RandiA Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Oktoberfest 2011 - RandiA - 45mm f/2.8 Bruker: RandiA Objektiv: Panasonic Leica 45mm f/2.8 Macro Deltakernivå: Kandidat Annet: Høst-gleder Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Her kommer første dags bilde, det falt sammen med Worldwide Photowalk og jeg brukte det rette objektivet omtrent hele tiden: Bilde 1 – 1.oktober: Worldwide Photowalk i Vollabakken Exif: 1/400 – f/4.5 - ISO 100 Exposure Compensation: 0 Lens: Leica 45mm f/2.8 Macro Camera Model:DMC-GF1 Endret 21. oktober 2011 av RandiA 1 Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Nytt kamera og ny makro siden sist? Vi får se hva dette bringer etter hvert. Strengt, enkelt og flott i dag. Lenke til kommentar
eivind84 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Pent bilde, så enkelt og ryddig Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Takker gutter. Neida, k.n.b..det er bare du som har vært lenge fraværende. Jeg brukte med skam å melde dette i Oktoberfesten i fjor også. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Takker, da har jeg blogget på dagens Worldwide Photo Walk, og noen flere bilder jeg tok i dag...resten kommer på Flickr. Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Flott bilde i all sin enkelhet. Jeg glemte hele walken i dag. Hadde meldt meg på og greier. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Flott bilde i all sin enkelhet. Jeg glemte hele walken i dag. Hadde meldt meg på og greier. Det var da dumt...noen spurte meg om det ikke var i Oslo..det var greit å slå sammen den Walk'n og Oktoberfest i dag. Vi var mange. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Neida, k.n.b..det er bare du som har vært lenge fraværende. Jeg brukte med skam å melde dette i Oktoberfesten i fjor også. Oooops. Jeg var jo med på Oktoberfesten i fjor jeg også. Burde ha husket det. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det var ingen Photowalk her i Skagen (men vi gikk ut og fotograferte for det ) ... Dette er jo den typen bilder jeg selv liker å ta - fin og stram komposisjon. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ah, liker slike rett-på bilder. Ikke litt fra siden. Rett på. 2D er tingen. Photowalken har jeg dessverre gått meg hus forbi, skulle vært i Oslo i dag med fotoklubben, men været fristet ikke helt. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Ah, liker slike rett-på bilder. Ikke litt fra siden. Rett på. 2D er tingen. Photowalken har jeg dessverre gått meg hus forbi, skulle vært i Oslo i dag med fotoklubben, men været fristet ikke helt. Været fristet ikke? For mye sol, så stranden fristet mere? Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Som flere har sagt, enkelt og pent bilde! Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 Det var ingen Photowalk her i Skagen (men vi gikk ut og fotograferte for det ) ... Dette er jo den typen bilder jeg selv liker å ta - fin og stram komposisjon. Farter nå igjen da..... Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Været fristet ikke? For mye sol, så stranden fristet mere? Har det vært sol i Oslo!? Så på yr og sammenlignet med værmeldingen her på Rygge, samme sakene. Her har det vært yr og kjølig trekk over knærne i hele dag. Valgte kanskje feil da. Stranden har jeg ikke vært på de siste ti årene, men har kjøpt meg badebukse og har tenkt meg en tur i svømmehallen på hjørnet snart. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Farter nå igjen da..... Ja, dette er årets siste tur. Har det vært sol i Oslo!? Det vet jeg ingenting om - jeg er på Skagen i Danmark. Og der var det sol og varmt. Endret 2. oktober 2011 av tomsi42 Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 (endret) Har bestemt at jeg i begynnelsen av måneden bør "nyttig-gjøre" meg hagens fortsatte blomstring, ikke sikkert det er så mye igjen når vi nærmer oss slutten av måneden. Bilde 2 – 2.oktober: Heliopsis helianthoides - rusoløye Exif: 1/50 – f/4.5 - ISO 200 Exposure Compensation: 0 Lens: Leica 45mm f/2.8 Macro Camera Model: DMC-GF1 Midt i smørøyet og de andre av dagens fangst: Endret 21. oktober 2011 av RandiA Lenke til kommentar
Bykatt Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Imponerende blomstring. Er det fortsatt liv i blomstene i Trondheim? I Oslo i dag så det meste ganske vissent ut. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Jeg har også problemer med å forstå en del av disse blomsterbildene til Randi. De har en merkelig tendens til å vise full blomstring ved helt feil årstider. Overnaturlige egenskaper? Sprekt nok, med sterk kontrast mellom det gule og det grønne. Men jeg falt egentlig litt for humlen i en siste desperat jakt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå