Gå til innhold
Presidentvalget i USA 2024 ×

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Hvor mange ganger dukker The Pursuer opp?

Svar gjerne i spoiler tags

Siden jeg allerede vet hva du synes om han og jeg vet ikke hvordan jeg lager slik en spoiler-tag kan jeg vel heller bare si det slik at du ville blitt veldig glad for svaret jeg eventuelt hadde satt inn i spoiler-tagen...lol...fin setning ble det ihvertfall. :w00t:

Håper det var et forståelig svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for svar begge to.

Da er jeg jo ferdig med han for en stund da..

Gratulerer (:

deilig å bli kvitt den gærningen der(:

jeg er nettopp ferdig med å renske opp mellom første og andre bonfire i Bastille og skal inn å gi juling til de 3 bossene på andre siden av mist'n der(:

det var noen som nevnte at når man har drept dragonslayer eller hva han nå het, i Heide's, at det ville dukke opp e rype i tunellen i gangen mellom Heide's og Majulla, som kan snurre på rommet og åpne nye steder? Jeg har drept begge bossene i Heide's men finner henne ikke):

Lenke til kommentar

det var noen som nevnte at når man har drept dragonslayer eller hva han nå het, i Heide's, at det ville dukke opp e rype i tunellen i gangen mellom Heide's og Majulla, som kan snurre på rommet og åpne nye steder? Jeg har drept begge bossene i Heide's men finner henne ikke):

Hun sitter rett ved bålet etter den ene bossen i Heide's. Snakk nok med henne, så flytter hun seg etterpå.

Lenke til kommentar

Hun sitter rett ved bålet etter den ene bossen i Heide's. Snakk nok med henne, så flytter hun seg etterpå.

Hmmm...jeg husker jeg snakket med henne da jeg var der sist, ho solgte no magi-greier...jeg får gå dit igjen imorra å sjekke det ut :)

Jeg har forøvrig ingen andre steder å gå akkurat nå...ferdig med Forest, Bastille, Rat-Hell, Heides og No Mans Wharf...og nå skrudde jeg av fordi jeg ikke visste hvor jeg skulle :ohmy:

Cathedral of Blue..?...her skjer det vel ingenting? etter at bossen var drept gikk jeg ned en trapp og fant en bonfire, men ingenting mer...jeg ble så frustrert at jeg drepte han ene soldaten som står i toppen av trappa, etter å ha snakket ferdig med ham såklart...den første og eneste jeg har drept...ha ba meg jo tross alt å pelle meg vekk :hm:

Lenke til kommentar

du kan og hoppe ned i brønnen i majula men du trenger enten en ring eller fall control for å gjøre dette

Har vært der også. Det var her jeg drepte alle rottene(:

men jeg husker nå at jeg ikke kom meg forbi sprenge-dyra helt nedi bunn...dit kan jeg gå(:

var den nederste delen jeg tenkte på :)

Og en ikke så altfor god nyhet viss man da ikke ønsker spillet skal bli lettere: http://www.gamepur.com/news/14252-dark-souls-2-calibration-104-changelog-revealed-includes-ton-boss-nerfs-and.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...