Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Vet ikke om dette er rette forumet,men noe har skjedd på digit de siste dager..som når en går inn på forumet,vises siden over sine bredder på min skjerm.Helt normalt på forsiden.Her på forumet må jeg nå klikke hjem ikonet for så å gå inn på bokmerker for å komme til bake til forsiden av digit???? Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Nederst under innleggene kan du velge forum-skin og språk i rullergardinmeny. Sett det til Digit. Hjalp det? edit: prøvde det selv og ser problemet. Skal nevne det for noen admins eller noe. Endret 28. september 2011 av L4r5 waits for alice Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Nederst under innleggene kan du velge forum-skin og språk i rullergardinmeny. Sett det til Digit. Hjalp det? edit: prøvde det selv og ser problemet. Skal nevne det for noen admins eller noe. Jøss da virket men måtte velge diskusjon.no. Takker for hjelp Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Det er jo tydeligvis noe bugget med Digit-skinnet. Sa fra på Intraforumet for oss medarbeidere så setter de forhåpentligvis Drift på saken. (Jeg har ikke tilgang til tekniske ting) Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Det er jo tydeligvis noe bugget med Digit-skinnet. Sa fra på Intraforumet for oss medarbeidere så setter de forhåpentligvis Drift på saken. (Jeg har ikke tilgang til tekniske ting) Tror også det med bugget Lenke til kommentar
Erlend Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei. Vi skal få rettet opp i dette snarest Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Hei. Vi skal få rettet opp i dette snarest Takker.Ikke ment som kritikk,bare så utrolig tungvint å måtte gå bakveier for å komme tilbake til bildekritikken Lenke til kommentar
Terje Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Rettet opp nå! CTRL+F5 hvis du fremdeles ser feil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Rettet opp nå! CTRL+F5 hvis du fremdeles ser feil Alt i orden og takker for rask hjelp Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg