Bjonski Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Bruker: Bjohansen Objektiv: Nikkor AF 50mm f/1.8D Deltakernivå: Entusiast Kandidat Annet: Har bestemt meg for å fullføre denne gangen. Har skjedd så mye annet de andre gangene jeg har deltatt at det rett og slett har sklidd ut. Har nytt kamera siden sist, så nå er motivasjonen på topp. Edit: Dumme ting skjer den som kopierer andre sitt oppsett. Jeg endte opp med entusiast-nivået til Tomsi. Endret 28. september 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 (endret) Starter denne måneden med et høstbilde Oktoberfest dag 1 by Abjohansen, on Flickr Opplasteren på diskusjon.no gjør bildene mine korrupte, så måtte bruke flickr. Endret 3. oktober 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Opplasteren på diskusjon.no gjør bildene mine korrupte, så måtte bruke flickr. Merkelig, det har jeg aldri opplevd. Hadde du ikke sagt det var et høstbilde, haldde jeg aldri gjettet årstiden. En snodig følelse av å stirre inn i en sirkel. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 2. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2011 Dagens bilde: Har regnet kraftig i hele dag, så hadde ikke lyst å dra ut. Måtte pakke kamera inn i en pose for å unngå regnet. Lenke til kommentar
Jann. Skrevet 2. oktober 2011 Del Skrevet 2. oktober 2011 Ser ut som du har fokusert på det ene bladet i midten med regndråper hvist ikke jeg ser helt feil - flott blanding av grønne og gule blader ble flott synes jeg. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 Takk for det Håper oktober kan by på noen godværsdager for oss i nord også, hittil har det vært grått og kjedelig. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 3. oktober 2011 Del Skrevet 3. oktober 2011 God start med meget typiske høstbilder. Ønsker deg noen godværsdager så vi kan få noen varianter badet i gyldent sollys. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 3. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2011 (endret) Dagens bilde: på flickr Har blitt syk, så jeg har holdt meg innendørs i dag. Prøvd meg på litt macro. Kanskje litt abstrakt? Var vanskelig å treffe fokus mens jeg måtte holde objektivet feilveien, blir sikkert MYE lettere med en slik konverter sak. Synes macro er utrolig gøy, så kommer til å investere i macro-objektiv etterhvert. Endret 3. oktober 2011 av Bjohansen Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 4. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2011 4. Oktober: På flickr Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2011 Del Skrevet 4. oktober 2011 Hmm, frontrute med varmetråder? Best du er på innsiden hvis du er syk. At den delen av bildet som er i fokus også har farger, gjør at dråpene kommer ekstra godt frem her. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Jupp, det er varmetråder i frontruta på bilen La ikke merke til de før jeg la ut bildet. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 5. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2011 Dag 5: På flickr Lenke til kommentar
egilh Skrevet 5. oktober 2011 Del Skrevet 5. oktober 2011 Dette likte jeg, stilig leking med lys Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 6. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2011 Takk for det Kom gjerne med tilbakemeldinger om det er noe dere mener kunne vært gjort bedre. Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 7. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2011 Dagens bilde: Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Dagens bilde, 10. oktober: Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 (endret) Dagens bilde: Kult! Hva i all verden er det? Lampeskjerm? Endret 10. oktober 2011 av Finzac Lenke til kommentar
Bjonski Skrevet 10. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 10. oktober 2011 Dagens bilde: Kult! Hva i all verden er det? Lampeskjerm? Stemmer! Syntes det ga et inntrykk av å være macro. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 2 og 7 Oktoberbildene synes jeg var kjempeknalle bilder. 2 Oktober har en flott kontrast i nederste halvdel av bildet, hvor løvet åpner seg og man kan se inn i busken. Nydelig. 7 Oktober er bare pang! Ekstremt stram komp og sjuke farger. Veldig bra! Lenke til kommentar
Jan R. Halvorsen Skrevet 10. oktober 2011 Del Skrevet 10. oktober 2011 7.de var knall, likte også dagens, hovedmotiv, og den lyse bakgrunnen som forsterker miljøskildringen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå