Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Er kjæresten "utro"?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det jeg er redd for med å ta det opp er at hun går fra meg uten å gi meg et svar på mistanken min...

går hun fra deg så har du allrede fått svaret ditt.

Og det må være langt bedre å få svaret nå, enn å gå rundt i uvisshet lenge for å så få det samme svaret (uavhengig om det er positivt eller negativt).

Og skulle forholdet bli slutt nå, så hadde det nok blitt slutt seinere.

Lenke til kommentar

hvis jeg hadde hatt mistanke at dama mi var utro, og hun nekta å vise meg tlf, så hadde jeg tatt den med makt.

ingen hemmeligheter er så hemmelige at dem ikke kan avsløres om dem ødelegger tilliten i forholdet.

ingen tillitt = ingen forhold.

ergo, dama di driter i forholdet(om hun sier "nei"), og da driter du i at hun sier "nei" til å vise deg tlf, å tar tlf med makt.

Endret av Sangesland
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Jeg ser jo så åpenbart hva som er logisk å gjøre for mitt eget beste.. Men er ikke så lett når dette er ei jente som jeg har hatt et så godt forhold til...

'Hatt' er vel det essensielle her

@Sangesland: Å bryte loven og å gjøre noe slikt er bare tull - det har absolutt ingen nytteverdi annet enn å være en idiot (etter mitt syn)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

Einaste løysinga eg ser er å konfrontera ho, gjerne med eit ultimatum.

er jo det jeg vil at han skal.

konfronter henne om det.

om hun da nekter å blir sur, (så sier hun indirekte at hun driter i hva du føler og at dette ødelegger tilliten i forholdet.)

ingen tillitt = ingen forhold.

hatt hun gitt så god faen til meg, så hadde jeg tatt tlf fra henne bare for å bekrefte mine mistanker.

Endret av Sangesland
Lenke til kommentar

Selvfølgelig må man få kunne ha hemmeligheter i et forhold, men det må da finnes grenser. Når man er så ivrig på å gjemme telefonen som det beskrives i dette tilfellet vil nok sjangsen for utroskap være svært høy.

Sjekk Facebooken hennes, få bekreftet utroskapen og kvitt deg med henne. Legg om så inn en skjult key logger. Det kan lastes ned gratis alle steder. Finn ut av det og gå videre med livet ditt. :)

Lenke til kommentar

Jøsses... Når skal ordentlige mannfolk forstå at kvinnfolkene trenger sitt eget leverom? Hun tekster med noen på mobilen uhuuu ... Duh, jenter tekster konstant uansett, er ikke noe å henge seg opp i. Hun blir sikkert sur fordi du legger deg oppi ting som du ikke har noe med å gjøre, og det hadde jeg også blitt.

Gi dama litt rom. Dersom hun er utro finner du jo ut av det før eller senere uansett..

Lenke til kommentar

Neste samme situasjon som meg, det stemte :)

Nesten samme her også, og stemte her også.

Med mindre hu planlegger surpriseparty for deg, så er det best å dumpe hu. Det finnes nok av gærne hormonskruller der ute og desto lengre du går med mistanker og stresser med det, desto mer føkka blir du i hodet ditt.

Hvorfor skal man egentlig ikke kunne ha hemmeligheter i et forhold?

Word!

Move on

Endret av RoXx
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hva skal tiden vise? Om det er utroskap hun skjuler så er det flere grunner til at hun holder dette skjult for deg. Det kan være at hun bruker deg som en hvilepute dersom sidespranget hennes ikke skulle fungere. Andre ting kan være økonomisk trygghet osv. Om hun helt plutselig kommer tilbake til deg og viser tillit er sjangsen stor for at sidespranget ikke fungerte som hun håpet på, eller gikk lei av det. Skal du i mellomtiden la dette slite på deg?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...