kck Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 (endret) Hei, har tenkt å dedikere dette året til å forbedre vitnemålet mitt, følte at jeg prestere under evne i alle fag bortsett fra samfunnsøkonomi på VGS. Derfor lurer jeg på om det er mulig å stryke samfunnsøkonomien fra vitnemålet mitt, siden kompetanse i det faget er irrelevant og jeg vil virkelig ikke ta det opp igjen. Har søkt litt rundt, men har så langt funnet veldig forskjellige svar så jeg spør her. (Dersom det har noe å si har jeg tenkt ta R1+R2+Fysikk og.) Vitnemål: Endret 28. september 2011 av kck Lenke til kommentar
Glavalavala Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Litt rart skrevet du. Sitat: følte at jeg prestere under evne i alle fag bortsett fra samfunnsøkonomi på VGS. Skal vel være : følte at jeg prestere etter evne i alle fag bortsett fra samfunnsøkonomi på VGS.?? Du fikk utrolig bra karakterer da. Om du fikk 3 i 2 fag så mister du nok ikke noe jobb på det senere. Spesielt ikke hvis det ikke har noe med det du skal jobbe med senere. 3 i gym vitner til Nærd da. Kansje styrke den litt. ((beklager hvis du er handikappet)(litt ironisk)) Men om du vil stryke de kun for å få et høyere snitt så har du nok et problem. Vil tro at du kommer inn stort sett over alt med de karakterene. Eller? Lenke til kommentar
kvantefysikk Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Siden du tydeligvis ikke kom opp i eksamen i det tror jeg det er mulig, så lenge du har andre fag som gjør at du har nok kompetanse til å få vitnemål. Snakk med skolen din, de vet dette best. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Du kan vel få skolen til å printe ut et ordinærvitnemål uten det/de fagene, så lenge du har nok fag. Du burde også tenke på hva du vil videre, er det virkelig nødvendig å forbedre karakterene for å komme inn på det studiet du vil. Et hvert tapt studieår er jo flere hundre tusen i tapte arbeidsinntekter, så tenkt dette nøye gjennom. Lenke til kommentar
cavumo Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Siden du tydeligvis ikke kom opp i eksamen i det tror jeg det er mulig, så lenge du har andre fag som gjør at du har nok kompetanse til å få vitnemål. Snakk med skolen din, de vet dette best. Dette er riktig. Du kan med andre ord erstatte samfunnsøkonomi 1 og 2 med R1, R2 og fysikk 1. Lenke til kommentar
kck Skrevet 28. september 2011 Forfatter Del Skrevet 28. september 2011 Ok, ringer de i morgen. Takk for hjelpen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå