kaiern Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Hei jeg er en aktiv PS spiller på 15 år jeg har vert med i en del outfits men mange av dem har ikke teamplay i det hele tatt . jeg spiller TR på Werner . Jeg hadde håpet å få bli med i en "seriøs" outfit som spiller veldig teamplay. desverre er det ikke mange som vil ha med folk på min alder det skjønner jeg godt når jeg har være SL har jeg ofte hatt med spillere på min alder å de gjør aldrig det jeg sier (poof) så er de borte fra min sqad . Det jeg hadde håpet på var å få bli med i en organisret outfit selv om mange sikkert synes jeg er litt ung . det er så mange som ikke kan team play . håper noen kan anbefale en sqad for meg Lenke til kommentar
Exeter Skrevet 14. august 2003 Del Skrevet 14. august 2003 Hadde du vært NC kunne du ha blitt med i mitt super outfit; New Roots. Send meg en /tell hvis du ser meg, maccx er navnet. BTW. Lasher er OVERPOWERED!!!!! OMG DA NERF.... puu måtte bare si det. (et snev av sarkasme, (bare et snev)) Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Never surrender make it NC today! NC rocks Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 27. august 2003 Del Skrevet 27. august 2003 Squad = En gruppe du el. andre lager mens du er i gamet Outfit = Klan, med ranks osv. Lenke til kommentar
H4ck3r Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hadde du bare vært NC så kunne du gjerne joinet Loyalty Fighter's (min Outfit), hadde vært kult om du ville byttet empire På Gjensyn Lenke til kommentar
Hamsterino Skrevet 28. august 2003 Del Skrevet 28. august 2003 Hei jeg er en aktiv PS spiller på 15 år jeg har vert med i en del outfits men mange av dem har ikke teamplay i det hele tatt . jeg spiller TR på Werner . Jeg hadde håpet å få bli med i en "seriøs" outfit som spiller veldig teamplay. desverre er det ikke mange som vil ha med folk på min alder det skjønner jeg godt når jeg har være SL har jeg ofte hatt med spillere på min alder å de gjør aldrig det jeg sier (poof) så er de borte fra min sqad . Det jeg hadde håpet på var å få bli med i en organisret outfit selv om mange sikkert synes jeg er litt ung . det er så mange som ikke kan team play . håper noen kan anbefale en sqad for meg Lay of the smileys will ya! Tren deg i en måned på å klare Big Boss tittelen på Metal Gear Solid 2. Da har du så kjappe reflekser at ingen kan slå deg . This is propaganda........ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå