Gå til innhold

Rimelig skjermkort for 3 skerjmer


nilcat

Anbefalte innlegg

Heisann, jeg sitter med en DELL maskin på jobben med to skjermer, og kan legge vantene på en tredje skjerm. Men da trenger jeg flere utganger. PC'en har et PCI-E spor IIRC der det sitter et passivt kjølt GForce kort av noe slag.

 

Finnes det kort som støtter tre skjermer (HDMI holder ikke, alle tre skjermene støtter 1920*1200)

 

Cato

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei nilcat.

 

Har ymse erfaring med DELL pcer.

Hadde selv engang i tiden en Dimension 9xxx serie fra DELL som jeg ville oppgradere skjermkortet på.

Da skjermkortet var kjøpt inn fant jeg ut at strømforsyning(PSU) var for liten (300w),kjøpte ny PSU.

Fant så ut at DELL hadde en annen form på stømkontaktene enn det som er standard på PSU.

 

Så mitt råd til deg er å snakke med DELL support,hør med de om du kan oppgradere pcn din.

Lenke til kommentar

Har ymse erfaring med DELL pcer.

 

Ditto - er ofte lovlig trangt osv. i dem. Jeg ser at dagens grafikk-kort er montert "feil vei" (bygger utover en plass som ikke er satt av til kort) slik at jeg måtte ta av braketten for å få plass, så der ryker vel den ideen intill jeg kan bytte hele boksen

 

Cato

 

Noen som vet hvor lang opp man må i prisklassen for å kunne spille på 3 skjermer?

Bil spill hadde jo vært fantastiskt å spille over 3 skjermer :)

Hvis det er no særlig spill som støtter dette da hehe

 

p0st

 

Er det ikke det EyeFinity er til?

Lenke til kommentar

Noen som vet hvor lang opp man må i prisklassen for å kunne spille på 3 skjermer?

Bil spill hadde jo vært fantastiskt å spille over 3 skjermer :)

Hvis det er no særlig spill som støtter dette da hehe

 

p0st

Du må vel opp fra 10000kr til 15000kr totalt.

 

Hvis det er kun skjermkort + skjermer kan du ta en titt her: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10420

Endret av jetzbullet
Lenke til kommentar

Du må vel opp fra 10000kr til 15000kr totalt.

 

Hvis det er kun skjermkort + skjermer kan du ta en titt her: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10420

Går ut ifra at pcen jeg skal kjøpe vil holde, er bare snakk om hvilket skjermkort som evt støtter det.

Skal ha en i5 2500k som skal overclockes, 16gb ram, ssd disk osv. Så det holder vel?

Noen som veit om GTX 570 støtter multi skjermer? Div tester tilsier at man får litt bedre ytelse fra de om dagen..

 

p0st

Lenke til kommentar

Du må vel opp fra 10000kr til 15000kr totalt.

 

Hvis det er kun skjermkort + skjermer kan du ta en titt her: http://www.komplett.no/k/kl.aspx?bn=10420

Går ut ifra at pcen jeg skal kjøpe vil holde, er bare snakk om hvilket skjermkort som evt støtter det.

Skal ha en i5 2500k som skal overclockes, 16gb ram, ssd disk osv. Så det holder vel?

Noen som veit om GTX 570 støtter multi skjermer? Div tester tilsier at man får litt bedre ytelse fra de om dagen..

 

p0st

 

Skal du kjøre 3skjermer med 570 må du ha ett til (SLI). Har du litt is i magen,ville jeg ventet til AMD Radeon sin HD 7xxx serie kommer ut på markedet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...