jeanette roger Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 BackUp Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Blev lidt forvirrende dette - kan du sige lidt mere om meningen med dit billede? Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 hei,ja det var litt mening at det skulle forvirre litt,det er mening at det er seeren som får danne seg et bilde,min venn bestilte det sån og ble fornøyd,da han skulle ha det på backup websiden sin,han ville ha masse farger,difust hva det er,og ja det er flere ting her.. ønsker deg en fin dag og takk for komentar,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Synes det ble tøft jeg.Men nå liker jeg litt sånn uvanlige ting da;) Og er vel litt motstander att fotograf/kunstner skal legge føringer i hva andre skal mene/se i ett bilde.Gå på en utstilling,og du finner ikke en kunstner der som står og forteller alle som ser verket,hva de skal se.Keep it up;) Lenke til kommentar
tho-myh Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Abstrakt og kult bilde Lenke til kommentar
UllaSpansdahl Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fargerikt og spennende bilde. Liker det. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Synes det ble tøft jeg.Men nå liker jeg litt sånn uvanlige ting da;) Og er vel litt motstander att fotograf/kunstner skal legge føringer i hva andre skal mene/se i ett bilde.Gå på en utstilling,og du finner ikke en kunstner der som står og forteller alle som ser verket,hva de skal se.Keep it up;) tusen takk Jan erik,blir jo nesten litt engstelig for legge ut sånne bilder man vil iblandt,..så godt med litt go tilbakemelding noen ganger så man tørr mere..i alle sjangere...og ja riktig man må vel ikke altid vite hva det er,men begynner lure på om noen i det hele tatt kommer til klare finne ut av hva det er..skulle vert morro hørt alt det forskjellige man ser..ingen ser vel helt likt på noe.. ha en fin kveld.. Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Abstrakt og kult bilde Tusen takk Thomas for hyggelig komentar... jeg ønsker meg ditt bilde til jul..ja du vet hvilket håper jeg,he he.. kanskje foto senkveld i morgen.. ha en fin kveld Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Fargerikt og spennende bilde. Liker det. Tusen takk Ulla,så hyggelig du likte det,ønsker deg en fin kveld,smil Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Synes det ble tøft jeg.Men nå liker jeg litt sånn uvanlige ting da;) Og er vel litt motstander att fotograf/kunstner skal legge føringer i hva andre skal mene/se i ett bilde.Gå på en utstilling,og du finner ikke en kunstner der som står og forteller alle som ser verket,hva de skal se.Keep it up;) tusen takk Jan erik,blir jo nesten litt engstelig for legge ut sånne bilder man vil iblandt,..så godt med litt go tilbakemelding noen ganger så man tørr mere..i alle sjangere...og ja riktig man må vel ikke altid vite hva det er,men begynner lure på om noen i det hele tatt kommer til klare finne ut av hva det er..skulle vert morro hørt alt det forskjellige man ser..ingen ser vel helt likt på noe.. ha en fin kveld.. Ser mye rart her jeg,men vill ikke si noe om det...sikkert mine skittene tanker..haha Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hmm...er det ikke bare en uskarp eksponering da? - Synes jeg ser en grønn kopp og en flaske eller blikkboks med strekkode, rød duk og muligens noe matvarer? Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Synes det ble tøft jeg.Men nå liker jeg litt sånn uvanlige ting da;) Og er vel litt motstander att fotograf/kunstner skal legge føringer i hva andre skal mene/se i ett bilde.Gå på en utstilling,og du finner ikke en kunstner der som står og forteller alle som ser verket,hva de skal se.Keep it up;) tusen takk Jan erik,blir jo nesten litt engstelig for legge ut sånne bilder man vil iblandt,..så godt med litt go tilbakemelding noen ganger så man tørr mere..i alle sjangere...og ja riktig man må vel ikke altid vite hva det er,men begynner lure på om noen i det hele tatt kommer til klare finne ut av hva det er..skulle vert morro hørt alt det forskjellige man ser..ingen ser vel helt likt på noe.. ha en fin kveld.. Ser mye rart her jeg,men vill ikke si noe om det...sikkert mine skittene tanker..haha he he...inne på noe der... smil ha en fin dag Lenke til kommentar
jeanette roger Skrevet 29. september 2011 Forfatter Del Skrevet 29. september 2011 Hmm...er det ikke bare en uskarp eksponering da? - Synes jeg ser en grønn kopp og en flaske eller blikkboks med strekkode, rød duk og muligens noe matvarer? Hei,tusen takk for komentar...og gøy du ville prøve gjette,og ja du er inne på noe der m strek koder ihvertfall.. bilde er laget sån m vilje,og for fri fantasi.. ha en fin dag,smil Lenke til kommentar
Tjernshaugen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Hmm...er det ikke bare en uskarp eksponering da? - Synes jeg ser en grønn kopp og en flaske eller blikkboks med strekkode, rød duk og muligens noe matvarer? Hei,tusen takk for komentar...og gøy du ville prøve gjette,og ja du er inne på noe der m strek koder ihvertfall.. bilde er laget sån m vilje,og for fri fantasi.. ha en fin dag,smil Hi hi, har noen sånne selv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg