oley85 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hei. Har en 96 opel omega 2.0 som napper, små fjusker og vil ikke fungere skikkelig når den er kald. Jeg har byttet en del deler uten at det har blitt noe serlig bedre. Jeg har byttet:kamaksel sensor, veivaksel sensor, luftmengdemåler, plugger, pluggledninger, olje, oljefilter, luft filter. Har de visemenn noe fotslag på hva det kan være? ps. motorlampe lyser ikke... Lenke til kommentar
LiamH Skrevet 30. september 2011 Del Skrevet 30. september 2011 Kjøletemperatur giveren. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Det står ikke olje i plugghullene da? Det er standard. Har skifta den på min 2 ganger. Har omega b selv. Lenke til kommentar
oley85 Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2011 takk for forslag. er ikke olje ved pluggene. nå har motorlampe kommet tilbake og fjusker både når den er varm og kald. har en kammerat som hadde samme problem med en vectra å der var det noe med vakumslangene. den nøler også med å få opp turtallet når motor lampe ikke lyser. får prøve å bytte bensinfilter, selv om jeg tviler på at det er der feilen ligger. Lenke til kommentar
Opelduude Skrevet 1. oktober 2011 Del Skrevet 1. oktober 2011 Er store problemer med kam og veivføler på disse motorene. Hørt om flere som har skiftet 2-3 stk før det har blitt i orden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå