negnirty Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hei folkens! Har lett etter en Dark Souls tråd her inne, men klarer ikke å finne noen. Derfor tenkte jeg å se hvordan interessen er for en Dark Souls tråd! Med release om bare litt i overkant av en uke, gleder jeg meg som en liten unge til dette spillet. Var sent ute med å skaffe Demon's Souls, men jeg elsket det fra første stund. Så, alt stort og smått om Dark Souls kan dere poste her:) PS: Denne var litt morsom: Får du tak i «Dark Souls» tidlig? Endret 28. september 2011 av negnirty Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Jeg elsket Demon's Souls - blant mine topp 3 til PS3 - og skal defintivt ha Dark Souls på release. Det er litt gøy å være med fra starten, før alle guidene kommer ut og alle sliter med de samme problemene. En jeg kjenner har hatt spillet i en uke allerede. Han slet med å komme forbi de første skjelettene, så det er sannsynligvis noe i løftene om at det skulle bli vanskeligere. Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Jeg elsket Demon's Souls - blant mine topp 3 til PS3 - og skal defintivt ha Dark Souls på release. Det er litt gøy å være med fra starten, før alle guidene kommer ut og alle sliter med de samme problemene. En jeg kjenner har hatt spillet i en uke allerede. Han slet med å komme forbi de første skjelettene, så det er sannsynligvis noe i løftene om at det skulle bli vanskeligere. Herlig! Han må vel kanskje ha spilt i offline mode, da? Iallefall iflg. linken jeg postet. Demon's Souls var strengt tatt ikke så vanskelig etter at man hadde fullført en gang, men det er et av de spillene jeg faktisk likte å rive meg i håret over, hehe. Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Gleder meg STORT! Blir å bestille dette snart. Blir en bursdagspresang til meg selv (7. ja!) Lenke til kommentar
Agaroth Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dark Souls er det spillet jeg har gledet meg mest til i år. Forgjengeren er et av VELDIG få spill der jeg ikke føler meg undervurdert av utvikleren. Og atmosfæren var fantastisk! kommer jeg til å rive meg i håret jeg ikke har? Ja kommer jeg til å få lyst til å miste PS3'en i veggen? Ja kommer jeg til å elske hvert eneste sekund av det? JA! Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Tror jeg bestilte for 2 måneder siden, hehe. Noen her som vet om du kan spille sammen med en som har Xbox, om du har PS3 selv? kommer jeg til å rive meg i håret jeg ikke har? Ja Haha, 2nd that Endret 28. september 2011 av negnirty Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=kLDxzj23Nr4&feature=fvsr En litt søt og koselig Dark souls trailer her. Spillet kommer ut neste uke! Gleder meg som pokker! Noen som har lyst til å coope eller noe? Kan vell sitte på skype og prate sjit. Lenke til kommentar
KraniC Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 lurer på en ting, er CO-OP slik som før? at den ene må være levende og den andre må være død for så å møte hverandre i spillet? eller har de gjort det litt lettere denne gangen slik at man kan lettere spille med venner? Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 lurer på en ting, er CO-OP slik som før? at den ene må være levende og den andre må være død for så å møte hverandre i spillet? eller har de gjort det litt lettere denne gangen slik at man kan lettere spille med venner? Mener bestemt å ha lest et sted at de har forbedret co-op-modusen i spillet, uten at jeg kan huske hva det var. Co-op i Demon's Souls var egentlig ganske dårlig spør du meg, ikke bare fordi den ene måtte være død, men også fordi bare den ene fikk progress av det. Skulle vært mulig å kjøre samme game på 2 personer Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Herlig!Han må vel kanskje ha spilt i offline mode, da? Iallefall iflg. linken jeg postet. Jeg vet ikke. Han er vært så vanskelig å få kontakt med i det siste. :!: Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hoi! Jeg vil ha release nå! Stemningsfullt Hadde ikke sett disse før. Endret 28. september 2011 av negnirty Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bestill fra japan da Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Bestill fra japan da Haha, går nok fortere å vente på gamezone da, ja Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nei da amazon.jp leverer under ei uke kjappere det en fra usa Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Bestill fra japan da Einaste problemet er att alle items er på japansk og må bla opp i faqs for å finne ut kva det er. Om man ikkje kan japansk då. Lenke til kommentar
negnirty Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Bestill fra japan da Einaste problemet er att alle items er på japansk og må bla opp i faqs for å finne ut kva det er. Om man ikkje kan japansk då. Det kan jo også fort bli et problem Endret 28. september 2011 av negnirty Lenke til kommentar
samco Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Mange japanske spill som har engelsk tale men dubbet med japansk tekst som res4 og kode veronica x ink menyer i eng Lenke til kommentar
Jikla Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 http://www.youtube.com/watch?v=RFSzkQHm1AY ein av mine største fobiar på 29 sek inn i den traileren -.- Lenke til kommentar
g6wkFV6yfl_ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) De første 30 minuttene: Klassifiser virkelig å dø 5 ganger på første bossen, 2. gang du spiller igjennom, som lett?! Begynner å tvile på om jeg i det hele tatt gidder å starte dette spillet.. :\ Endret 28. september 2011 av formkake Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå