å bli klok på hva jeg må gjøre for å aktivere sekvensen med den døde gianten bak døren i Forrest of Giants. Jeg har ringen på, går inn, sjekker kjempen, får beskjed om at ingenting skjer. Må jeg ha noe mer enn kun ringen eqippet?

Ja, du må få en sak fra den gamle dragen. Han er bak en annen kongedør, som du finner i Shaded Forest.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, du må få en sak fra den gamle dragen. Han er bak en annen kongedør, som du finner i Shaded Forest.

"Shaded Forest"! Er der enda en Forest?? som jeg gleder meg til å komme dit da ditt :rofl:

Lenke til kommentar

Noen som kan forklare meg hvor jeg finner bonfire nr 2 i Drangleic Castle og hvorfor inngangen til bonfire nr3 er blokkert av en fogdoor?

inngangen til andre bonfire finner du rett etter der du blir invadert, er en stige man kan klatre ned så finner du nr2 på plattingen, og nr3 er bare blokka når man har med seg andre :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ancient dragon hadde jeg på 10% så klarte jeg å gå under den høyre foten hans når jeg skulle melee han. Gikk ikke ann å dø av å bli tråkket på av den venstre, så da regnet jeg med det var det samme å gå på høyre side. men NEIDA. Har ikke prøvd med hexxxxern min enda.

Hva skal til for å sloss mot Vendrick? Har ikke søkt opp noe angående han enda, men han går bare rundt i sirkel de gangene jeg har hilst på han.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Ancient dragon hadde jeg på 10% så klarte jeg å gå under den høyre foten hans når jeg skulle melee han. Gikk ikke ann å dø av å bli tråkket på av den venstre, så da regnet jeg med det var det samme å gå på høyre side. men NEIDA. Har ikke prøvd med hexxxxern min enda.

Hva skal til for å sloss mot Vendrick? Har ikke søkt opp noe angående han enda, men han går bare rundt i sirkel de gangene jeg har hilst på han.

Bra jobba å få han ned på 10%

Jeg er jo helt håpløs da..

Vendrik er det bare å gyve løs på så starter kampen. Om du mislykkes vil det være en tåkedør der neste gang og kampen vil starte umiddelbart når du går igjennom tåka.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...