Countryman Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Ahhh! Ringen man finner helt i begynnelsen av Lost Bastille (om man ankommer på vinger) er jo helt fantastisk! Den gir ganske mye og.. Ikveld skal det grindes! Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Grinding i lost bastille er herlig. Håper for din del at du har funnet bonfire nr2, da blir det brått mye lettere å få grindet skikkelig . Drepe mumier og de soldatene med armor, blir brått 5.000 pr run Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Grinding i lost bastille er herlig. Håper for din del at du har funnet bonfire nr2, da blir det brått mye lettere å få grindet skikkelig . Drepe mumier og de soldatene med armor, blir brått 5.000 pr run Nei jeg har ikke funnet det... Jeg kom inn luft-veien og endte opp med å bli overasket av de 3 bossene da jeg gikk gjennom misten...deretter skled jeg ned en skrent på vei til Bloodstainen min...40-50K rett ut av vinduet..lol...jeg valgte å skru av boxen da Jeg må vel forbi de 3 for å finne bonfire 2 vel? De virket forøvrig som grei skuring. Det som skjedde var at jeg drepte den første av de på første forsøk. Deretter ble jeg stående oppe på fjellhylla mens jeg observerte gubbe nr.2.....han klarte på en eller annen måte å få fika meg ned derfra og jeg døde av fallet...lol...rævva følelse... Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Du har tilgang til 3 bonfires før den bossen. Den ene er den du får via luft-veien. den andre er via "No mans turf" etter Flexile sentry bossen, eller du kan nå den om du fortsetter videre forbi der du går inn til bossen. gjennom gaten og opp en stige. Den siste er like før gaten forbi bossen. Den kan enten nås ved at du dreper Gargoyles eller at du dytter den eksplosive tønnene i toppen av trappen ned til veggen og sprenger den med flame arrow/flame spell/etc. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 De bossene der kan være litt vriene om du ikke har magi, men er en av de enklere i spillet. I første playthrought gjennomførte jeg med 8 estus flasks. Nå på min nye character har jeg 10 og er i endgame. Er tydelig at jeg har oversett mye på veien i løpet av første playthrough iallefall Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg fant alle 12 estus flask shard under første playthrough. Ikke mer enn +3 da. Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Noen som kjører PvP i NG+ av dere enda? Lurer på om jeg skal holde på en del i NG først. Med mindre det er noen ulemper ved det.. Hvordan er det å spille igjennom NG+ som level 150ish ? Endret 9. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Du har tilgang til 3 bonfires før den bossen. Den ene er den du får via luft-veien. den andre er via "No mans turf" etter Flexile sentry bossen, eller du kan nå den om du fortsetter videre forbi der du går inn til bossen. gjennom gaten og opp en stige. Den siste er like før gaten forbi bossen. Den kan enten nås ved at du dreper Gargoyles eller at du dytter den eksplosive tønnene i toppen av trappen ned til veggen og sprenger den med flame arrow/flame spell/etc. Yes, altså må jeg gjennom boosene før jeg når 2. Bonfire. Tror derfor jeg reiser tilbake til No Mans Wharf slik at jeg ikke ender opp i samme dritten som igår Finne bjella bare... Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Er en bonfire i blindgata rett fram etter du møter Lucatiel of Mirrah, etter et par bikkjer og en eller to mumier. Men det er et triks for å komme seg inn til bonfiren. (Ser spoileren til Refsa om du er intr) (post #2044) eller at du dytter den eksplosive tønnene i toppen av trappen ned til veggen og sprenger den med flame arrow/flame spell/etc. Endret 9. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Noen som kjører PvP i NG+ av dere enda? Lurer på om jeg skal holde på en del i NG først. Med mindre det er noen ulemper ved det.. Hvordan er det å spille igjennom NG+ som level 150ish ? Ingen problem å ta NG+ i SL150. Du kan enkelt starte NG+ fra SL100 og før det. Er ikke store endringer i NG+ annet enn flere fiender og fiendene har mer hp/skade. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg fant alle 12 estus flask shard under første playthrough. Ikke mer enn +3 da. "Alle"? Jeg har funnet 13 så langt og har ikke vært igjennom alle områdene. 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg fant alle 12 estus flask shard under første playthrough. Ikke mer enn +3 da. "Alle"? Jeg har funnet 13 så langt og har ikke vært igjennom alle områdene. Da vet du noe Future Press og wiki-forfatterne ikke vet. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 Jeg fant alle 12 estus flask shard under første playthrough. Ikke mer enn +3 da. "Alle"? Jeg har funnet 13 så langt og har ikke vært igjennom alle områdene. Da vet du noe Future Press og wiki-forfatterne ikke vet. Javel? rart.. da har sikkert bare en av dem glitcha hos meg og dukka opp på nytt. ellernosånt Lenke til kommentar
FrankBjarne Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 12 er maksimum strength på Estus Flask. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) Jepp. 12 flasker på +5, og to ekstra shards i sekken er det jeg har. edit=trykkleif edit igjen: dobbeltsjekka hva jeg faktisk har på spillet. Endret 10. april 2014 av Anna May Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 9. april 2014 Del Skrevet 9. april 2014 (endret) viss man går igjennomm spillet fra begynnelse til slutt uten å bruke bonfires så får man en ring som gjør våpenet i ene handa usynlig og samme viss man klarer hele spillet uten å dø da får man en som gjør våpenet i andre handa usynlig, tror jeg skipper begge Endret 9. april 2014 av Leffi78 Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Haha, tror jeg klarer meg fint uten. Lenke til kommentar
Vrengtpolvott Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 eller at du dytter den eksplosive tønnene i toppen av trappen ned til veggen og sprenger den med flame arrow/flame spell/etc. Trenger ikke bruker noe for å sprenge den. Jeg bare løp mot den og presset den opp i høy hastighet ned trappa og den sprengte av å treffe veggen ettersom den hadde så høy fart. Lenke til kommentar
Anna May Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 Hvor mange ganger dukker The Pursuer opp? Svar gjerne i spoiler tags Lenke til kommentar
st2016 Skrevet 10. april 2014 Del Skrevet 10. april 2014 (endret) eller at du dytter den eksplosive tønnene i toppen av trappen ned til veggen og sprenger den med flame arrow/flame spell/etc. Trenger ikke bruker noe for å sprenge den. Jeg bare løp mot den og presset den opp i høy hastighet ned trappa og den sprengte av å treffe veggen ettersom den hadde så høy fart. Eneste måten jeg fikk det til var at en fiende traff den ved tilfeldighet. Angående det "hvite" fantomet som jeg hadde en PvP duel med som bare løp rundt som en klovn, så er dette årsaken til at han var hvit : http://darksouls2.wiki.fextralife.com/White+Ring Anna : http://darksouls2.wiki.fextralife.com/Pursuer Endret 10. april 2014 av Siimmeenn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå