RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Takker, egilh, dagens blir flertalls-valget avslutter "Pollingen" sånn ved 22 tiden tenker jeg... Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Vi venter spent på resultatet (har stemt jeg også). Skjønner godt at du laget en pool - var mye å velge i mellom denne gangen. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Fint, nå er det 16 som har stemt...skal legge inn det bildet som får flest stemmer, selv om jeg kanskje ikke stemte på det selv... :!: Edit. 29 har stemt...det var flott det kom en stemme på tampen, det var veldig close-race men nå ble det ett som ledet. Kommer straks. Endret 5. oktober 2011 av RandiA Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Bilde 5 – 5.oktober: Høstblader i vann (utvalgt bilde ved Poll) Exif: 1/100 – f/5.6 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens: Leica 45mm f/2.8 Macro Camera Model: DMC-GF1 Og for de som ikke har sett de fire andre bildene, så ligger de i bloggen, der er POLL-statistikken også. Endret 21. oktober 2011 av RandiA 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jess, det var dette jeg stemte på, var egentlig ikke i tvil. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Jess, det var dette jeg stemte på, var egentlig ikke i tvil. Helt enig. Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Det var det jeg å stemte på. Nydelig høstbilde. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 (endret) Jess, det var dette jeg stemte på, var egentlig ikke i tvil. :!: :!: Kanskje det var du som kom inn "på overtid" da, og avgjorde det...selv tenkte jeg først på det siste, bladet i asfalten. (Alle bildene ble tatt omtrent rett utenfor døren, bladene lå i en dam på lokket av sand-strø-kassen - og den er grønn, derfor ble det litt fin bakgrunns-farge synes jeg)) Endret 5. oktober 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Merkelig. Det var ikke det jeg stemte på som nådde opp! Og jeg som har så god smak! Men flott dette også! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Merkelig. Det var ikke det jeg stemte på som nådde opp! Og jeg som har så god smak! Men flott dette også! Hyggelig at du "pollet" da Bykatt.. egentlid skulle jeg blogge videre på Litteraturfestivalen i dag, men så ble det litt oppfølging på denne i stedet. Man får litt innskytelser av og til...og Helena gleder seg til Oslo hører jeg.(Blir neste måned med meg, rundt 6.november tenker jeg) Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Enkelt og pent høstbilde Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanskje det var du som kom inn "på overtid" da, og avgjorde det... Ikke umulig, jeg tror klokka så vidt hadde passert 10. Her har du i alle fall høstfarger, skarphet, detaljer, dybde ved at bladene ligger lag på lag, etc... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Kanskje det var du som kom inn "på overtid" da, og avgjorde det... Ikke umulig, jeg tror klokka så vidt hadde passert 10. Her har du i alle fall høstfarger, skarphet, detaljer, dybde ved at bladene ligger lag på lag, etc... Takker til alle...og ja, den bakgrunnen ble ikke så dum, litt bølgende soft i vinden. Ikke så dumt heller å bruke litt tid på å være med i Oktoberfesten...man lærer seg til å se etter motiver. Får bra med tips fra andre sine bilder også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) Foto-intensjonen i etterdag var egentlig en ny runde på rivingen av skolen min, skulle se hvor langt de var kommet. (Tok en del bilder og en liten video-snutt faktisk). Men på veien møtte jeg en veldig blå Brachycera som poserte for meg.Valgte Crop-versjonen, men u-croppet i spoiler. Bilde 6 – 6.oktober: En blålig Brachycera poserte på Strinda Exif: 1/160 – f/4.5 - ISO 400 Exposure Compensation: 0 Lens: Leica 45mm f/2.8 Macro Camera Model: DMC-GF1 Endret 21. oktober 2011 av RandiA Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fluer er ikke pene i nærbilde... Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Fluer er ikke pene i nærbilde... Nei, denne ser skrekkinngydende ut når man klikker den opp Lenke til kommentar
Rmatt Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 (endret) De er ikke pene hverken på nært eller langt hold. Mange detaljer i vingen lengs unna, men syns komposisjonen/valg av fokuspunkt gjorde at den uskarpe vingen nærmest ble litt for i øyefallende! Endret 6. oktober 2011 av Rmatt Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Ja, synd det ikke ble mer fokus...jeg strevde mye i blåst og småregn..... Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 6. oktober 2011 Del Skrevet 6. oktober 2011 Fine farger og detaljer på blomstene, med tanke på flua burde fokuset kanskje ligget litt nærmere. Blir jo kort dof når man må jobbe med slike blendere. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Lyset var nok veldig vanskelig for fokuseringen, den sluret bare frem og tilbake, brukte litt manuell hjelp også. De andre alternativene finnes i dagens Blogg-post. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå