Espen Ørud Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 The tent & Aurora Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Solgun Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Flott nordlysbilde, liker disse bildene med telt i ,og at det har en skarp farge gjør at blikket faller på teltet for så å løfte seg opp til nordlyset. Lenke til kommentar
Tokke Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fint disponeret og eksponeret billede med en rigtig flot aurora. Mangler måske lidt mere struktur i forgrunden for at blive rigtig interessant. Den sorte ramme blev alt for voldsom i mine øjne Lenke til kommentar
knuto2 Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nydelig bilde med fint nordlys og teltet som også kommer godt frem. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dette har jeg jo sett før - motivet altså. Men det er like facinerende hver gang Flott komp og herlig dramatikk Lenke til kommentar
imauseth Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dette likte jeg veldig godt :-) Ikke veldig vanlig å se nordlysbilder med andre elementer en selve nordlyset. Veldig bra :-) Fin komposisjnón er det også. Jeg synes teksten nederst i billedflaten forstyrrer..... Lenke til kommentar
Trond Stordal Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Usedvanlig flott, synes jeg... Lenke til kommentar
Jan Erik Engan Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Mener å ha sett en lignende versjon,men hvor teltet hvor mye sterkere i farge,og mener derfor dette er bedre.Da teltet ikke tok all oppmerksomhet;) Lenke til kommentar
karoald Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Fint bilde men eg synest at teltet er for dominerendes ,eg hadde dempa fargen-så den vart mer harmonisk med den fine himmellen så at himmelen var den som kom kraftigaste ut med farger-teltet ser litt "lite" ut i størrelse,trur eg hadde latt det vere litt større i form ,men dempet fargen. Lenke til kommentar
Torhild Jansen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Nydelig lys-spill og flott bilde! Lenke til kommentar
Morten Ellingsen Skrevet 28. september 2011 Del Skrevet 28. september 2011 Dine nordlysbilder er jevnt over vakre og dette er intet unntak. Litt kontrastløst/mørkt i nedre del, men bevares dette er flott! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg