Countryman Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Hvor mange ganger dukker The Pursuer opp? Svar gjerne i spoiler tags Siden jeg allerede vet hva du synes om han og jeg vet ikke hvordan jeg lager slik en spoiler-tag kan jeg vel heller bare si det slik at du ville blitt veldig glad for svaret jeg eventuelt hadde satt inn i spoiler-tagen...lol...fin setning ble det ihvertfall. Håper det var et forståelig svar Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Takk for svar begge to. Da er jeg jo ferdig med han for en stund da.. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Takk for svar begge to. Da er jeg jo ferdig med han for en stund da.. Gratulerer (: deilig å bli kvitt den gærningen der(: jeg er nettopp ferdig med å renske opp mellom første og andre bonfire i Bastille og skal inn å gi juling til de 3 bossene på andre siden av mist'n der(: det var noen som nevnte at når man har drept dragonslayer eller hva han nå het, i Heide's, at det ville dukke opp e rype i tunellen i gangen mellom Heide's og Majulla, som kan snurre på rommet og åpne nye steder? Jeg har drept begge bossene i Heide's men finner henne ikke): Lenke til kommentar
Grizzler Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Mitt første møte med PvP i Dark Souls (1)... https://www.youtube.com/watch?feature=player_detailpage&v=qyKsPUet7M4#t=872 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Kjære gud i helvete (beklager ikke utrykket)....nok en gang glimrer det spillet her, på en måte som jeg aldri har vært i nærheten av sett/følt... Etter ca 40 forsøk på å drepe de 3 dyra i Bastille...når jeg endelig fikk det til...for en følelse (((; Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Virker som om vi er like langt. Tok nettopp de selv nå :-) Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Virker som om vi er like langt. Tok nettopp de selv nå :-) For noen svin... Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Å få faen jeg hater de gargoyles.... Så fort jeg får en ned til 20% hp er det umulig å komme nærme. Bare gjemmer seg bak de andre... Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 det var noen som nevnte at når man har drept dragonslayer eller hva han nå het, i Heide's, at det ville dukke opp e rype i tunellen i gangen mellom Heide's og Majulla, som kan snurre på rommet og åpne nye steder? Jeg har drept begge bossene i Heide's men finner henne ikke): Hun sitter rett ved bålet etter den ene bossen i Heide's. Snakk nok med henne, så flytter hun seg etterpå. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 det var noen som nevnte at når man har drept dragonslayer eller hva han nå het, i Heide's, at det ville dukke opp e rype i tunellen i gangen mellom Heide's og Majulla, som kan snurre på rommet og åpne nye steder? Jeg har drept begge bossene i Heide's men finner henne ikke): Hun sitter rett ved bålet etter den ene bossen i Heide's. Snakk nok med henne, så flytter hun seg etterpå. Hmmm...jeg husker jeg snakket med henne da jeg var der sist, ho solgte no magi-greier...jeg får gå dit igjen imorra å sjekke det ut Jeg har forøvrig ingen andre steder å gå akkurat nå...ferdig med Forest, Bastille, Rat-Hell, Heides og No Mans Wharf...og nå skrudde jeg av fordi jeg ikke visste hvor jeg skulle Cathedral of Blue..?...her skjer det vel ingenting? etter at bossen var drept gikk jeg ned en trapp og fant en bonfire, men ingenting mer...jeg ble så frustrert at jeg drepte han ene soldaten som står i toppen av trappa, etter å ha snakket ferdig med ham såklart...den første og eneste jeg har drept...ha ba meg jo tross alt å pelle meg vekk Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 du kan og hoppe ned i brønnen i majula men du trenger enten en ring eller fall control for å gjøre dette Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 du kan og hoppe ned i brønnen i majula men du trenger enten en ring eller fall control for å gjøre dette Har vært der også. Det var her jeg drepte alle rottene(: men jeg husker nå at jeg ikke kom meg forbi sprenge-dyra helt nedi bunn...dit kan jeg gå(: Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 10. april 2014 Rapporter Del Skrevet 10. april 2014 Du finner the Gutter i rottehelvete, så du får ta å se deg litt rundt der nede. Er en ganske jævelig boss å møte på også, som gjør dine tidligere bosser til småbarn i forhold. Drepte du lost sinner i sinners rise? Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Begynt på New Game+++. Blitt level 245 og det blir mer vil jeg tro Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 du kan og hoppe ned i brønnen i majula men du trenger enten en ring eller fall control for å gjøre dette Har vært der også. Det var her jeg drepte alle rottene(: men jeg husker nå at jeg ikke kom meg forbi sprenge-dyra helt nedi bunn...dit kan jeg gå(: var den nederste delen jeg tenkte på Og en ikke så altfor god nyhet viss man da ikke ønsker spillet skal bli lettere: http://www.gamepur.com/news/14252-dark-souls-2-calibration-104-changelog-revealed-includes-ton-boss-nerfs-and.html Lenke til kommentar
Mr. Spaceworld Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Kommer en update i dag til xbox 360. 1.03 er vel kanskje ikke så mye nytt? Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Du blir i hvertfall menneskelig igjen etter en co-op session. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Og en ikke så altfor god nyhet viss man da ikke ønsker spillet skal bli lettere: http://www.gamepur.com/news/14252-dark-souls-2-calibration-104-changelog-revealed-includes-ton-boss-nerfs-and.html Jaja de mener vel at dette er til det bedre da. Synes det var fint slik det var også jeg.. Men jeg tviler på at jeg egentlig vil merke noen særlig forskjell. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Du blir i hvertfall menneskelig igjen etter en co-op session. Det er menneskelig å være et med-menneske Synes det er fint med en slik virkning på samarbeid. Effigys er jo ikke uendelig heller og på den måten får en jo spart litt på dem. Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 11. april 2014 Rapporter Del Skrevet 11. april 2014 Det var jo sånn i tidligere spill, så i grunn rart det ikke var sånn her. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå