Gå til innhold

Oktoberfest 2011 - RandiA - 45mm f/2.8

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fint, nå er det 16 som har stemt...skal legge inn det bildet som får flest stemmer, selv om jeg kanskje ikke stemte på det selv... :!:

Edit. 29 har stemt...det var flott det kom en stemme på tampen, det var veldig close-race men nå ble det ett som ledet. Kommer straks.

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Bilde 5 – 5.oktober: Høstblader i vann (utvalgt bilde ved Poll)

post-92574-0-75249200-1317848082_thumb.jpg

Exif: 1/100 – f/5.6 - ISO 200

Exposure Compensation: 0

Lens: Leica 45mm f/2.8 Macro

Camera Model: DMC-GF1

Og for de som ikke har sett de fire andre bildene, så ligger de i bloggen, der er POLL-statistikken også.

Endret av RandiA
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jess, det var dette jeg stemte på, var egentlig ikke i tvil.

:!: :!: Kanskje det var du som kom inn "på overtid" da, og avgjorde det...selv tenkte jeg først på det siste, bladet i asfalten. (Alle bildene ble tatt omtrent rett utenfor døren, bladene lå i en dam på lokket av sand-strø-kassen - og den er grønn, derfor ble det litt fin bakgrunns-farge synes jeg))

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Merkelig. Det var ikke det jeg stemte på som nådde opp! Og jeg som har så god smak! :D

Men flott dette også!

Hyggelig at du "pollet" da Bykatt.. egentlid skulle jeg blogge videre på Litteraturfestivalen i dag, men så ble det litt oppfølging på denne i stedet. Man får litt innskytelser av og til...og Helena gleder seg til Oslo hører jeg.(Blir neste måned med meg, rundt 6.november tenker jeg)

Lenke til kommentar

Kanskje det var du som kom inn "på overtid" da, og avgjorde det...

Ikke umulig, jeg tror klokka så vidt hadde passert 10.

Her har du i alle fall høstfarger, skarphet, detaljer, dybde ved at bladene ligger lag på lag, etc...

Takker til alle...og ja, den bakgrunnen ble ikke så dum, litt bølgende soft i vinden. Ikke så dumt heller å bruke litt tid på å være med i Oktoberfesten...man lærer seg til å se etter motiver. Får bra med tips fra andre sine bilder også.

Lenke til kommentar

Foto-intensjonen i etterdag var egentlig en ny runde på rivingen av skolen min, skulle se hvor langt de var kommet. (Tok en del bilder og en liten video-snutt faktisk). Men på veien møtte jeg en veldig blå

Brachycera som poserte for meg.Valgte Crop-versjonen, men u-croppet i spoiler.

Bilde 6 – 6.oktober: En blålig Brachycera poserte på Strinda

post-92574-0-67802100-1317929024_thumb.jpg

Exif: 1/160 – f/4.5 - ISO 400

Exposure Compensation: 0

Lens: Leica 45mm f/2.8 Macro

Camera Model: DMC-GF1

post-92574-0-21642900-1317929061_thumb.jpg

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...