V. Haugen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Siste nytt på mobilen får du med et enkelt tastetrykk. Her er nyhets-appene du bør laste ned Lenke til kommentar
Goliath Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Twitter, BBC, Fox, VG, DB, Gizmodo, Tek, Engadget, DN, RSS-feeds ++ i samme app? Flipboard selvsagt! Edit: Sorry, kommer på mobil ganske snart. Endret 28. september 2011 av Goliath Lenke til kommentar
gulpetter Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Den einaste nyhende-appen eg treng er Opera Mobile. Lenke til kommentar
dudeldei Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er ganske unødvendig å laste ned en egen app som kun er en snarvei til mobilsidene deres. Da kan man jo likegodt legge bokmerket som snarvei på skjermen sin selv.... Ellers vil jeg bare si at Pulse er en flott app! Lenke til kommentar
PosteMonopolet Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Er ikkje det unødvendig med eigne apps for kvar nettside når nettlesaren gjer det same? Når det gjeld nettradio for mobil så kan eg anbefale TuneIn radio som har dei aller meste av radio kanalar og er ein overraskande god app: http://tunein.com/mobile/ Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Ellers vil jeg bare si at Pulse er en flott app! Støttes, jeg bruker Pulse daglig. Mye raskere enn å sjekke ulike nyhetskilder separat. Lenke til kommentar
Ensnared Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Hvorfor er ikke Google Reader nevnt i det hele tatt i artikkelen? Det er jo den ultimate "samle-appen" som virker både i nettleser på telefon og PC, eller også med egne apps for de som måtte foretrekke det. Den virker jo med alle nyhetssider som tilbyr RSS, og en nyhetsside som ikke har dette i dag kan vel knapt kalle seg relevant i nyhetsammenheng. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er heller ikke så interessert i nettside-"apps", endel klager over at pulse bruker mye ressurser og båndbredde, noen som har erfaring med det? AtW Lenke til kommentar
diZrupt0r Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Er heller ikke så interessert i nettside-"apps", endel klager over at pulse bruker mye ressurser og båndbredde, noen som har erfaring med det? jeg har ikke hatt trøbbel, kjører veldig greit på desire hd/tab10.1 Lenke til kommentar
Tomba5 Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Mangler vel en vesentlig app som jeg mener er bedre en pulse. News360 er verdt og laste ned. Fungerer glimrende på Galaxytab 10.1 Lenke til kommentar
Sn3ipen Skrevet 29. september 2011 Del Skrevet 29. september 2011 Google Reader og Opera Mobile/Mini er alt jeg trenger for å få med meg nyheter. Leser nyheter hver morgen før jeg går på jobb på telefonen. Vurderer derfor sterkt å kjøpe meg et nettbrett. Lenke til kommentar
2die4 Skrevet 1. januar 2012 Del Skrevet 1. januar 2012 Ellers vil jeg bare si at Pulse er en flott app! Støttes, jeg bruker Pulse daglig. Mye raskere enn å sjekke ulike nyhetskilder separat. Synes det er kjedelig med sider som ikke bruker bilder i artiklene sine. Ifølge det illustrerende bildet i denne dinside.no artikkelen så bruker både dinside og itavisen bilder, men når jeg legger til strømmen til de nevnte sidene i pulse så vises bare tekst, er det noe jeg gjør galt? Lenke til kommentar
charmander Skrevet 25. april 2013 Del Skrevet 25. april 2013 Jeg har laget en app til iPhone som heter nyhetene (kakappo.no), som samler de fleste norske nyheter i én app, med flere forskjellige kategorier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg