AndersT2 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Kjøpte Razer sin Onzo (?) TE Xbox og PC kontroller. Fulgte bruksanvisningen hvor de sa at jeg skulle hente driverene for denne fra Microsoft. Der var det 2 stk. 1 for wireless og 1 kablet. Tok kablet siden det er det jeg har. Den lyser når den er plugget i osv. Men får den ikke til å fungere. Skal brukes i Trackmania 2. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Den registerers ikke som håndkontroller i windows heller? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Den registreres som ukjent enhet. Kjører forresten Win7, 64-bit Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Sjekk hva som står i enhetsbehandling, og har du prøvd en annen usb port? evnt å slå maskinen av og på? Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Har testet det meste. Bruksanvisningen for denne kontrolleren sier å ha i kontrolleren, innstallere driver og ferdig med deg. Har testet både det, og motsatt. Ikke noe funker. Prøvde den på min HTPC, med Vista 32 Bit, og der funket den med en gang. Underlig. Lenke til kommentar
Petrus89 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Drivere: Med ledning: http://www.microsoft.com/hardware/en-us/d/xbox-360-controller-for-windows Uten ledning: http://www.microsoft.com/hardware/en-us/d/xbox-360-wireless-controller-for-windows Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Det er den jeg har brukt (med ledning altså) Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Da fikk jeg løst problemet. Avinnstallerte driveren, og gikk inn i enhetsbehandlingen og avinnstallerte den ukjente enheten. Koplet da vekk kontrolleren, og innstallerte driveren på nytt, for så å plugge i kontrolleren. Da skjønte Windows 7 hva det var for noe. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå