mobilen.no Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Men det er bare Telenors kunder som får kjøpe den. Nokia N9 er i kjømda Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva i all verden er "i kjømda" ? - Her må det være en skrivefeil i overskriften ... 3 Lenke til kommentar
Dinosauromann Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=kj%F8mda&bokmaal=+&ordbok=bokmaal Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hva i all verden er "i kjømda" ? - Her må det være en skrivefeil i overskriften ... kjømd -a el. -en det å komme være i kjømda Ikke den formuleringa jeg ser mest brukt på nettet. Kudos til artikkelforfatter. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Får min tidlig neste uke satser jeg på. I magenta! Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Man bør kanskje unngå å bruke ord som ingen kan og må slå opp i ordboken som overskrift på artikler eller? Det var det som var poenget mitt... Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Muntlig er det ikke et uvanlig uttrykk. Vel, nå teller jeg ikke med Stor-Oslo da. Men ellers skal jeg vedde på at det er ganske så mange her i det ganske land som kjenner det. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Who cares, det trekker flere lesere om det er uforståelig. "Hva med N9? What is this kjømda you speak of!? Jeg må se hva det er forno". REGARDLESS: N9 på vei. Yay! Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Leste jeg ikke et sted at Nokia nevnte at N9 blir den eneste Meego-telefonen de slipper? Eller har jeg drømt? Lenke til kommentar
2close Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Den kjører operativsystemet MeeGo, og det har fått mange til å spekulere på om Nokia har en plan B, i fall planen om å satse på Windows i smarte mobiler skulle vise seg å slå feil. Tja. Tviler på det nå som Intel dreper Meego og inngår alianse med Samsung for å lage Tizen. Kilde: https://meego.com/ Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Det blir den eneste meegotelefonen fra nokia ja. Forutenom utviklermodellen N950 såklart, men den teller neppe. Endret 28. september 2011 av Slai Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Da vil vel telefonen lide samme skjebne som N900 (selv om det også var en utviklertelefon). Interessen vil dabbe av og Nokia vil slutte med oppdateringer i løpet av et års tid.. Trist! Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ikke egentlig. Sjekk ut CSSU for N900, feks. Communityet til N900 var bittelite på talk.maemo.org, men like fullt holdt N900 fint i den perioden jeg forventet å eie enheten. Jeg ville nok ikke anbefalt N9 til noen som forventer å ha samme telefon i flere års tid med forventning om at den skal kontinuerlig bli oppdatert. Dette skjer ikke. Men om du er littegranne tech-y, eller "power user" som mange kaller det, kan du nok få sykt mye gøy ut av en meegotelefon som dette. I tillegg regner jeg med at jeg blir å bytte ut telefonen før det kommer til det punktet hvor communitiet tar helt over utviklingen av telefonen. Dersom det viser seg at jeg blir lei og får lyst på noe nytt. Frem til da gleder jeg meg til å teste telefonen og se for mah self hvordan UIet er, om det er så flott som jeg tror det er. Forresten: liste over N900programmer som ønskes/er bekreftet til å bli portet over til N9: http://talk.maemo.org/showthread.php?t=74154 Legg til alien dalvik så er vi ganske greit på vei der. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hva i all verden er "i kjømda" ? - Her må det være en skrivefeil i overskriften ... kjømd -a el. -en det å komme være i kjømda Ikke den formuleringa jeg ser mest brukt på nettet. Kudos til artikkelforfatter. "kjømda" er vell ikke så uvanlig ord ? Regner ikke med alle kjenner til alle ord, men de fleste vet nok hva det betyr Ett kjapt søk på google viser også att ordet brukes ganske så ofte i internett artikler. Endret 28. september 2011 av leirdueredet Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 "kjømda" er vell ikke så uvanlig ord ?Regner ikke med alle kjenner til alle ord, men de fleste vet nok hva det betyr Ett kjapt søk på google viser også att ordet brukes ganske så ofte i internett artikler. Desto større grunn til å bruke det! Alltid sett på det som litt merkelig når folk ser ut til å ta det personlig når de ikke vet eller skjønner noe. Her kan man jo lære noe, liksom. Lenke til kommentar
arviid Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nå fikk jeg nesten lyst på en ny Nokia, men HTC Sensation XE here i come Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Har galaxy s2 elsker android,men måtte prøve n8.må ihvertfall prøve denne.. cyan:) Lenke til kommentar
Slai Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Blir tidenes geekphone, hopefully en verdig arvtaker til n900. Spennende utvikling på n900 etter communityet tok over der nokia slapp, og spennende saker på gang til n9 og. Lenke til kommentar
cosm0 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Så det.. Endret 28. september 2011 av cosm0 Lenke til kommentar
Lunalotic Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ehm, hva er vitsen med og betale 4500-5000 kr for en mobil med ett OS som ikke er støttet lenger ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg