Bjonski Skrevet 11. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 11. oktober 2011 Takk for hyggelige tilbakemeldinger Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 12. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2011 Bilde for 11.10: Tror jeg skulle hatt et slik polariseringsfilter Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 14. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 14. oktober 2011 Bilde for 13. oktober Bilene bremset mens jeg stod der. De trodde vel jeg var politi som hadde laserkontroll. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 14. oktober 2011 Del Skrevet 14. oktober 2011 Bilene bremset mens jeg stod der. De trodde vel jeg var politi som hadde laserkontroll. Det gjør de bestandig Stilig resultat. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 15. oktober 2011 Del Skrevet 15. oktober 2011 Hehe dem bremset ja kan jeg tenke meg. Tøft og flott bilde - likte hvordan lyskronene vises her. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 19. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2011 Har ikke vært så kreativ den siste tiden, men tok med kamera ut i dag mens jeg gikk meg en tur. Var desverre lite strøm igjen, så jeg rakk ikke så mange bilder. Misfornøyd med frontlysene på bilen som kommer i møte, men dette var egentlig ment å være i fokus og lang lukkertid, men i det jeg så dette ute av fokus syntes jeg det så stilig... så jeg knipset. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 19. oktober 2011 Del Skrevet 19. oktober 2011 7. Oktober: Intenst og flott. Man begynner å fundere på hva motivet kan være... 10. Oktober: Relativt rustikk festeanordning for det livbeltet. Det jeg liker er at du har fått med miljøet bakenfor. 13. Oktober: Det var da voldsomt så høyt oppe du har fått noen av bremelysene, men desto mer stas. Fint at du har tatt det i en sving. 19, Oktober: Hvorfor misfornøyd med frontlysene? Jeg synes de gjør mye av bildet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 20. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 20. oktober 2011 (endret) 7. Oktober: Intenst og flott. Man begynner å fundere på hva motivet kan være... En lampeskjerm 13. Oktober: Det var da voldsomt så høyt oppe du har fått noen av bremelysene, men desto mer stas. Fint at du har tatt det i en sving. Det er rett og slett en trailer som passerte. 19, Oktober: Hvorfor misfornøyd med frontlysene? Jeg synes de gjør mye av bildet. Kanskje, kanskje ikke. Jeg syntes kanskje de skulle vært dempet litt. Endret 20. oktober 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 Prøvde meg på et produktfoto i dag Salt + øl = mye skum Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 Salt + øl = mye skum Corona er jo ikke drikkanes, så den er grei til slik eksperimentering Så slipper du å ødelegge en god øl mener jeg Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 22. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 22. oktober 2011 hehe, jeg er ikke spesielt glad i øl generelt Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 22. oktober 2011 Del Skrevet 22. oktober 2011 hehe, jeg er ikke spesielt glad i øl generelt Det er ditt problem Men så lenge du ikke utøver herverk på skikkelige saker, så skal ikke jeg klage. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå